Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

EA WRC

Täytyy kokeilla tuota kirkkauttaa tiputtaa hitusen. Jotain outoa tuossa kuitenkin mielestäni on enkä nopealla googlauksella ole yksin asian kanssa. Mutta varmasti maa/sää kohtaisia eroja, Monacon auringonlasku oli näyttävämpi ja Suomi taas kovin hailakka. Vrt GT7 jossa esim. ratin vaihtovalot, ajovalot ja aurinko oikeasti ”häikäisee”.

Ja samaa mieltä yön pimeydestä, lie tehty sen takia että jos ajaa keulan tuhannen paskaksi ekaan mutkaan nii näkee kuitenkin ajella maaliin, mutta olishan tuo hienoo kun olis oikeasti pimeää. :D
GT7 ei kannata verrata tähä. GT7 on Ferrari ja Wrc on Fiat .
 
Nyt täytyy nostaa käsi virheen merkiksi, vika oli konsolin ja tv:n RGB/black level asetuksissa. Kokeilin aiemmin vaihtaa kun meni tumma pää tukkoon toisen pelin kanssa niin oli jäänyt vituralleen. Nyt näyttää heti paremmalta.
 
Viimeksi muokattu:
Onko tässä jarrutehoissa jotain bugia tai jotain mikä voisi selittää näiden ihme pyörähdyksien syytä edes vähän. Toki yksi syy on varmasti ettei tässä ole jostain syystä mitään tuntoa renkaisiin jarrutuksissa tai irtoamisissa. Mutta silti välillä tuntuu, että pyörähdys tulee aivan ihmeellisessä kohdassa vaikka olisi ajanut täsmälleen saman kohdan samallalailla juuri hetki sitten ilman pyörähdystä.

Asfaltilla itsellä on iso ongelma auton tuntuman kanssa ja ei kyllä tule yhtään mitään siitä. Pyörähdyksiä paljon ja tuntuu että ajaisi veneelle enemmän kuin autolla. Varmasti paljon menee ihan taitojen puutteen piikkiin, mutta jotenkin silti on ongelmaa tuon tuntuman kanssa liikaa. DR2 ajoin ihan vakio ffb säädöillä ja kyllä siinä mielestäni oli enemmän tuntumaa ratissa, kuin tässä. Eikä siinäkään mikään kovin hyvä se ollut, jos vertaa turismon tuntumaan ja mitä infoa ratin kautta saa. Tietysti paha vertaa rataa ja rallia.

Harmittaa kun kerrankin olisi ollut edes yhdellä pätkällä mahdollisuudet olla clubiajoissa kärkikahinoissa, niin sitten aivan omituinen pyörähdys helpossa mutkassa

Tänään avasin pelin parin päivän tauon jälkeen ja ihmettelin kun näyttää ihan erilaiselta. Näköjään brightness itestään mennyt nolliin eikä sitä pysty säätämään. Myös hdr settings nollissa, mutta sitä pystyt säätämään.
 
Pelaako joku ihan oikeesti autopelejä nykyäänkin ohjaimella eikä ratillaMahtas olla tuntuma melko kummallinen
Varmaan suurin osa. Jotenkin nää rallipelit taipuu ohjaimelle yllättävän hyvin, itekin tätä ajellut pääasiassa ohjaimella vaikka ratti ja polkimetkin löytyy. Sit taas esim. gran turismoja en tykkää padilla pelailla, vaan mielummin ratilla.
 
Asfaltilla itsellä on iso ongelma auton tuntuman kanssa ja ei kyllä tule yhtään mitään siitä. Pyörähdyksiä paljon ja tuntuu että ajaisi veneelle enemmän kuin autolla. Varmasti paljon menee ihan taitojen puutteen piikkiin, mutta jotenkin silti on ongelmaa tuon tuntuman kanssa liikaa. DR2 ajoin ihan vakio ffb säädöillä ja kyllä siinä mielestäni oli enemmän tuntumaa ratissa, kuin tässä. Eikä siinäkään mikään kovin hyvä se ollut, jos vertaa turismon tuntumaan ja mitä infoa ratin kautta saa. Tietysti paha vertaa rataa ja rallia.

Harmittaa kun kerrankin olisi ollut edes yhdellä pätkällä mahdollisuudet olla clubiajoissa kärkikahinoissa, niin sitten aivan omituinen pyörähdys helpossa mutkassa

Tänään avasin pelin parin päivän tauon jälkeen ja ihmettelin kun näyttää ihan erilaiselta. Näköjään brightness itestään mennyt nolliin eikä sitä pysty säätämään. Myös hdr settings nollissa, mutta sitä pystyt säätämään.

Millä ratilla ajat? Itse löysin nyt vihdoin sellaset säädöt että voi keskittyä ajamiseen, aiemmin yksinpeli oli yhtä pysähtelyä kun piti jatkuvasti runkata noita FFB asetuksia edes takaisin. Rattina siis T300 + TH8A shifteri.

Image (1).jpeg

Sama kirkkaus bugi tuli itsellä kerran. Nuo HDR ja Brightness säätää molemmat kirkkautta, riippuu vaan siitä onko HDR töllö vai ei että kumpi on aktiivinen.
 
Viimeksi muokattu:
Mulla sekos kontrasti eilen illalla, yhtäkkiä varjot oli pikimustat ja yöllä ei nähny yhtään ajaa, piti säätää valikosta lisää kirkkautta.
 
Löytyy ratti sun muut, mutta useimmiten pelaan ohjaimella kun en jaksa nähdä vaivaa parin tunnin takia että asentelen ne paikoilleen. Poikamiehenä omalla pelihuoneella tilanne voisi olla toinen muttei tälleen perheellisenä ilman pelihuonetta :D
 
Itsekin tykkään kyllä ohjaimella ajaa, mutta rallissa vaan jotenkin se fiilis on vielä moninkerroin hauskempaa ratilla. Tulee oikein välillä spontaanisti hymyiltyä (onkohan sallittua Suomessa?), kun ratilla ajaa.

Nimenomaan enemmän fiilis mielessä lähestyn tätä asiaa, enkä minään puristi simu touhuna.
 
Jaa tässä uramoodissa ei pysty nousta korkeempaan luokkaan niinku aikasemmissa vaa alotettava uus career, ei helvetti soikoon nyt tuli karsee miinus pelille.
 
Jaa tässä uramoodissa ei pysty nousta korkeempaan luokkaan niinku aikasemmissa vaa alotettava uus career, ei helvetti soikoon nyt tuli karsee miinus pelille.

Älä hitossa? Mä alotin junioreista ja aattelin kiivetä sieltä sitten. On muutenkin ollut tuo uramoodi muutamaa hauskaa eventtiä lukuunottamatta sen verran pakkopullaa, että ehkä unohdan sen nyt lopullisesti. Piisaa kyllä klubiralleissakin niin paljon ajettavaa ettei meinaa kaikkiin taipua.
 
Älä hitossa? Mä alotin junioreista ja aattelin kiivetä sieltä sitten. On muutenkin ollut tuo uramoodi muutamaa hauskaa eventtiä lukuunottamatta sen verran pakkopullaa, että ehkä unohdan sen nyt lopullisesti. Piisaa kyllä klubiralleissakin niin paljon ajettavaa ettei meinaa kaikkiin taipua.
Joku viisaampi vois nyt kertoa onko tää totta, ite junnannu wrc2:sta eikä mistään löydy mitään ylenemiseen liittyvää. Mietin että jos ostaa wrc auton ni aukeisko sitten joku reitti..
 
Ylös Bottom