Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Store

Ei tarvitse matkustaa vieraaseen maahan asti tekemään uutta PSN-tunnusta. Voit tehdä sellaisen ihan kotisohvaltakin. Ja koska se konsoli on automaattisesti kyseisen tunnuksen ensimmäinen ja ainoa konsoli, tulee siitä saman tien ensisijainen laite, ja sen myötä peli toimii myös kyseisen Pleikan muillakin tunnuksilla.
Kiitos! Ainoa huono puoli tuossa on että lisäjutut menee sitten tuolle tilille pelistä.
 
Ennakkotilaajan jutut/muut vastaavat tilaajalisät
Okei, jos ovat jotain muuta kuin perinteistä DLC:tä niin sitten ovat tosiaan vain sen ulkomaalaisen PSN-tunnuksen käytettävissä. Perinteiset Storesta hankittavat DLC-paketit toimivat kyllä ensisijaisen konsolin muillakin tunnuksilla.
 
Huomasin, että webbistoressa on nyt mahdollisuus arvostella 1-5 tähdellä PS5 pelejä, jotka omistaa. Milloin tuollainen ominaisuus on ilmestynyt?
 
Toimiiko muilla Store normaalisti? Itse en pysty latamaan mitään Ps5 peliä tai Dlc:tä.
Kokeiltu myös pojan pleikkarilla ja sama vika. Ps4 pelejä lähtee kyllä lataamaan :D
 
Hieman myöhässä tulee vastaus, mutta ainakin tällä hetkellä toimii lataus ihan normaalisti. Liekö aiemmin sitten ollut joku väliaikainen häiriötilanne?
Ilmeisesti oli serverit alhaalla. Netistä löytyi paljon samasta ongelmasta kärsiviä. Noin Klo 19.30 maissa alkoi taas toimimaan ja pääsi Resident Evil 4 Vr:n pariin.
 
PS appiin tullut nyt useamman päivän yksittäisiä notifikaatioita wishlistin alennuksista pitkin päiviä ja öitä. Muistelisin että ensi alkuun kun tuo toiminto tuli niin pelitti kuten pitää eli ilmoitukset tulivat kerralla nippuna, sitten lakkasi jossain vaiheessa toimimasta kokonaan ja nyt tulee sitten ihan miten sattuu ja milloin sattuu.
 
^Minuakin pommitettiin äsken tunnin sisään useampaan kertaan Tactics Ogren tarjouksesta. Kiitos vain, vaikka peli menikin ostoon heti ensimmäisestä ilmoituksesta.
 
Sama täällä. WRC alennuksesta tuli ilmoitus varmaan kymmenen kertaa yhden päivän aikana :)
 
Valittelin joulukuun puolella samasta pommituksesta ja nyt iskin puhelimesta tarjousnotifikaatiot pois päältä ihan tämän takia.

Vähän kyllä vaikuttaa että PS storen puolella on nyt jotain pahasti pielessä. Tammikuuale on vielä käynnissä (tai oli ainakin vielä eilen), mutta osa sen mukana alennuksiin tulleista peleistä ei olekaan enää alennuksessa. PS5:lla storen etusivulla on iso "PROMOTED: BALDUR'S GATE 3 -10%" kuva, mutta peli ei ole enää alennuksessa. Lisäksi Playstation Stars pisteitä ei ole vuodenvaihteen jälkeen näkynyt vaikka on ostanut pelejä.
 
Tammikuuale on vielä käynnissä (tai oli ainakin vielä eilen), mutta osa sen mukana alennuksiin tulleista peleistä ei olekaan enää alennuksessa.
Tammialen jatkuminen ei itsessään ole mikään bugi. Valikoimaa täydennettiin 20. joulukuuta, ja kampanja loppuu niinkin myöhään kuin 17. tammikuuta. Lisäksi osa alennuksista päättyi jo aiemmin.

This January Sale promotion runs from Wednesday December 20 at 00.00am PST/GMT/JST/Asia Local until Wednesday January 17 at 11.59pm PST/GMT/JST/Asia local. Some titles may leave the promotion early: please check the individual product pages on PlayStation Store for more information.
 
Onko mitään mahdollisuutta saada enää Mortal Kombat Arcade Kollection -peliä omalle PS3-konsolille? Tuo on ilmeisesti julkaistu vain ainoastaan PlayStation Storessa, eikä siitä taida olla fyysistä pelilevyä valmistettu ollenkaan. Mielelläni tuosta maksaisin, enkä haluaisi lähteä kikkailemaan ja puliveivaamaan.

 
Onko mitään mahdollisuutta saada enää Mortal Kombat Arcade Kollection -peliä omalle PS3-konsolille? Tuo on ilmeisesti julkaistu vain ainoastaan PlayStation Storessa, eikä siitä taida olla fyysistä pelilevyä valmistettu ollenkaan. Mielelläni tuosta maksaisin, enkä haluaisi lähteä kikkailemaan ja puliveivaamaan.

Kyllä tuo PS3 Storesta näyttäisi löytyvän. Itse tuon aikoinaan ostin ja mulla lukee ainoastaan download mutta kaipa tuon voi edelleen hankkia.
 
Onko mitään mahdollisuutta saada enää Mortal Kombat Arcade Kollection -peliä omalle PS3-konsolille? Tuo on ilmeisesti julkaistu vain ainoastaan PlayStation Storessa, eikä siitä taida olla fyysistä pelilevyä valmistettu ollenkaan. Mielelläni tuosta maksaisin, enkä haluaisi lähteä kikkailemaan ja puliveivaamaan.

Näyttäisi tosiaan löytyvän Storesta edelleen, ainakin PSDealsin mukaan.


PS3-pelejän pystyy ostamaan nykyisin vain PS3-laitteella ja lompakkoon etukäteen tallennetuilla varoilla. Eli lataa kymppi PS-lompakkoon ja hae peli PS3:lla Storesta niin oston pitäisi onnistua.
 
Näyttäisi tosiaan löytyvän Storesta edelleen, ainakin PSDealsin mukaan.


PS3-pelejän pystyy ostamaan nykyisin vain PS3-laitteella ja lompakkoon etukäteen tallennetuilla varoilla. Eli lataa kymppi PS-lompakkoon ja hae peli PS3:lla Storesta niin oston pitäisi onnistua.
Kiitos vinkistä! Täytyykö tuo lompakon lataus tehdä nimenomaan myös PS3-konsolilla?

Jos tietokoneen nettiselaimella haen PS Storesta ”mortal kombat”, ei löydy kuin Mortal Kombat X:ään asti edelliset pelit sekä lisäosat. Enpä hoksannut kokeilla ollenkaan PS3:lla ja ajatella, että sille olisi vielä olemassa oma storensa tms. konsolikohtainen rajaus.

 
Kiitos vinkistä! Täytyykö tuo lompakon lataus tehdä nimenomaan myös PS3-konsolilla?

Jos tietokoneen nettiselaimella haen PS Storesta ”mortal kombat”, ei löydy kuin Mortal Kombat X:ään asti edelliset pelit sekä lisäosat. Enpä hoksannut kokeilla ollenkaan PS3:lla ja ajatella, että sille olisi vielä olemassa oma storensa tms. konsolikohtainen rajaus.

Väittäisin 99% varmuudella, että esim. nettiselaimella lisättyjä varoja voi käyttää lompakosta PS3:lla. Ainakin itse olen mielestäni näin toiminut.

PS3-osio tosiaan "eriytettiin" muusta Storesta vähän ennen PS5:n julkaisua näkymään ainoastaan itse konsolilla selatessa. Olemassa se kuitenkin ainakin toistaiseksi edelleen on, vaikka Sony jo kertaalleen sen meinasikin pistää kiinni.
 
Väittäisin 99% varmuudella, että esim. nettiselaimella lisättyjä varoja voi käyttää lompakosta PS3:lla. Ainakin itse olen mielestäni näin toiminut.

PS3-osio tosiaan "eriytettiin" muusta Storesta vähän ennen PS5:n julkaisua näkymään ainoastaan itse konsolilla selatessa. Olemassa se kuitenkin ainakin toistaiseksi edelleen on, vaikka Sony jo kertaalleen sen meinasikin pistää kiinni.
Pleikan tilille ladattu saldo toimii kaikilla alustoilla, ei väliä miten tai millä vehkeellä se on sinne saatu lisättyä.

Vitalla sama homma, raha on lisättävä lompakkoon ennakkoon ja Vitan digikauppaan pääsee vain Vitalla itsellänsä, aivan kuten PS3:n kauppaan vain PS3:lla.
 
Väittäisin 99% varmuudella, että esim. nettiselaimella lisättyjä varoja voi käyttää lompakosta PS3:lla. Ainakin itse olen mielestäni näin toiminut.

PS3-osio tosiaan "eriytettiin" muusta Storesta vähän ennen PS5:n julkaisua näkymään ainoastaan itse konsolilla selatessa. Olemassa se kuitenkin ainakin toistaiseksi edelleen on, vaikka Sony jo kertaalleen sen meinasikin pistää kiinni.

Pleikan tilille ladattu saldo toimii kaikilla alustoilla, ei väliä miten tai millä vehkeellä se on sinne saatu lisättyä.

Vitalla sama homma, raha on lisättävä lompakkoon ennakkoon ja Vitan digikauppaan pääsee vain Vitalla itsellänsä, aivan kuten PS3:n kauppaan vain PS3:lla.
Kiitos avusta ja vinkeistä! Sain Mortal Kombat Arcade Kollection -pelin eilen illalla ladattua. Rahat PlayStation-lompakkoon siirsin puhelimella kirjautumalla PS Store -tilille, jonka jälkeen PS3-konsolin Storesta löytyi pienen hakemisen jälkeen tämä peli. Meinasin jo säikähtää, ettei koko peliä ole siellä. PS3:n Storen haku oli aika kökkö.
 
Kiitos avusta ja vinkeistä! Sain Mortal Kombat Arcade Kollection -pelin eilen illalla ladattua. Rahat PlayStation-lompakkoon siirsin puhelimella kirjautumalla PS Store -tilille, jonka jälkeen PS3-konsolin Storesta löytyi pienen hakemisen jälkeen tämä peli. Meinasin jo säikähtää, ettei koko peliä ole siellä. PS3:n Storen haku oli aika kökkö.
Joo, jostain syystä tuo haku on aika heikko. Itse olen ainakin Vitalla törmännyt myös siihen, että kun menee selaamaan pelejä kaupasta aakkosjärjestyksen mukaan, niin joitain pelejä ei siellä listalla näy. Sitten kun laittaa pelin nimen hakuun, niin sattuukin löytymään. Melko turhauttavaa. PS3:lla tuota listasysteemiä ei välttämättä edes ole, en nyt jaksa muistaa.

Mutta pitäisi varmaan itsekin tuo MK Kollection hankkia mätkintäpelikokoelmaan kun vielä on saatavilla.
 
Ylös Bottom