Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto VI

Voi ainakin toistaiseksi huokaista kun saatiin virallinen vahvistus, että tulossa on 2025.
En halua olla mikään tuomion tööttitorvi mutta tässä kohtaa vuotta on vielä osakkeenomistajien iloksi turvallista sanoa mitä vaan positiivista.

Epäilen vahvasti siis. Juuri tuosta syystä että markkinointi on täysin hiljaista.

Niinno. Tarviiko gta vi oikeestaan edes markkinoida. Rockstarin ongelma taitaa olla enemmänki se että miten ne saa pelaajat pysymään kärsivällisinä . Itse ainakin oon kovin kärsimätön mutta eipä oo muita vaihtoehtoja kun odottaa kiltisti

Se missä muut firmat tarvii perkeleesti mainontaa ja hypepuheita että saa maksimaaliset voitot, rockstarin pitää pysyä piilossa jospa ne pelaajat unohtais että uusi peli on tulossa ettei vaan tulis kadulla mellakoita uuden trailerin takia. :D :p

Laittaisi edes ”hyvitykseksi” uusia screenshotteja tai vaikkapa sen toisen trailerin.
Tai vaikka päivämäärän milloin tulee uusi traileri, voisin sitä katsella vuodenpäivät.

Sen verran ikuisuusprojektilta tuo GTA 6 on vaikuttanut jo pitkän aikaa, etten ole oikein osannut koko peliä edes 'odottaa'. Onhan se sieltä tulossa, mutta eivät ne päivät yhtään sen nopeammin kulu, odotti tai ei. Peli tulee ulos, kun sen aika on ja kiitos digitaalisten jakelukanavien, voi jokainen pelin haluava sen hankkia, eikä varmasti jää ilman.

Oma hype pyörähtää käyntiin aikaisintaan siinä vaiheessa, kun Rockstar ilmoittaa, että peli tulee varmasti ulos päivänä X. Sitä ennen peli on 'ikuisuusprojekti, joka tulee ulos sitten joskus'.

Onneks tätä tiesi odottaa + että tuli ajoissa. Mitä lähempänä aikaisempaa ilmoitettua ajankohtaa tää ilmoitua niin sitä enemmän olisi ärsyttänyt. Mutta näin melkein 6kk ennen niin tää on ihan okei.

Alkuperäisen vitosen siis, eihän tästä ole kuin muutama vuosi kun se tuli nykysukupolvelle (PS5/XSX).
Oletin, että se on itse kullekin selvää, että pelin_alkuperäisestä_julkaisusta oli kyse. Miksi minä mitään remakeja jne. tähän laskisin?

Tuossa muistutukseksi GTA-julkaisut (pääpelit) PS2 -aikakaudesta eteenpäin:
GTA III (2001)
GTA: Vice City (2002)
GTA: San Andreas (2004)
GTA IV (2008)
GTA V (2013)
GTA VI (2026*)

* Ei vielä kiveen kirjoitettu julkaisu

Ylös Bottom