Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu

Poistuukohan tuo katevaraus automaattisesti tililtä, jos yrittäisi tilata uudestaan PS+ Extran ja tällä kertaa konsolin avulla?
 
Resident Evil ja Syphon Filter on joskus tullut ostettua Ps3:lle ja niitä pystyi pelaamaan ilman tilaustakin. Nyt kahden vaiheilla, että ottaisiko Extran tai Premiumin tilaukseen? Oispa ollu Gran Turismo tai uus Horizon valikoimissa tai vaikka molemmat ja tilaus olisi lähtenyt välittömästi.
 
Resident Evil ja Syphon Filter on joskus tullut ostettua Ps3:lle ja niitä pystyi pelaamaan ilman tilaustakin. Nyt kahden vaiheilla, että ottaisiko Extran tai Premiumin tilaukseen? Oispa ollu Gran Turismo tai uus Horizon valikoimissa tai vaikka molemmat ja tilaus olisi lähtenyt välittömästi.

Itekki laittelin pelit latinkiin kun kerta joskus ne ostellut PS3:lle.
 
Kävin tsekkaamassa mitä lisätilauksilla saisi ja mennäänpä tuolla Essentialilla nyt ainakin toistaiseksi, katsotaan sitten kun on vähemmän pelejä kesken josko päivittäisi Extraan. Olihan siellä jokunen kiinnostava nimike.
 
Mitäs ihmettä. Avasin juuri PS5:n ja ei mulla ole muuttunut mikään ps plus tilauksessa. Eli ihan perusnormaalina on eikä mitään mainintaa mistään extroista tai edes vaihtoehtoa muuttaa tilausta.

Edit: netistä löytyi vinkki, että käyttää rebuild databasea ja sillä pitäisi asia korjaantua vaan eipä auttanut.
 
Viimeksi muokattu:
Olisi mukava saada alkuperäinen Resident Evil 2 pelattavaksi PS5;lle. Pystyykö yksittäisiä klassikko pelejä ostamaan erikseen vai tuleeko ne vain tilaustasoa nostamalla? (Olen vielä töissä joten en päässyt tätä itse vielä tarkastamaan)
 
Olisi mukava saada alkuperäinen Resident Evil 2 pelattavaksi PS5;lle. Pystyykö yksittäisiä klassikko pelejä ostamaan erikseen vai tuleeko ne vain tilaustasoa nostamalla? (Olen vielä töissä joten en päässyt tätä itse vielä tarkastamaan)

Tätä toivon itsekin että tulisi, tarkistan kohta tuon että pystyykö klassikoita ostaan erikseen.

Edit: kyllä pystyy.
 
minulla päivitys xtra jutuu maksaisi Tänään veloitetaan €76,93. Maksu kattaa nykyisen tilauksesi jäljellä olevat 703 päivää. Seuraava maksu: €99,95 12 kuukauden välein 26.5.2024 alkaen. kannattaako se ?
 
minulla päivitys xtra jutuu maksaisi Tänään veloitetaan €76,93. Maksu kattaa nykyisen tilauksesi jäljellä olevat 703 päivää. Seuraava maksu: €99,95 12 kuukauden välein 26.5.2024 alkaen. kannattaako se ?
Se sinun pitää itse arvioida. Selaa se PS4/PS5-pelit kattava Game catalog -listaus läpi ja mieti, onko siellä tarpeeksi paljon pelattavaa, jotta siitä kannattaisi tuo 76 euroa ja risat maksaa.

703 päivää on toki melkein kaksi vuotta, eli lisäksi pitää vähän heittää toiveita Sony-jumalille, että tuona aikana Extra-tasolle tulisi myös lisää itseäsi kiinnostavia pelejä.
 
Jep. Koskaan en ole PS Now:ia tilannut, vaikka pari kertaa on käynyt mielessä. Enää ei tarvitse edes harkita, jos tuohon upgrade-vaihtoehtojen hinnoitteluun tule jotain tolkkua. Tarkoitan siis tuota kaikki tai ei mitään vaihtoehtoa. Meitä on kuitenkin aika paljon niitä jotka ovat ostaneet aina lisää Plus-aikaa, kun on ollut alennuksessa.

Melkein 69 egee joutuisin pulittamaan upgradesta Extraan. Joo, ei.
 
monta vuotta pirkale pyörinyt psplus kuvio rahaa vieden, enkä montaa "kuukauden peliä" ole löytänyt, mitään mitä ei olis erikseen ostanut

nyt klikkailin 20€ loppuvuodeksi Premium plussan, ja samantien lataukseen Spider morales, Guardians of galaxy.. ja mxgp2021... noilla jo kustansi premium maksun loppuvuoteen :D

striimaukset pc:hen yms pitää testaa.. mutta ihan positiivisen paljon kaikkee ainakin "ei niin megaluokan pelaajalle"
 
Kauheita summia teillä mitä pitäs levelin nostosta maksaa :D Itellä maksoi vaan 3€ päivitys premiumiin. Kyllähän tuolla joitain pelejä on mitä aion testata (kuten WRC 10 ja Deliver Us The Moon), suurin osa kuitenkin jo löytyy fyysisenä hyllystä mitkä kiinnostaa.
 
Liha oli heikkoa ja pitihän se päivittää premiumiksi tammikuuhun asti 33€:llä Returnalin, Wrc 10 ja Little Hopen takia. Suotta skipannut Returnalin tähän asti, sehän on erinomainen peli vaikka oli kovat ennakkoluulot.
 
Tätä Pleikkarin emulaation tasoa on näköjään Digital Foundry ehtinyt tutkimaan kolmisen viikkoa sitten. Ei taida olla vielä linkitetty tänne. Kai tämä tännekin kuuluu, kun on osa tuota Premiumia. Videon sisältö kuuluu tiivistettynä niin, että parannettavaa löytyy todella paljon.

 
Omasta mielestä hieman liian mehuissaan porukka näistä uusista tasoista. Tässähän on vain psnow leivottu plussaan kiinni. Ollut jo monta vuotta mahdollista tilata se. Tietysti siellä muutama uusi peli on nyt extrassa mutta aika hyvin Sony rahastaa ihmisiä taas.
 
Omasta mielestä hieman liian mehuissaan porukka näistä uusista tasoista. Tässähän on vain psnow leivottu plussaan kiinni. Ollut jo monta vuotta mahdollista tilata se. Tietysti siellä muutama uusi peli on nyt extrassa mutta aika hyvin Sony rahastaa ihmisiä taas.

Niin en tiedä että kuka tästä nyt erityisen mehuissaan on? Tuossa on kyllä rahastuksen maku, kun PSNow ja PSPlus ovat nyt keskenään naimisissa ja PSNow-sisältöä ei saa valittua erikseen. En tosin tiedä, että kuinka monella ylipäätään on ollut PSNow-tilaus ja varsinkin kenellä on ollut pelkästään se. Perustilaus taitaa olla jokseenkin saman hintainen kuin aiemminkin, joten ihan pakkosyöttöä tämäkään ei taida nykymaailmassa olla. Tietenkin lähtökohtaisesti verkko-ominaisuuksista maksaminen on kyllä yhdenlainen vitsi.
 
Niin en tiedä että kuka tästä nyt erityisen mehuissaan on? Tuossa on kyllä rahastuksen maku, kun PSNow ja PSPlus ovat nyt keskenään naimisissa ja PSNow-sisältöä ei saa valittua erikseen. En tosin tiedä, että kuinka monella ylipäätään on ollut PSNow-tilaus ja varsinkin kenellä on ollut pelkästään se. Perustilaus taitaa olla jokseenkin saman hintainen kuin aiemminkin, joten ihan pakkosyöttöä tämäkään ei taida nykymaailmassa olla. Tietenkin lähtökohtaisesti verkko-ominaisuuksista maksaminen on kyllä yhdenlainen vitsi.

Laihana lohtuna voidaan pitää sitä että jos joskus osti ps classic pelejä niin nyt ne voi ladata PS4:lle ja PS5:lle
 
Jälleen uutta tietoa minulle. Itsellä muutama classic peli ostettuna PS3;lle. Pitääpä tutkia miten ne saa pelattavaksi vitoselle?

Sitä mukaan kun Sony tuo niitä palveluun niin sitä mukaan niitä pitäisi ilmestyä ladattaviksi.
 
Ylös Bottom