Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Keskustelua konsolien suoratoistopalveluista (Netflix, Viaplay, Amazon, HBO, Disney+) sisältö, ongelmat

Minusta on ihan ok hinta maksaa 3,50 € kuussa tuosta. Isoin ongelma minulle on, ettei löydy appia telkulle eikä xboxille. Suoratoiston laatu on mielestäni ollut riittävä Paramount+:ssa. Vertaisin tuota pitkälti HBO Maxiin, eli sopii sellaisille joiden makuun sisältö vaikuttaa hyvältä.
 
Kokeilin Chroncastin kautta ja heitti tekstityksen yläreunaan....
Varmaankin täytyy odottaa jotain säätöä lähetys päässsä.
Mitään asetuksia en löytänyt tekstitykselle.
Kokeilin Chroncastin kautta ja heitti tekstityksen yläreunaan....
Varmaankin täytyy odottaa jotain säätöä lähetys päässsä.
Mitään asetuksia en löytänyt tekstitykselle.
Selaimella löytyi tyyli asetukset...
Täytyy katsoa miten vaikuttaa...
Näköjään esiintyy vain tossa Halo sarjassa....
Edit. Yellowstone teksti tulee alas ja Dexter menee taas ylös....
Menee myös Android apissa noin....
 
Viimeksi muokattu:
Pystynkö käyttämään SkyShowTimen kanssa ensin tuon 7 päivän tutustumisjakson ja siihen perään ottaa sitten tuon tarjoushinnan vai menettääkö tuon tarjouksen jos käyttää tuon testiviikon?
 
Otin heti viimeyönä ton ja sillon ei löytynyt appia lg:lle eikä sonylle. Aamulla sit löyty lg:lle.

Otin lähinnä dexterin takia mut eiköhän muutakin kivaa löydy. Ainakin ne mainosti et aika nopeasti tulee Sonic 2 ja Top Gun 2 jne.

Esim Casperissa ei ollut Suomitekstejä.
 
Eiköhän melko pian tule myös konsoleille. Teknologia SkyShowtimessa on pitkälti sama kuin NBCUniversalin Peacockissa, jolla näyttäisi löytyvän sekä PlayStation- että Xbox-sovellukset. Peacock on vasta viime kuusta lähtien tukenut 4K:ta, joten siltäkin osalta saattaa jossain kohtaa tulla parannusta.
 
Paramount+ korvaaja tuo ja ei kauheita odotuksia ole, jos valikoima pysyy samana, koska Paramount+ oli paskin valikoima mitä olen missään striimipalvelussa nähnyt :D

Muutamia hyviä sarjoja siellä on, etunenässä Yellowstone ja jos tykkää Star Trekin uusista inkarnaatioista. Kuvittelisin tarjonnan tämän myötä laajenevan, mutta ainakin tällä hetkellä sieltä on kadonnut joitain sarjoja, mitä Paramountissa oli aiemmin, esim. King of Queens/Kellarin Kunkku tai osa Californicationistä. Sama ilmiö oli HBO/HBO Max siirtymässä, kun alussa ohjelmia palvelusta katosi, jotka sitten palasivat pikku hiljaa.
 
Kokeilin Chroncastin kautta ja heitti tekstityksen yläreunaan....
Varmaankin täytyy odottaa jotain säätöä lähetys päässsä.
Mitään asetuksia en löytänyt tekstitykselle.

Selaimella löytyi tyyli asetukset...
Täytyy katsoa miten vaikuttaa...
Näköjään esiintyy vain tossa Halo sarjassa....
Edit. Yellowstone teksti tulee alas ja Dexter menee taas ylös....
Menee myös Android apissa noin....
Löysitkös tähän mitään korjausta?

On meinaan hiton ärsyttävää, kun Android telkkarilla tekstit hyppii pitkin ruutua.
 
tuli tehtyä ison tason peliliike ja aikalailla irtisanoin suurimman osan noista palveluista mitä oli käytössä, no otin tilalle jotain semmoista, mistä olen haaveillut pitkään. nimittäin jenkkien kaiken kattavan palvelun DirectTV:n voin sanoa että muuten ihan ylikylän palvelu, näkyy semmoinen 350-400 eri jenkkien suosituinta tv kanavaa vähintään 1080p tasolla. osa on myös 4K, nyt kun on ollut tuo palvelu käytössä viikonlopun täytyy sanoa että huomaa miten suomen tv-palvelut on vielä lasten kengissä.

tuossa vähä kyseisen palvelun channel surffingia :), pikkasen erinlaista tarjontaa muutenkin Halloweenina tuli uusinta Batmania, Sonic 2,sta ja Ghostbusters afterlifeä telkkarista muutaman nyt mainitakseni. yhdeltä tv-kanavalta Halloween elokuva maraton. urheilukanavilta tuli sitten tottakai NHL:ää, NFL:ää ja Korista :)

ihan 5/5 palvelu.

 
jeps ihan virallinen palvelu, hintaa sillä tosiaan on ja vaatii VPN:n kikkailua, sen takia irtisanoinki suurimman osan palveluista. Jenkeissä tuo on siis kaiken kattava palvelu, et ku suomessa on monta eri palvelua niin jenkeissä noihin DirectTv paketteihin saa lähes kaiken mitä tarvii. eli siellä ei ole Cmorea, Viaplaytä, Paramountia ja muita. vaan siellä on tuo DirectTv johon voi itse räätälöidä oman paketin.
 
Viimeksi muokattu:
Mites tuolla DirectTV:n puolella suhtaudutaan VPN-kikkailuun ja vaatiiko rekisteröinti joitain keksittyjä osoitteita?
 
jeps ihan virallinen palvelu, hintaa sillä tosiaan on ja vaatii VPN:n kikkailua, sen takia irtisanoinki suurimman osan palveluista. Jenkeissä tuo on siis kaiken kattava palvelu, et ku suomessa on monta eri palvelua niin jenkeissä noihin DirectTv paketteihin saa lähes kaiken mitä tarvii. eli siellä ei ole Cmorea, Viaplaytä, Paramountia ja muita. vaan siellä on tuo DirectTv johon voi itse räätälöidä oman paketin.
Pikkasen hintaa juu, kun hinnat alkaen 70$ kuukaudessa :)
 
Mites tuolla DirectTV:n puolella suhtaudutaan VPN-kikkailuun ja vaatiiko rekisteröinti joitain keksittyjä osoitteita?

Ainahan noissa on pienet riskinsä, mutta itse olen esim käyttänyt Disney+ siitä asti kun se jenkeistä ekan kerran julkaistiin ja maksan vieläkin jenkki Disney+:sta. ja ainakaan sen kanssa, ei ole tullut ongelmia, mutta joo itse tosiaan olen luonut jenkki dns serverin, ja käytän sitä.
 
Ainahan noissa on pienet riskinsä, mutta itse olen esim käyttänyt Disney+ siitä asti kun se jenkeistä ekan kerran julkaistiin ja maksan vieläkin jenkki Disney+:sta. mutta joo itse tosiaan olen luonut jenkki dns serverin, ja käytän sitä.

Itselläkin oli aikoinaan NHL:n oma palvelu pari vuotta käytössä, mutta UFC:n kanssa säästöä ei enää juuri synny Viaplayn kalleimpaan pakettiin nähden. Toki tekninen puoli on aivan toiselta planeetalta, 60fps ym rapakon toisella puolella. NHL:n streamauspalvelun käyttöehdoissa lukee blackout-alueiden kiertämisestä näin, liekö DirectTV:llä vastaavaa:

"IF YOU CIRCUMVENT OR ATTEMPT TO CIRCUMVENT ANY BLACKOUT RESTRICTION OR OTHER USE RESTRICTION: YOUR SUBSCRIPTION WILL BE SUBJECT TO IMMEDIATE TERMINATION AND A CHARGE OF ONE HUNDRED DOLLARS ($100.00) FOR EARLY TERMINATION WILL BE APPLIED TO YOUR CREDIT OR DEBIT CARD; YOU MAY BE SUBJECT TO LEGAL ACTION; AND THE NHL RESERVES THE RIGHT TO REPORT SUCH MISCONDUCT TO APPROPRIATE LAW ENFORCEMENT AUTHORITIES."
 
Itselläkin oli aikoinaan NHL:n oma palvelu pari vuotta käytössä, mutta UFC:n kanssa säästöä ei enää juuri synny Viaplayn kalleimpaan pakettiin nähden. Toki tekninen puoli on aivan toiselta planeetalta, 60fps ym rapakon toisella puolella. NHL:n streamauspalvelun käyttöehdoissa lukee blackout-alueiden kiertämisestä näin, liekö DirectTV:llä vastaavaa:

"IF YOU CIRCUMVENT OR ATTEMPT TO CIRCUMVENT ANY BLACKOUT RESTRICTION OR OTHER USE RESTRICTION: YOUR SUBSCRIPTION WILL BE SUBJECT TO IMMEDIATE TERMINATION AND A CHARGE OF ONE HUNDRED DOLLARS ($100.00) FOR EARLY TERMINATION WILL BE APPLIED TO YOUR CREDIT OR DEBIT CARD; YOU MAY BE SUBJECT TO LEGAL ACTION; AND THE NHL RESERVES THE RIGHT TO REPORT SUCH MISCONDUCT TO APPROPRIATE LAW ENFORCEMENT AUTHORITIES."

Sööttejä tuollaiset uhkailut, joilla ei ole mitään laillista perustetta, varsinkaan USAsta mihinkään muuhun maahan. Toki voit rikkoa palvelutarjoajan kanssa tekemääsi käyttösopimusta, mutta mitään laitonta keinotekoisten maarajoitusten kiertämisessä VPN:n avulla ei ole.

DirectTV:n käyttöoikeussopimuksessa sanotaan palvelun olevan vain USA:ssa oleville käyttäjille.

2.6 Geographic Limitation. The Service is intended only for individuals located in the United States (excluding Puerto Rico and U.S. Virgin Islands). You represent and warrant that, at any time You attempt to access the Service, You will be located in the United States and will not attempt to access the Service from any other location or through proxy servers located in any other location. We may use technologies to verify Your geographic location and will block access to the Service based on Our good faith determination that You are located outside of the United States.
 
Sööttejä tuollaiset uhkailut, joilla ei ole mitään laillista perustetta, varsinkaan USAsta mihinkään muuhun maahan. Toki voit rikkoa palvelutarjoajan kanssa tekemääsi käyttösopimusta, mutta mitään laitonta keinotekoisten maarajoitusten kiertämisessä VPN:n avulla ei ole.

DirectTV:n käyttöoikeussopimuksessa sanotaan palvelun olevan vain USA:ssa oleville käyttäjille.

Niin ei tuossa oikeudellisia seuraamuksia tarvitse varmaan pelätäkään, mutta käyttäjätilin poistaminen onkin ihan eri asia.
 
Ylös Bottom