Remeded
Well-Known Member
tuossa vapaassa seikkailemisessa, kun menee niin sanotusti mustalle alueelle tai vaikka liian korkeelle, kaippa tämä on se pelin ns sanottu näkymätön seinä, se on tuossa itseäni eniten ärsyttääkin että kun näen vuoren huipun ja Kallion/vuoren korkeimman paikan, ja sitten kun olet etsinyt reittiä sinne ja löydät sinne reitin usein tulee tuo ilmoitus ja sit on käännyttävä takaisin, mutta ei siis hätää kyllä pelissä korkeelle pääsee, mutta itse haluan vielä korkeammalle eli huipulle.
Munki mielestä noi syö immersiota openworld peleis ku tulee joku seinä tai joku "käänny takas" tai jotain muita ihme esteitä tutkia maailma sillee miten itse pelaaja haluaa. Ymmärrän alkututoriaali jossa avataan hieman sitä maailmaa mut sen jälkee pitäs vaa antaa mennä ihan minne ikinä vaa haluut.
Näitä on aika monessa pelissä, watch dogsis aikoinaan ku lähit ajaa veneellä merelle nii yhtäkkiä vaa tuli vastaan "töks" lasiseinä, tai jotkut muut pelit et "turn back" ku taas gtaas ku lennät tai meet veneellä liian kauas, (saat muuten mennä kilometri tolkul) koneesta sammuu moottori ja vene uppoaa, ei tuu mitää tekstejä tai turn back hommia ns pilaamaa immersiota. BoTW taas on kirjaimellisesti mene ihan minne silmä kantaa, RDR fiksusti hoitaa hommat vuorilla joiden yli et pääse. Ymmärrän viel just et tehtävis pitää jotenki rajata pelaajaa, mut muuten ei pitäs, ei edes näillä tekokeinoisilla lasi ym seinillä.
Viimeksi muokattu: