Varmaan tuosta työläisyydestä montaa mielipidettä että mikä on sitä.. itellä se vaikutelma tuli kun tässä altersin alussa ne alun taskit täytti sen ajan tehokkaasti, munaravia tekemään sitä ja tätä kun on kiire.. ei voinut tutkia rauhassa ympäristöä. Tuosta toki selvisi demossa aikanaan mutta kun vaan vasta alku niin tuskin se vapaammaksi muuttuu kun koko pelin idea tuo x tuntia aikaa päivässä tehdä ja x päivää kun homma on oltava pulkassa. Rinse and repeat..This War of Mine jäi kesken juuri sen takia että se oli tylsä ja työläs. Kovasti on toki kehuttu mutta ei sitä jaksanut pelata. Varmaan toki ideakin osaltaan oli antaa kuva homman ankeudesta mutta ei se ainakaan omalla kohdalla toiminut pelinä eikä tehokeinona. Ehkä Altersille voisi antaa tilaisuuden mutta jos se nyt on samanlainen perusidealtaan (työläs) niin jäänee kesken.
Työläissäkin peleissä kaipaan kuitenkin jotain selkeää etenemistä, kuten vaikka Subnauticassa, jonka alussa saa tehdä aika paljon perusjuttuja ennen kuin pääsee edistymään kunnolla. Ainakin ekalla pelikerralla kun ei tiedä mitä kannattaa tehdä.
Mutta ehdottomasti kuitenkin kandee kokeilla, kyllä sen tunnissa, parissa näkönsä näyttää.. kokeilen itsekin vetää tuon aiemman demon verran ja katsoa mitä peli tarjoaa sen jälkeen..
Ja pieni nurina, tämäkään peli ei tarjoa hdr:ää..