Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Store

Jos haen Storesta Soul Calibur pelin joka on jo levyversiona, niin miten tämä asettuu PS5 konsolille ja onko vanhoja talletuksia mahdollista käyttää?
Säilytti näköjään talletukset fyysisestä pelistä.
 
Viimeksi muokattu:
Näytä liitetiedosto 6298 Tosiaan peli näkyy jopa kokeiluversiona menussa. Urassa edetty jo viimeiseen chapteriin eikä mitään rajoitusta ole tullut vastaan.

Imaisin Dirt 5 pelin PS5:lle. Minulla on sama peli levyversiona ja ajattelin että pääsisin levyn käytöstä eroon. Onko tämä nyt kuitenkin joku kokeiluversio. Nyt menussa on valittavissa koko versio joka halua levyn ja tämä kokeiluversio. Miten kokeiluversion saa poistettua?
 
Imaisin Dirt 5 pelin PS5:lle. Minulla on sama peli levyversiona ja ajattelin että pääsisin levyn käytöstä eroon. Onko tämä nyt kuitenkin joku kokeiluversio. Nyt menussa on valittavissa koko versio joka halua levyn ja tämä kokeiluversio. Miten kokeiluversion saa poistettua?
Riippuu onko storeen korjattu oikea versio. Pleikan menussa peli tosiaan lukee kokeiluversio. Silti peli oli ainakin keskiviikkona aikasin ladattuna ihan täysversio(uran ajoin jo läpi). Eli riippuu siis onko sony saanut korjattua storeen oikean version. Mutta poistettua pelin saa asetuksista tai pelin kohdalla options nappulan kautta.
 
Riippuu onko storeen korjattu oikea versio. Pleikan menussa peli tosiaan lukee kokeiluversio.
Ei siinä taida olla mitään korjattavaa. Pelillä vaan sattuu olemaan ilmaisviikonloppu menossa. Ainoa erikoisempi homma tuossa on, että peli jakaa myös Trophyja toisin kuin useimmat Trial-pelit.
 
Dirt 5 kokeiluversio on sitten PS4 versio eikä PS5 versio, se kannattaa myös huomata.

Tuli itselläkin yksi häikkä latausten kanssa, kun latasin Hitman 3 Free Starter Packin. Konsoli päätti ladata PS5 version lisäksi myös PS4-versiota. PS5 versio oli jo täysin ladattu, mutta sitten konsoli rupesi lataamaan PS4 versiota ja PS5 versiota ei saanutkaan käynnistettyä. Väitti, että PS5 version lataus on kesken 88%, vaikka PS4 version lataus oli vasta juuri alkanut. Poistin kovalevyltä PS4 version, mutta ei se kuitenkaan latausta lopettanut. Sitten, kun poisti PS4 version latauksen niin se poisti myös PS5 version konsolista. Uudestaan lataus niin meni ihan normaalisti ja tuli vain PS5 versio.

Mitenköhän sellaiset ihmiset pärjää PS5 kanssa jotka eivät ole tottuneet säätämään kaikenlaista. No onhan näitä viestejä ja raportteja paljon missä on mm. pelattu väärää versiota pelistä.
 
Tein silleen tyhmästi, että vahingossa kirjauduin jenkki-tililleni ilman VPN ja bannit tuli aika äkkiä. No, onneksi ei ollut kuin pari peliä hankittuna jenkkitilillä, mutta kyllä ketuttaa. Ihan vaan varoituksena halusin tämän kertoa. :D
 
Jos ohjelmistokirjastossa valitsee pelin kohdalla poista ja pelistä on useampi versio asennettuna, kysyykö se mikä näistä poistetaan tai poistaako kaiken?
 
Tein silleen tyhmästi, että vahingossa kirjauduin jenkki-tililleni ilman VPN ja bannit tuli aika äkkiä. No, onneksi ei ollut kuin pari peliä hankittuna jenkkitilillä, mutta kyllä ketuttaa. Ihan vaan varoituksena halusin tämän kertoa. :D
Outoa. En mä ole koskaan VPN käyttänyt, kun olen jenkkitilillä pelejä ostellut ja ei ikinä ole ollut mitään ongelmia :D
 
Outoa. En mä ole koskaan VPN käyttänyt, kun olen jenkkitilillä pelejä ostellut ja ei ikinä ole ollut mitään ongelmia :D
Ai... Itse tosiaan kirjauduin vahingossa jenkki-tilillä sisään, menin PS Storeen ja hetken päästä olikin käyttäjä bannattu koska rikkoi jotain ehtoja. :D

Ja enää en siis pääse kirjautumaan lainkaan kyseiselle accolle. Ja itse ainakin joutunut VPN:n kanssa säätämään mennessäni US Storeen. Hiton outoa...
 
Ai... Itse tosiaan kirjauduin vahingossa jenkki-tilillä sisään, menin PS Storeen ja hetken päästä olikin käyttäjä bannattu koska rikkoi jotain ehtoja. :D

Ja enää en siis pääse kirjautumaan lainkaan kyseiselle accolle. Ja itse ainakin joutunut VPN:n kanssa säätämään mennessäni US Storeen. Hiton outoa...
Aika omituista. Mä asun briteissä, mutta käytän edelleen suomitiliä, eikä mulla ole koskaan ollut mitään ongelmia eikä tarvetta VPN:lle.
 
Tein silleen tyhmästi, että vahingossa kirjauduin jenkki-tililleni ilman VPN ja bannit tuli aika äkkiä. No, onneksi ei ollut kuin pari peliä hankittuna jenkkitilillä, mutta kyllä ketuttaa. Ihan vaan varoituksena halusin tämän kertoa. :D

Joo todella outoa, ehkä se johtuu juuri tuosta että käytit VPN ja nyt kun otit sen pois niin näytti eri paikkaa tai jotain ? En tiedä.
 
Joo todella outoa, ehkä se johtuu juuri tuosta että käytit VPN ja nyt kun otit sen pois niin näytti eri paikkaa tai jotain ? En tiedä.
Siis tein tuon jenkkitilin aikoinaan PS3:lla. Siihen aikaan muistaakseni piti käyttää VPN jotta pääsi jenkkien puolelle Storeen ja pystyi sieltä ostamaan mitään. Nyt PS4:lla käytin sitä kai kerran. Ja nyt tosiaan, siis tämä tapahtui pari kuukautta sitten, kirjauduin vahingossa jenkkitilillä ineen ja menin sinne Storeen. Sen jälkeen tuli bannit ja valittanut jostain käyttöehtojen rikkomisesta. :D
 
Jos viimeksi store väitti, että mun kortin tiedot ei muka ole oikeat, niin nyt se alkoi väittämään että kortti ei ole enää voimassa vaikka se vanhenee vasta elokuussa 2022.

Googletin tuota virhekoodia ws-43709-3 ja yhden tube videon kommenteista löytyi pari päivää sitten kirjoitettuja kommentteja joissa tyypeillä täysin sama ongelma.
 
Jos viimeksi store väitti, että mun kortin tiedot ei muka ole oikeat, niin nyt se alkoi väittämään että kortti ei ole enää voimassa vaikka se vanhenee vasta elokuussa 2022.

Googletin tuota virhekoodia ws-43709-3 ja yhden tube videon kommenteista löytyi pari päivää sitten kirjoitettuja kommentteja joissa tyypeillä täysin sama ongelma.
Mulla tehnyt samaa noin kerran kuukaudessa, mutta riittänyt että laitan kortin tarkistuskoodin (se kolminumeroinen) uudestaan. Eli sieltä mistä päivitetään kortin tiedot.
 
Mulla tehnyt samaa noin kerran kuukaudessa, mutta riittänyt että laitan kortin tarkistuskoodin (se kolminumeroinen) uudestaan. Eli sieltä mistä päivitetään kortin tiedot.
Ompas outoa. Itse ei ole koskaan tarvinnut mitään korttitietoja uudestaan lisäillä, paitsi silloin kun kortti oikeasti on mennyt vanhaksi. Ilmeisesti jokin random virhe.
 
Mulla tehnyt samaa noin kerran kuukaudessa, mutta riittänyt että laitan kortin tarkistuskoodin (se kolminumeroinen) uudestaan. Eli sieltä mistä päivitetään kortin tiedot.

Mulla store kysyy voimassaolon ja sen koodin joka kerta kun jotain ostan, koska sen mielestä olen viimeksi käyttänyt eri konetta.
Alkoi tuota herjaamaan sen jälkeen kun laitoin kortin tiedot joskus pari vuotta sitten.
 
Tietääkö kukaan maksutavoista perhetilistä? Mulla on kaksi aikuisprofiilia perhetilissä eli toinen mun profiilin alla. En pääse toiselle lisäämään rahaa tai esim jakamaan mun paypal maksutapaa koska herjaa että mulla on jo olemassa paypal tili. Onko ainoa tapa tässä että lisää maksukortin tuolle toiselle tilille?
Pitäisikö olla muut tilit lapsitiliä että voisin ostaa storesta tavaraa aikuisen profiilin maksutavalla?
 
PS5 tähän törmännyt myös yhden kerran. PS4 store oli niin rikki etten osaa sanoa mistä johtui milloinkin se ostamisen vaikeus.
 
Mihin aikaan tänään tulee horizon zero dawn ilmaiseks? Tänään ja huomenna on se päivä kun pitäisi olla ilmaiseksi jaossa.
 
Mihin aikaan tänään tulee horizon zero dawn ilmaiseks? Tänään ja huomenna on se päivä kun pitäisi olla ilmaiseksi jaossa.
Kuudelta aamulla Suomen aikaa.

Ja tämä juuri sisään: Sony ei suljekaan PS3:n ja Vitan kauppapaikkoja! PSP:n ostoksille tulee kuitenkin lopullinen niskalaukaus 2.7.2021.

 
Ylös Bottom