Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto VI

No ei kyllä ole mitään väliä milloin tulee koska kuitenkin tulee nykykonsoleille rampautettu 30 fps pökäle...katsotaan yksi kaksi konsolisukupolvea eteenpäin niin alkaa olla taas pelattava tuokin peli. Eihän gta 5 : aan mennyt kuin ps3 -> ps5 jolloin pelikin toimii sulavasti 60fps ym. Ymmärrä ihme hypeä pelin takia.... En tule hommaamaan.

Oletin, että se on itse kullekin selvää, että pelin_alkuperäisestä_julkaisusta oli kyse. Miksi minä mitään remakeja jne. tähän laskisin?

Tuossa muistutukseksi GTA-julkaisut (pääpelit) PS2 -aikakaudesta eteenpäin:
GTA III (2001)
GTA: Vice City (2002)
GTA: San Andreas (2004)
GTA IV (2008)
GTA V (2013)
GTA VI (2026*)

* Ei vielä kiveen kirjoitettu julkaisu

Olikin tarkoitus sanoa (jäi vähän vajaaksi ehkä ulostulo) että kun tuossa välissä on julkaistu tuo sama uudelleen monta kertaa niin ehkä sinä aikana jotain muutakin olisi voitu (toki tulihan sieltä RDR2 mm.)

Olihan tuo reipas myöhästyminen todellakin odotettavissa. Ikinä ei ole Rockstarin peli tullut lähellekään alkuperäistä ilmoitettua julkaisupäivää. Siis ainakaan nelosesta lähtien ei niin ole käynyt. Julkaisuajankohtien hypeen ei kannata tosiaankaan lähteä näiden isojen julkaisujen kanssa, kun sitten joutuu hyvin todennäköisesti pettymään.

Enkä ymmärrä miksi pitää edes pettyä, koska luuliko joku oikeasti että se tulee tänä vuonna? Ja kuitenkin se on vain yksi peli ja pelejä on pelaamatta paljon ja niitä tulee kokoajan paljon lisää.

Itse olen melkeen valmis odottamaan 2027 next gen konsoleita jotta saa sen 60 fps kokemuksen pelistä. Vuosi tai kaksi lisää ei tunnu missään enää 13 vuoden jälkeen. Pelattava ei lopu kesken.
Haluan nähdä oletko samaa mieltä päivä ennen julkaisua. Logiikkahan on hyvä, mutta itse ainakaan en lupaa mitään tuollaista, kun tiedän että kosahtaa täysin metsään.

Hyvä asia että siirtyi reilusti, pakkojulkaisu tuottaa vain kasan paskaa. (EA:n urheilupelit, Cyberpunk julkaisukunnossa jne). Pelattava todellakaan ei lopu kesken.

Haluan nähdä oletko samaa mieltä päivä ennen julkaisua. Logiikkahan on hyvä, mutta itse ainakaan en lupaa mitään tuollaista, kun tiedän että kosahtaa täysin metsään.

Hyvä asia että siirtyi reilusti, pakkojulkaisu tuottaa vain kasan paskaa. (EA:n urheilupelit, Cyberpunk julkaisukunnossa jne). Pelattava todellakaan ei lopu kesken.

Helposti. 30 FPS on sen verran myrkkyä että jos tiedän pienen odotuksen palkitsevan niin sitten odotan. Jos pelissä on 40fps modi niin sitten voin harkita ostoa.

Ylös Bottom