Ferraro
Well-Known Member
Tulin tänne vain avautumaan Storen ominaisuudesta, joka estää laajennettujen versioiden ostamisen pelistä, joka jo löytyy standardiversiona digikirjastosta. Haluaisin ostaa Assassin's Creed Syndicaten kausipassin, joka sisältyy Gold Editioniin. Se olisi alennuksessa nyt 12,48€, mutta koska olen joskus ostanut tyhmyyksissäni standardiversion Storesta, niin olen oikeutettu vain maksamaan pelkästä kausipassista alentamattoman hinnan 29,95€. On tuokin joskus käynyt alessa, mutta todella epäsäännöllisesti enää. Jos ehdin AC-maratonissa Syndicateen saakka ennen seuraavaa DLC-sisällön alea, niin ostan kyllä ihan silkkana protestina koko pelin Gold Editionin Xboxille ja jätän pleikkariversion digitaalista pölyä keräämään.
Edit:
Lisätäänpäs tähän vielä sellainen looginen seikka, että Store antaa kyllä laittaa normaalihintaisen standardiversion ostoskoriin, mutta ei alennushintaista Gold Editionia. Olen ostanut siis taannoin Black Flag / Unity / Syndicate -triplapakkauksen, kaikki kolme standardiversioita. Nyt Store estää minua ostamasta "uudelleen" Season Passin sisältävää Gold Editionia, mutta samaan aikaan on mahdollista ostaa täydellä hinnalla pelkkä standardiversio, jonka kaikki sisältö on siis päällekkäistä jo omistamani kanssa. Laitoin ystävällismielistä kyselyä tukeen, katsotaan mitä ratkaisukeinoja siellä keksitään vai keksitäänkö mitään.
Edit:
Lisätäänpäs tähän vielä sellainen looginen seikka, että Store antaa kyllä laittaa normaalihintaisen standardiversion ostoskoriin, mutta ei alennushintaista Gold Editionia. Olen ostanut siis taannoin Black Flag / Unity / Syndicate -triplapakkauksen, kaikki kolme standardiversioita. Nyt Store estää minua ostamasta "uudelleen" Season Passin sisältävää Gold Editionia, mutta samaan aikaan on mahdollista ostaa täydellä hinnalla pelkkä standardiversio, jonka kaikki sisältö on siis päällekkäistä jo omistamani kanssa. Laitoin ystävällismielistä kyselyä tukeen, katsotaan mitä ratkaisukeinoja siellä keksitään vai keksitäänkö mitään.
Viimeksi muokattu: