Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Näytä liitetiedosto 6298 Tosiaan peli näkyy jopa kokeiluversiona menussa. Urassa edetty jo viimeiseen chapteriin eikä mitään rajoitusta ole tullut vastaan.
Riippuu onko storeen korjattu oikea versio. Pleikan menussa peli tosiaan lukee kokeiluversio. Silti peli oli ainakin keskiviikkona aikasin ladattuna ihan täysversio(uran ajoin jo läpi). Eli riippuu siis onko sony saanut korjattua storeen oikean version. Mutta poistettua pelin saa asetuksista tai pelin kohdalla options nappulan kautta.Imaisin Dirt 5 pelin PS5:lle. Minulla on sama peli levyversiona ja ajattelin että pääsisin levyn käytöstä eroon. Onko tämä nyt kuitenkin joku kokeiluversio. Nyt menussa on valittavissa koko versio joka halua levyn ja tämä kokeiluversio. Miten kokeiluversion saa poistettua?
Ei siinä taida olla mitään korjattavaa. Pelillä vaan sattuu olemaan ilmaisviikonloppu menossa. Ainoa erikoisempi homma tuossa on, että peli jakaa myös Trophyja toisin kuin useimmat Trial-pelit.Riippuu onko storeen korjattu oikea versio. Pleikan menussa peli tosiaan lukee kokeiluversio.
Outoa. En mä ole koskaan VPN käyttänyt, kun olen jenkkitilillä pelejä ostellut ja ei ikinä ole ollut mitään ongelmiaTein silleen tyhmästi, että vahingossa kirjauduin jenkki-tililleni ilman VPN ja bannit tuli aika äkkiä. No, onneksi ei ollut kuin pari peliä hankittuna jenkkitilillä, mutta kyllä ketuttaa. Ihan vaan varoituksena halusin tämän kertoa.
Ai... Itse tosiaan kirjauduin vahingossa jenkki-tilillä sisään, menin PS Storeen ja hetken päästä olikin käyttäjä bannattu koska rikkoi jotain ehtoja.Outoa. En mä ole koskaan VPN käyttänyt, kun olen jenkkitilillä pelejä ostellut ja ei ikinä ole ollut mitään ongelmia
Aika omituista. Mä asun briteissä, mutta käytän edelleen suomitiliä, eikä mulla ole koskaan ollut mitään ongelmia eikä tarvetta VPN:lle.Ai... Itse tosiaan kirjauduin vahingossa jenkki-tilillä sisään, menin PS Storeen ja hetken päästä olikin käyttäjä bannattu koska rikkoi jotain ehtoja.
Ja enää en siis pääse kirjautumaan lainkaan kyseiselle accolle. Ja itse ainakin joutunut VPN:n kanssa säätämään mennessäni US Storeen. Hiton outoa...
Tein silleen tyhmästi, että vahingossa kirjauduin jenkki-tililleni ilman VPN ja bannit tuli aika äkkiä. No, onneksi ei ollut kuin pari peliä hankittuna jenkkitilillä, mutta kyllä ketuttaa. Ihan vaan varoituksena halusin tämän kertoa.
Siis tein tuon jenkkitilin aikoinaan PS3:lla. Siihen aikaan muistaakseni piti käyttää VPN jotta pääsi jenkkien puolelle Storeen ja pystyi sieltä ostamaan mitään. Nyt PS4:lla käytin sitä kai kerran. Ja nyt tosiaan, siis tämä tapahtui pari kuukautta sitten, kirjauduin vahingossa jenkkitilillä ineen ja menin sinne Storeen. Sen jälkeen tuli bannit ja valittanut jostain käyttöehtojen rikkomisesta.Joo todella outoa, ehkä se johtuu juuri tuosta että käytit VPN ja nyt kun otit sen pois niin näytti eri paikkaa tai jotain ? En tiedä.
Mulla tehnyt samaa noin kerran kuukaudessa, mutta riittänyt että laitan kortin tarkistuskoodin (se kolminumeroinen) uudestaan. Eli sieltä mistä päivitetään kortin tiedot.Jos viimeksi store väitti, että mun kortin tiedot ei muka ole oikeat, niin nyt se alkoi väittämään että kortti ei ole enää voimassa vaikka se vanhenee vasta elokuussa 2022.
Googletin tuota virhekoodia ws-43709-3 ja yhden tube videon kommenteista löytyi pari päivää sitten kirjoitettuja kommentteja joissa tyypeillä täysin sama ongelma.
Ompas outoa. Itse ei ole koskaan tarvinnut mitään korttitietoja uudestaan lisäillä, paitsi silloin kun kortti oikeasti on mennyt vanhaksi. Ilmeisesti jokin random virhe.Mulla tehnyt samaa noin kerran kuukaudessa, mutta riittänyt että laitan kortin tarkistuskoodin (se kolminumeroinen) uudestaan. Eli sieltä mistä päivitetään kortin tiedot.
Mulla tehnyt samaa noin kerran kuukaudessa, mutta riittänyt että laitan kortin tarkistuskoodin (se kolminumeroinen) uudestaan. Eli sieltä mistä päivitetään kortin tiedot.
Kuudelta aamulla Suomen aikaa.Mihin aikaan tänään tulee horizon zero dawn ilmaiseks? Tänään ja huomenna on se päivä kun pitäisi olla ilmaiseksi jaossa.