Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Katsotaanpas data managementtia.
Mario Kart World - 21,9 gigaa
Fantasy Life i - 12,6 gigaa
Mulla on kolme Switch 2 peliä ja niistä kaksi vie tilarohmu sijat 1 ja 2. Tähtään ostavani 512 gigan express kortin.
Äääh eikö Nintendo oppinut tässä asiassa mitään ensimmäisestä Switchistä.Onko kenelläkään muulla vielä pientä hiusnaarmua näytössä? Olen varovaisesti laittanut aina dockiin, mutta tuo muovikalvo selkeesti heikkoa materiaalia. En ole vielä saanut kunnon suojalasia.
Pelkäsin juurikin tätä niin laitoin sen suojakotelon mukana tulleen muovilipareen paikalleen varmuuden vuoksi lasista näytönsuojaa odotellessa. Harmi että tällaisia pitää edes miettiä uuden konsolin kanssa.Onko kenelläkään muulla vielä pientä hiusnaarmua näytössä? Olen varovaisesti laittanut aina dockiin, mutta tuo muovikalvo selkeesti heikkoa materiaalia. En ole vielä saanut kunnon suojalasia.
Tätä telakan naarmuttamaa näyttöä pelkäsin itsekin ekan Switchin kanssa mutta en ole kyllä saanut sitä silti naarmutettua vaikka ajan myötä konsoli on mennyt varmasti useamman kerran vähemmän optimaalisesti telakkaan. En tiedä päivittivätkö jotain vai onko noissa vaihtelua mutta en omaani ole saanut mitään sellaisia jälkiä, joita olisin ainakaan huomannut.Pelkäsin juurikin tätä niin laitoin sen suojakotelon mukana tulleen muovilipareen paikalleen varmuuden vuoksi lasista näytönsuojaa odotellessa. Harmi että tällaisia pitää edes miettiä uuden konsolin kanssa.
Juu eihän niitä huomaa ollenkaan kun vian kirkkaan valon alla. Mutta uusi konsoli ja en ymmärrä miten voi olla jo nyttenEihän tuollaiset käytön jäljet näy lainkaan, kun näyttö on päällä.
Ymmärrän että skraidut näytöissä ajatuksena häiritsee, mutta ei niistä mitään haittaa ole kuin kosketusnäytöissä, jos naarmu on todella syvä.
Mitään suojakalvoja en ole harrastanut ikinä ja tarpeellinen sellainen olisi ollut lähinnä telkkarin kanssa, jonka hommasin viimeksi kun lapset oli taaperoikäisiä
OLED-versioon ainakin päivittivät hieman. V1 Switchillä ilman näytönsuojaa tuli ihan kunnon jäljet näyttöön. Enimmäksen mustalle alueelle, mutta hieman myös itse näytön alueelle.En tiedä päivittivätkö jotain vai onko noissa vaihtelua mutta en omaani ole saanut mitään sellaisia jälkiä, joita olisin ainakaan huomannut.
Eli minun lähestymistapa Switch 2:seen on hyvin positiivinen, joka varmasti johtuu pienestä NIntendopelien- ja laitteiden fanittamisesta mutta kyllä on myös vaikea ymmärtää pahanilman lintuja, joiden mielestä sekä uusi konsoli, että Mario Kart ovat ihan p.......stä. Kuten alla näkyvä nykyisin katsojia lähinnä ikuisella pahalla ololla keräävä joutubettaja antaa ymmärtää.
Itse myös olen todella naarmukammoinen ja ärsyttää suunnattomasti miksi tuohon näyttöön on pitänyt tuommoinen elmukelmu lätkäistä. Omasta mielestäni aika pihtarointia, kun kuitenkin miettii konsolin hintaa ja se on muutenkin vanhoista jämäosista rakennettu. Tarkoitan siis että kaikki komponentit ovat vuosia vanhaa, prosessori, näytönohjain, muistit, tallennustila myös vanhaa hidasta mallia, WiFi on vain 6 ei edes 6e saatikaan sitten 7.Juu eihän niitä huomaa ollenkaan kun vian kirkkaan valon alla. Mutta uusi konsoli ja en ymmärrä miten voi olla jo nytten
Eli FAST Fusionista kyse, kun ei lainauksessa näy.Onko tuossa miten paljon pelattavaa jos yksinpelinä ostaa? Onko jotain aluksia avattavaksi tms?
Joo kyllä sitä uuden laitteen kanssa yrittää olla aluksi erityisen tarkka ja mukavalta se tuntuu kun on sellainen ”pakasta vedetty” fiilis vielä laitteessa.Juu eihän niitä huomaa ollenkaan kun vian kirkkaan valon alla. Mutta uusi konsoli ja en ymmärrä miten voi olla jo nytten
Tää on nyt vähän hölmö kysymys, mutta kysyn kaverin puolesta:Tässä nyt muutaman tunnin testaillut laitetta ja kyllähän se vaikuttaa kelpo vehkeeltä. Käyttis on paljon nopeampi kuin Switchissä, pelit näyttävempiä ja pyörii paremmin. HDR tuo kuvaan kaivattua kirkautta ja värikkyyttä ja käsikinsolitilassa 7.9" näyttä on todella maukas. Ohjaimet on helppo irrottaa ja vaihtaa jos on tarvetta.
Huonoja puolia on ei niin hyvä akunkesto kannettavassa tilassa. Kamala pitää kädessä noilla default palikoilla käsikonsolina, vaatii ehdottomasti jotkut kunnon ohjain palikat jos meinaa pelata tuntia kauempaa.
En pelannut tuolla lisäpalikalla joka muuttaa joyconit normaaliksi ohjaimeksi koska ostamani Gamesir Cyclone 2 toimii myös Switch 2. Huomasin vaan että vaikka se on tehty Switch/PC käyttöön siinä on Xbox nappien sijoittelu joten ne on väärinpäin jos peli vaikka näyttää että paina Y nappia ja sit siinä on kuva että se on tämä nappi niin eihän se olekkaan kun X ja Y on väärinpäin.
Täytyy kokeilla huomenna miten se toimii sen palikan kanssa kun jotenkin hämäävää pelata tuon Cyclonen kanssa vaikka eihän se omaan pelaamiseen muuten vaikuta mutta kun jos vaihdat TV tilasta käsikonsoli tilaan onkin napit toisteppäin.
Tehokkaampi, nopeampi ja lähes kaikinpuolin parempi Switch laite. Kunnon ohjaimet joyconien tilalle kun saadaan niin alkaa olee hyvä paketti. Paljon on Switch 1 pelejä mitä voi nyt alkaa ostelee koska pyörivät ja näyttävät paremmalta.
Tähän vastailtiin tuolla jokunen viesti takaperin.Tää on nyt vähän hölmö kysymys, mutta kysyn kaverin puolesta:
Saako tuosta Switch2 jotain hyötyä Switch1 pelejä pelatessa vaikka siihen peliin ei olisi julkaistu mitään Switch2 upgreidia?
Ratkaisu: https://store.nintendo.ie/en/nintendo-switch-2-mario-kart-world-000000000010015920Itselläni on ollut Switchin ensimmäinen versio vuodesta 2017 alkaen ja olin innoissani hankin sille multiplattareita tyyliin L.A. Noir, Wolfenstein tai Skyrim. Lopputulos; laitteella pelattiin kuitenkin vain Nintendon omia pelejä ja tähän laite on toiminut vuosia hienosti. Tarinanopetus: en pelaa multiplattreita Nintendon koneilla.
Nyt Switch2 polttelisi, lähi Prismassa niitä on ollut hyllyssä torstaista alkaen ja siellä ne kuiskuttelee kilvan minulle, että adoptoi minut.
Lapsi sisälläni käskee ostamaan, aikuinen pankkitililläni sanoo, että 619€ on aika paljon rahaa uudesta koneesta ja uudesta Mario Kartista.
On toi bergsalan trokaus kyllä hävytöntä! Paljo postit nipan kautta tilatessa?