Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Resident Evil ja Syphon Filter on joskus tullut ostettua Ps3:lle ja niitä pystyi pelaamaan ilman tilaustakin. Nyt kahden vaiheilla, että ottaisiko Extran tai Premiumin tilaukseen? Oispa ollu Gran Turismo tai uus Horizon valikoimissa tai vaikka molemmat ja tilaus olisi lähtenyt välittömästi.
Olisi mukava saada alkuperäinen Resident Evil 2 pelattavaksi PS5;lle. Pystyykö yksittäisiä klassikko pelejä ostamaan erikseen vai tuleeko ne vain tilaustasoa nostamalla? (Olen vielä töissä joten en päässyt tätä itse vielä tarkastamaan)
Se sinun pitää itse arvioida. Selaa se PS4/PS5-pelit kattava Game catalog -listaus läpi ja mieti, onko siellä tarpeeksi paljon pelattavaa, jotta siitä kannattaisi tuo 76 euroa ja risat maksaa.minulla päivitys xtra jutuu maksaisi Tänään veloitetaan €76,93. Maksu kattaa nykyisen tilauksesi jäljellä olevat 703 päivää. Seuraava maksu: €99,95 12 kuukauden välein 26.5.2024 alkaen. kannattaako se ?
Omasta mielestä hieman liian mehuissaan porukka näistä uusista tasoista. Tässähän on vain psnow leivottu plussaan kiinni. Ollut jo monta vuotta mahdollista tilata se. Tietysti siellä muutama uusi peli on nyt extrassa mutta aika hyvin Sony rahastaa ihmisiä taas.
Niin en tiedä että kuka tästä nyt erityisen mehuissaan on? Tuossa on kyllä rahastuksen maku, kun PSNow ja PSPlus ovat nyt keskenään naimisissa ja PSNow-sisältöä ei saa valittua erikseen. En tosin tiedä, että kuinka monella ylipäätään on ollut PSNow-tilaus ja varsinkin kenellä on ollut pelkästään se. Perustilaus taitaa olla jokseenkin saman hintainen kuin aiemminkin, joten ihan pakkosyöttöä tämäkään ei taida nykymaailmassa olla. Tietenkin lähtökohtaisesti verkko-ominaisuuksista maksaminen on kyllä yhdenlainen vitsi.
Jälleen uutta tietoa minulle. Itsellä muutama classic peli ostettuna PS3;lle. Pitääpä tutkia miten ne saa pelattavaksi vitoselle?Laihana lohtuna voidaan pitää sitä että jos joskus osti ps classic pelejä niin nyt ne voi ladata PS4:lle ja PS5:lle
Jälleen uutta tietoa minulle. Itsellä muutama classic peli ostettuna PS3;lle. Pitääpä tutkia miten ne saa pelattavaksi vitoselle?
Juu huomasin, että Max Payne oli jo ladattavissa. Iso plussa Sony;lle, ettei tarvitse jälleen kerran ostaa näitä pelejä uudestaan!Sitä mukaan kun Sony tuo niitä palveluun niin sitä mukaan niitä pitäisi ilmestyä ladattaviksi.