Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)

Erimielisyys on hyvä merkki toimivasta demokratiasta. Olisin enemmän huolissani, jos kaikki olisivat yksimielisiä. Harvemmin missään elämismaailman asiassa ja on ehdottomia totuuksia.
 
Ihan tälläinen huomautus, että New York Post ei ole "arvostettu uutismedia" vaan äärioikeistolainen salaliittoteorioita levittävä roskalehti, jonka sanaan luottavat vain ne, jotka haluavat uskoa sellaista roskaa.
Niin tottakai roskalehti.
Itsekkin käyn pari kertaa vuodessa saunassa ja avannossa, niin ei paljon pöpöt pelota!
Molemmat hyviä suomalaisia tapoja.
Ite aattelin parin kk sisällä ottaa kuudennen (6) rokotteen, mitäs siihen sanot? Koronaa mulla ei oo vielä ollut. Mulla on niin alhainen keuhkokapasiteetti, että perus flunssa jo voi tehä aika tukalan olon, eli en todellakaan mitään koronaa halua.
Saathan sinä ottaa. Saat vetää ne minunkin käyttämättömät piikit hihaasi jos haluat.
Itse olen taas sitä mieltä, että ainakin mpr-rokote ja jäykkäkouristus pitää olla otettuna. Armeijassa saa onneksi myös kattavan rokotesuojan. Ja ulkomaille en lähtisi ilman hepatiittirokotteita. Mutta jokainen tyylillään. Minkähänlainen tämän maapallon väkiluku olisi ilman minkäänlaisia rokotteita?
Ennen muinoin rokotteisiin pystyi luottamaan. Aikoinaan otettiin sokeripalassa polio rokote. Se oli kuitenkin tutkittu ja vaikka pieni määrä haittoja joillekin tuli niin se tehosi. Sikapiikki ja koronapiikki romuttivat luottamuksen rokotuksiin pahasti.
Erimielisyys on hyvä merkki toimivasta demokratiasta. Olisin enemmän huolissani, jos kaikki olisivat yksimielisiä. Harvemmin missään elämismaailman asiassa ja on ehdottomia totuuksia.
Tämä on totta. Valitettavasti nykyaikana erimielisiä yritetään vaientaa monin keinoin mikä taas on erittäin vakavaa demokratian kannalta.
Pointtini oli lähinnä, että koronavirusta vastaan toteutetut rajoitustoimet olivat pitkälti haitallisempia kuin virus itsessään.
Täsmälleen näin.
 
Mitkä "ne"? Mistä löytää muuta kuin mutua siitä että rokotteita ottamattomat on terveempiä patsastelijoita tai että rokotteen ottaneet on sairaampia? Ja että nuo erot johtuvat nimenomaan rokotteista.

Missä terveiden kirjoissa? Missä nämä statistiikat on nähtävissä? Minä olen ottanut 3 covid-rokotetta, enkä ole ollut sairaana ainakaan 3 vuoteen. Sinun mutu-logiikallasi siis rokotetut ovat ne jotka ovat terveiden kirjoissa.
Koronadenialistithan ovat koko aika sanoneet, että rokotetut kuolevat käsiin. Koko aika joku heistä ihmettelee kuolleita. Koska ennen rokotteita kukaan ei koskaan ikinä kuollut. Ja rokote varmasti tappaa koska se ei tee kuolemattomaksi.
 
Rokotteista voisi kirjoittaa vaikka mitä ja eritoten olla kirjoittamatta yhtikäs mitään, mutta sanonpas vain sen, että kaksi hyvin inhimillistä haastetta vähän meidän kaikkien ajattelussa ovat mitä omiaan sotkemaan eritoten rokotteisiin liittyvää keskustelua kummasti.

1) Ihmiset ovat keskimäärin sangen huonoja ymmärtämään todella suuria tai vastaavasti todella pieniä lukuja. Ja arvatkaas mitä? Molempia tarvittaisiin, kun puhutaan populaatiotasosta tai vastaavasti vaikkapa rokotteisiin liittyvistä riskeistä. Jos ihmiset eivät ymmärrä "miltä näyttää" joku 0,001% niin he eivät myöskään hyvin helposti ymmärrä mitä tarkoittaa 0,0001%, saati sitä että pienuudestaan huolimatta näiden lukujen suhteellinen erotus on valtava.

2) Ihmisillä (tai no suurella osalla meistä) on todettu perspektiiviharha, jossa yliarvioimme aktiivisuuden/toiminnan riskejä ja vastaavasti aliarvioimme passiivisuuden/toimimattomuuden riskejä. Oli sitten kyse työpaikan vaihtamisesta, söpön ystävän pyytämisestä treffeille, osakkeiden myymisestä, leikkaukseen menemisestä tai no, vaikkapa rokotteen ottamisesta. Jokin aivoissamme yrittää usein huijata meitä jatkamaan asiaa nykyisellä tavalla, "jottei vaan kävis mitään". Vaikka toimimattomuuden riski olisi helposti todennettavissa muutosriskiä suuremmaksi.

Nämä kaksi asiaa kun yhdistää, niin lopulta päädytään usein (parhaimmillaankin) kuulemaan anekdoottitason kommentointia ("omista ystävistä rokotetut ... ja rokottamattomat ...") ja typerimmillään sitten jotain aivan sekopäistä salaliittoskeidaa.
 
Onnea valitsemallesi tielle.
Täältä sivusta vaan sen verran huutelen, vaikka en Quantum olekaan, että en nyt tiedä, kuinka hyvä tie tuo sinun valitsemasi 1-2 rivin kettuiluasenne on. Varsinkin, kun samantyylisistä syistä vissiin juuri kuukauden verran jäähyboksissakin istuit ja sama asenne ja linja tuntuu vaan jatkuvan sen jälkeenkin, vaikka kävit ihan 'anteeksikin' pyytämässä alkoholisyihin tukeutuen.

Kyllähän väitellessä välillä, useinkin, rapa lentää, mutta henkilökohtaisuuksiin meno ei koskaan vie keskustelua eteenpäin. Ja kyllä tiedostan tekeväni nyt tässä viestissä ainakin osittain sitä ihan samaa, mutta koitan tehdä sen ihan puhtaasti foorumin yleisen ilmapiirin ja viihtyvyyden eteen. Tuollainen naljailu aiheuttaa vaan turhaa riitaa, jota moderointi saa sitten olla siivoamassa. Paljon mukavampi lukea keskustelua ihan aiheesta ja perustelujen kanssa, kuin tuollaista täysin turhaa riidan haastamista.

Kirjoittaa perustellun ja asiallisen argumentin, tai ei sitten kirjoita mitään. Kiitos ja anteeksi, ei minulla muuta tässä kohtaa.
 
Täältä sivusta vaan sen verran huutelen, vaikka en Quantum olekaan, että en nyt tiedä, kuinka hyvä tie tuo sinun valitsemasi 1-2 rivin kettuiluasenne on. Varsinkin, kun samantyylisistä syistä vissiin juuri kuukauden verran jäähyboksissakin istuit ja sama asenne ja linja tuntuu vaan jatkuvan sen jälkeenkin, vaikka kävit ihan 'anteeksikin' pyytämässä alkoholisyihin tukeutuen.

Kyllähän väitellessä välillä, useinkin, rapa lentää, mutta henkilökohtaisuuksiin meno ei koskaan vie keskustelua eteenpäin. Ja kyllä tiedostan tekeväni nyt tässä viestissä ainakin osittain sitä ihan samaa, mutta koitan tehdä sen ihan puhtaasti foorumin yleisen ilmapiirin ja viihtyvyyden eteen. Tuollainen naljailu aiheuttaa vaan turhaa riitaa, jota moderointi saa sitten olla siivoamassa. Paljon mukavampi lukea keskustelua ihan aiheesta ja perustelujen kanssa, kuin tuollaista täysin turhaa riidan haastamista.

Kirjoittaa perustellun ja asiallisen argumentin, tai ei sitten kirjoita mitään. Kiitos ja anteeksi, ei minulla muuta tässä kohtaa.
Minähän vastasin samalla mitalla takaisin, luetko sinä yhtään mitä ketjussa on kirjoiteltu?

Ai nyt on juuri se oikea aika ottaa "aikuismainen" käytös käyttöòn kun sinusta niin tuntuu. Kuulostaa kyllä tuo sinun kirjoitus niin "ylipyhältä" varsinkin sinun suustasi kenellä se ulosanti on usein ihan samanlaista ja jatkuvasti tunget nauruhymiöitä käyttäjien ihan tavallisiin huumorittomiin postauksiin.
Taisit löytää itsesi tuosta minun viestistä vaikka en sitä sinulle laittanut.

Sinä taisitkin olla se piilossa ollut "Sith Lord".
 
Viimeksi muokattu:
Ja Quantumin viestikö oli asiallinen ja perusteltu argumentti kaikkine Ser S ja "Sony tekee kaiken oikein" -kommenteineen ja ihan vaan täysin väärin viittauksin resoluutioihin ja assetteihin.
Minun tehtäväni näin pelkkänä foorumin rivijäsenenä ei ole onneksi päättää siitä, kuka nyt aloitti ja kenelle annetaan mitäkin puhutteluja tai jäähyjä. Kyseinen viesti oli tarkoitettu ihan yleiseksi näkemykseksi siihen, mitä tuollainen vinoilu saa aikaan. Varsinkin, jos koko viesti on pelkkää henkilökohtaisuutta ja kyseinen käyttäjä on vastaavan käytöksen takia juuri ollut jäähyllä. Tietysti näin 'konsolisotaketjussa' pientä piikittelyä tulee milloin mistäkin itse laitteisiin tai pelveluihin liittyvistä asioista, mutta ainakin minä näen sen ihan eri asiana. Ne ovat yleensä perusteltuja piikkejä ja oheen usein linkitetään vielä joku 'virallinen lausuntokin' siitä, mitä joku minkäkin laitteen tai palvelun 'johtaja' on mennyt sanomaan tai arvailemaan.

Se nyt on ihan itsestään selvä asia, että turha henkilökohtaisuuksiin menevä piikittely ja riidan haastaminen on huono ja 'tuomittava' asia ihan riippumatta siitä, kuka sitä tekee. Sellainen käytös ei kuulu tälle foorumille, jota minä ainakin pidän koko Suomen parhaana pelifoorumina. Tietysti jos haluaa ihan väkisin alkaa jonkun kanssa 'tappelemaan', niin ehkä yksityisviestit ovat sitten se väylä. En toki tiedä, millainen säännöstö foorumilla niihin on. Tuskimpa ylläpito sitäkään hyvällä katsoo, jos yksityisviesteillä aletaan menemään todellisiin solvauksiin, kunnianloukkauksiin tai vielä pahempiin uhkauksiin.

Palaan tässä lopussa siihen jokin aika sitten avautumisketjuun kirjoittamaani viestiin, että foorumin yleisen viihtyvyyden ja ilmapiirin tason takia ihan jokaisen varsinkin tähän ketjuun kirjoittavan soisi miettivän useampaan kertaan, ennen kuin kirjoittaa ja viestin lähettää. Itse siihen pyrin ja tuota edellistäkin viestiäni voin sanoa miettineeni ja oikolukeneeni aika hemmetin monta kertaa, ennen kuin sen lähetin.
 
Minun tehtäväni näin pelkkänä foorumin rivijäsenenä ei ole onneksi päättää siitä, kuka nyt aloitti ja kenelle annetaan mitäkin puhutteluja tai jäähyjä. Kyseinen viesti oli tarkoitettu ihan yleiseksi näkemykseksi siihen, mitä tuollainen vinoilu saa aikaan. Varsinkin, jos koko viesti on pelkkää henkilökohtaisuutta ja kyseinen käyttäjä on vastaavan käytöksen takia juuri ollut jäähyllä. Tietysti näin 'konsolisotaketjussa' pientä piikittelyä tulee milloin mistäkin itse laitteisiin tai pelveluihin liittyvistä asioista, mutta ainakin minä näen sen ihan eri asiana. Ne ovat yleensä perusteltuja piikkejä ja oheen usein linkitetään vielä joku 'virallinen lausuntokin' siitä, mitä joku minkäkin laitteen tai palvelun 'johtaja' on mennyt sanomaan tai arvailemaan.

Se nyt on ihan itsestään selvä asia, että turha henkilökohtaisuuksiin menevä piikittely ja riidan haastaminen on huono ja 'tuomittava' asia ihan riippumatta siitä, kuka sitä tekee. Sellainen käytös ei kuulu tälle foorumille, jota minä ainakin pidän koko Suomen parhaana pelifoorumina. Tietysti jos haluaa ihan väkisin alkaa jonkun kanssa 'tappelemaan', niin ehkä yksityisviestit ovat sitten se väylä. En toki tiedä, millainen säännöstö foorumilla niihin on. Tuskimpa ylläpito sitäkään hyvällä katsoo, jos yksityisviesteillä aletaan menemään todellisiin solvauksiin, kunnianloukkauksiin tai vielä pahempiin uhkauksiin.

Palaan tässä lopussa siihen jokin aika sitten avautumisketjuun kirjoittamaani viestiin, että foorumin yleisen viihtyvyyden ja ilmapiirin tason takia ihan jokaisen varsinkin tähän ketjuun kirjoittavan soisi miettivän useampaan kertaan, ennen kuin kirjoittaa ja viestin lähettää. Itse siihen pyrin ja tuota edellistäkin viestiäni voin sanoa miettineeni ja oikolukeneeni aika hemmetin monta kertaa, ennen kuin sen lähetin.
Ei se kuitenkaan voi mennä niin, että voi huudella mitä sattuu ja jos siihen vastataan, niin siitä pahoittaa mielensä. Ja siis jotenkin sinä nyt pahoitit mielesi, vaikka et edes ollut tässä viestiketjussa mukana.

Laitteiden ja palveluiden piikittelyssäkin pitää olla joku logiikka, jos sitä nyt on pakko edes tehdä. Mukahauska "Ser S" ei tähän mene millään tavalla. Ja sekin nyt on kirjoitettu ihan perusteluin monta kertaa, että Sony ei todellakaan tee kaikkea oikein.

Se sinun alkuperäinen viestisi ei ota millään tavalla huomioon Quantumin viestiä, mikä tosiaan oli täynnä vähän kaikennäköistä ihmeellisyyttä. Mainitset siinä viestissäsi että turha naljailu aiheuttaa vaan turhaa riitaa, mutta juuri sitähän Quantuminkin omassa viestissään tekee. Ei tämä voi oikein niin mennä että firman "fanituksen" perusteella noustaan jalustalle oikeuden puolesta, mutta toisen puolen viesteistä vaan tykkäillään eikä oteta niihin naljailuihin kantaa millään tavalla.
 
Se sinun alkuperäinen viestisi ei ota millään tavalla huomioon Quantumin viestiä, mikä tosiaan oli täynnä vähän kaikennäköistä ihmeellisyyttä. Mainitset siinä viestissäsi että turha naljailu aiheuttaa vaan turhaa riitaa, mutta juuri sitähän Quantuminkin omassa viestissään tekee. Ei tämä voi oikein niin mennä että firman "fanituksen" perusteella noustaan jalustalle oikeuden puolesta, mutta toisen puolen viesteistä vaan tykkäillään eikä oteta niihin naljailuihin kantaa millään tavalla.
Ja sitä ennen joku/jotkut naljailivat Quantumin suuntaan, johon tuo hänen tämänaamuinen viestinsä oli vastaus. En lähtenyt selaamaan sivutolkulla taaksepäin ja selvittämään, kuka aloitti, koska a) ei ollut siihen aikaa ja b) se ei kuulu minun tehtäviini.

Toin yleisellä tasolla esiin, ties monennettako kertaa, mitä mieltä olen tuollaisista puhtaasti henkilökohtaisuuksiin menevistä viesteistä. Toin esille, mitä se tekee tämän hienon foorumin ilmapiirille. Minusta on jotenkin hassua, että olet siinä nyt moralisoimassa, että en nyt heristänyt sormeani ja maininnut nimeltä ihan jokaista ja tykkäsin väärin jonkun viestistä sen sijaan, että ottaisit kantaa ihan siihen itse asiaan, eli yleiseen foorumikäyttäytymiseen. Minun tehtäväni täällä ei, monen kannalta onneksi, ole ottaa kantaa jokaiseen naljailuun tai viestiin. Jos olisi, eli jos minulla olisi moderointioikeudet, niin sen tulisi täällä aika moni nahoissaan tuntemaan :D Mutta onneksi minulla ei ole, koska en edes haluaisi olla tämän enempää aikaani täällä kuluttamassa ja päättämässä siitä, kuka istuu boksissa ja kuinka pitkään. En haluaisi olla heittelemässä 'turhia' viestejä bittiavaruuteen, jakamassa seuraavasta samanlaisesta korttia ja kolmannesta laittamaan jäähylle ja perään perustelemassa, että miksi ja siksi. Hattua vaan nostan TT:lle siitä, että jaksaa olla tätä sotkua toistuvin väliajoin siivoamassa. Ja toki nostan sitä hattua muillekin, joiden nimiä nyt en osaa ja muista tässä mainita.

PS. Tämä aihe on nyt minun osaltani loppuun käsitelty.
 
Toin yleisellä tasolla esiin, ties monennettako kertaa, mitä mieltä olen tuollaisista puhtaasti henkilökohtaisuuksiin menevistä viesteistä. Toin esille, mitä se tekee tämän hienon foorumin ilmapiirille. Minusta on jotenkin hassua, että olet siinä nyt moralisoimassa, että en nyt heristänyt sormeani ja maininnut nimeltä ihan jokaista ja tykkäsin väärin jonkun viestistä sen sijaan, että ottaisit kantaa ihan siihen itse asiaan, eli yleiseen foorumikäyttäytymiseen.
Ihan yhtä lailla hallaa foorumin ilmapiirille tekee nuo Quantumin viestin tapaiset viestit. Tottakai kun tuolla tavalla trollataan, niin vastauskin on sen mukainen. Näin se yleinen foorumikäyttäytyminen nimenomaan näkyy molempiin suuntiin. Se ei voi olla siitä kiinni mitä firmaa kannattaa ja millä konsolilla pelaa.
 
Tottakai kun tuolla tavalla trollataan, niin vastauskin on sen mukainen. Näin se yleinen foorumikäyttäytyminen nimenomaan näkyy molempiin suuntiin. Se ei voi olla siitä kiinni mitä firmaa kannattaa ja millä konsolilla pelaa.
No jatketaan sitten vielä hetki, kun kerran noin kovasti haluat...

Tähän lihavoituun otan kiinni. Kannattaa käydä niitä omiakin tykkäyksiä/kommentointeja tarkastelemassa. Vastasit itse tuohon Hra Smithin kommenttiin sanatarkasti näin: "Jätkä tuo kyllä aina tähän konsolisotaketjuun mukavaa huumoria. Keep the memes coming." Tuo on täysin tulkittavissa positiiviseksi tukikommentiksi.

Ei voi olla niin, että olet täällä Quantumin piikikkäitä kommentteja kritisoimassa ja "mukavaksi huumoriksi" tituleeraamassa niitä kommentteja, joissa kyseistä käyttäjää solvataan. Se ei voi olla siitä kiinni, mitä firmaa kannattaa ja millä konsolilla pelaa!
 
No jatketaan sitten vielä hetki, kun kerran noin kovasti haluat...

Tähän lihavoituun otan kiinni. Kannattaa käydä niitä omiakin tykkäyksiä/kommentointeja tarkastelemassa. Vastasit itse tuohon Hra Smithin kommenttiin sanatarkasti näin: "Jätkä tuo kyllä aina tähän konsolisotaketjuun mukavaa huumoria. Keep the memes coming." Tuo on täysin tulkittavissa positiiviseksi tukikommentiksi.

Ei voi olla niin, että olet täällä Quantumin piikikkäitä kommentteja kritisoimassa ja "mukavaksi huumoriksi" tituleeraamassa niitä kommentteja, joissa kyseistä käyttäjää solvataan. Se ei voi olla siitä kiinni, mitä firmaa kannattaa ja millä konsolilla pelaa!
Niin mutta en minä ole noussut oikeuden puolesta huutelemaan tai yleisen foorumikäyttäytymisen. Se olit sinä.

On pikkuisen eri asia olla mukana konsolisodassa kuin olla sen yläpuolella huutelemassa yleisen foorumikäyttäytymisen perään, mutta vain toisen osapuolen kannalta.
 
No jatketaan sitten vielä hetki, kun kerran noin kovasti haluat...

Tähän lihavoituun otan kiinni. Kannattaa käydä niitä omiakin tykkäyksiä/kommentointeja tarkastelemassa. Vastasit itse tuohon Hra Smithin kommenttiin sanatarkasti näin: "Jätkä tuo kyllä aina tähän konsolisotaketjuun mukavaa huumoria. Keep the memes coming." Tuo on täysin tulkittavissa positiiviseksi tukikommentiksi.

Ei voi olla niin, että olet täällä Quantumin piikikkäitä kommentteja kritisoimassa ja "mukavaksi huumoriksi" tituleeraamassa niitä kommentteja, joissa kyseistä käyttäjää solvataan. Se ei voi olla siitä kiinni, mitä firmaa kannattaa ja millä konsolilla pelaa!
Pakko kysyä miksi laitoit nauruhymiön tuohon minun viestiini ?
 
Niin mutta en minä ole noussut oikeuden puolesta huutelemaan tai yleisen foorumikäyttäytymisen. Se olit sinä.

On pikkuisen eri asia olla mukana konsolisodassa kuin olla sen yläpuolella huutelemassa yleisen foorumikäyttäytymisen perään, mutta vain toisen osapuolen kannalta.
Konsolisotiminen ei ole ristiriidassa foorumikäyttäytymisen kanssa. 'Sotia' voi myös 'sivistyneesti' ja käyttämällä argumentteja, jotka eivät mene henkilökohtaisuuksiin. Koskee ihan kaikkia osapuolia. Koskee myös itseäni. Kuulutan foorumikäyttäytymisen perään siksi, että meillä kaikilla olisi täällä foorumilla mukavampi olla. Samasta asiasta olen aikaisemminkin puhunut.

On pikkuisen eri asia olla moralisoimassa yhden käyttäjän piikikästä käytöstä ja samaan aikaan olla positiivisesti kommetoimassa, kirjaimellisesti mukavaksi huumoriksi tituleeraamassa, toisen käyttäjän samanlaista käytöstä. Se on tuolla ihan kaikkien nähtävillä, kuinka kritisoit Quantumin piikittelyjä ja samaan aikaan Smithin samat piikittelyt saavat hyväksyvän näkemyksen vieläpä lisätoteamuksella mukava huumori. Sitten vielä kehtaat muille olla täällä moralisoimassa, kuinka he tykkäävät yläpeukulla toisesta ja alapeukulla/negatiivisella nauruhymiöllä toisesta, kun itse teet aivan samaa. Uskomatonta käytöstä, uskomatonta tekopyhyyttä.
Pakko kysyä miksi laitoit nauruhymiön tuohon minun viestiini ?
Koska se oli naurettavan huono, asiaton ja 'typerä'. Anteeksi suorasukaisuuteni, mutta suoraan kysymykseen suora vastaus. Saan samoja hymiöitä omiinikin, selvästi negatiivisessa mielessä, joten käytän kyseistä hymiötä samassa mielessä itsekin.
 
Konsolisotiminen ei ole ristiriidassa foorumikäyttäytymisen kanssa. 'Sotia' voi myös 'sivistyneesti' ja käyttämällä argumentteja, jotka eivät mene henkilökohtaisuuksiin. Koskee ihan kaikkia osapuolia. Koskee myös itseäni. Kuulutan foorumikäyttäytymisen perään siksi, että meillä kaikilla olisi täällä foorumilla mukavampi olla. Samasta asiasta olen aikaisemminkin puhunut.

On pikkuisen eri asia olla moralisoimassa yhden käyttäjän piikikästä käytöstä ja samaan aikaan olla positiivisesti kommetoimassa, kirjaimellisesti mukavaksi huumoriksi tituleeraamassa, toisen käyttäjän samanlaista käytöstä. Se on tuolla ihan kaikkien nähtävillä, kuinka kritisoit Quantumin piikittelyjä ja samaan aikaan Smithin samat piikittelyt saavat hyväksyvän näkemyksen vieläpä lisätoteamuksella mukava huumori. Sitten vielä kehtaat muille olla täällä moralisoimassa, kuinka he tykkäävät yläpeukulla toisesta ja alapeukulla/negatiivisella nauruhymiöllä toisesta, kun itse teet aivan samaa. Uskomatonta käytöstä, uskomatonta tekopyhyyttä.

Koska se oli naurettavan huono, asiaton ja 'typerä'. Anteeksi suorasukaisuuteni, mutta suoraan kysymykseen suora vastaus. Saan samoja hymiöitä omiinikin, selvästi negatiivisessa mielessä, joten käytän kyseistä hymiötä samassa mielessä itsekin.
Nyt tuli ainakin selvyys siihen mitä sinä viestit sinun 'nauruhymiöilläsi' kun tukotat niitä käyttäjien viesteihin.

Mielenkiintoista että tässä asiassa "kostaminen" on oikein mielestäsi mutta missään nimessä ei muuten saa antaa samalla mitalla takaisin. Ei ole kovin uskottavaa tuo sinun puhe tekopyhyydestä ja foorumikäyttäytymisestä.
 
Ylös Bottom