Dragonfly
KonsoliFIN Alumni
Kävin myös eilen ajamassa nuo kolme online karsintakisaa. Oli todella hyvää vääntöä. Jengi ajoi siististi, mutta kovaa.Hyvältä vaikuttaa. Muutama tunti peliä alla.
Näistä rankeista.
Ensimmäisissä online karsinnoissa minua rikottiin aika törkeästi, josta ei tullut rikkojalle ollenkaan rankkua. Tai en ainakaan huomannut. Minä sen sijaan sain todella tuntuvan rankun tilanteessa, joka ei ollut mielestäni edes omaa syytäni (niinhän ne aina sanoo)
Sen takia vähän harmitti että sain alustavan turvallisuusrankin B. Pyrin kuitenkin ajamaan puhtaasti joka tilanteessa. Noh, kahtellaan jos saadaan se nostettua sinne A:han, en halua kisailla rettelöitsijöiden kanssa![]()
Kisakohtaiset sijoitukset:
Hakone: 3.
Lacuna Seca: 7.
Grand Oak. 4.
Muuten meni ajot siististi, mutta Grand Oakissa olin mukana kolarissa jossa minä ja pari muuta autoa ajettiin sitten kaikki hiekalle. Sain tästä muistaakseni yhden sekunnin penaltyn. En ole varma mitä muut törmäykseen osallistujat saivat. Tipuin viimeiseksi (10.). Sen jälkeen oli kyllä hauska ajaa ja ohitella hitaampia, vaikka kärki menikin liian kovaa. Tästä hyvin näki, että karsintakisoissa kun ilman rankingia vielä ajetaan, niin tulee hyvin eri tasoisia kuskeja vastaan. Oli myös oikein hauska ajettava tämä karsintakisojen Touring Car Honda Civic.
Lopputuloksena Safety Rating A ja Driver Rating 3838 (minimi 1000, maksimi 5000).
Uusi moninpeliformaatti ansaitsee kehut. Siellä rullaa kisat kokoajan ja näet jo ennen kisaan menemistä kuinka paljon harjoitusaikaa on jäljellä. Sitten kun olet harjoitellut tarpeeksi, niin voit koska tahansa harjoitusajan puitteissa ajaa kolme sallittua aika-ajokierrosta. Renkaita voi vaihtaa vapaasti samoin kuin tankissa olevan bensan määrää. Kun harjoitusaika loppuu ja kisa alkaa, niin jälleen saa valita rengaskovuuden ja säätää bensan määrää. Karsintakisat eivät olleet niin pitkiä että olisi tarvinnut miettiä varikkostrategiaa, mutta toivon mukaan siellä on kierrossa kisoja, joissa tätä tarvitsee miettiä.