Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Game Pass - pelien vuokrausta kuukausimaksulla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gameskeeper
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    xone
This War of Mine jäi kesken juuri sen takia että se oli tylsä ja työläs. Kovasti on toki kehuttu mutta ei sitä jaksanut pelata. Varmaan toki ideakin osaltaan oli antaa kuva homman ankeudesta mutta ei se ainakaan omalla kohdalla toiminut pelinä eikä tehokeinona. Ehkä Altersille voisi antaa tilaisuuden mutta jos se nyt on samanlainen perusidealtaan (työläs) niin jäänee kesken.

Työläissäkin peleissä kaipaan kuitenkin jotain selkeää etenemistä, kuten vaikka Subnauticassa, jonka alussa saa tehdä aika paljon perusjuttuja ennen kuin pääsee edistymään kunnolla. Ainakin ekalla pelikerralla kun ei tiedä mitä kannattaa tehdä.
Varmaan tuosta työläisyydestä montaa mielipidettä että mikä on sitä.. itellä se vaikutelma tuli kun tässä altersin alussa ne alun taskit täytti sen ajan tehokkaasti, munaravia tekemään sitä ja tätä kun on kiire.. ei voinut tutkia rauhassa ympäristöä. Tuosta toki selvisi demossa aikanaan mutta kun vaan vasta alku niin tuskin se vapaammaksi muuttuu kun koko pelin idea tuo x tuntia aikaa päivässä tehdä ja x päivää kun homma on oltava pulkassa. Rinse and repeat..

Mutta ehdottomasti kuitenkin kandee kokeilla, kyllä sen tunnissa, parissa näkönsä näyttää.. kokeilen itsekin vetää tuon aiemman demon verran ja katsoa mitä peli tarjoaa sen jälkeen..

Ja pieni nurina, tämäkään peli ei tarjoa hdr:ää..

No onhan tuossa kello, aamulla heräät, teet hommia (mitkä kuluttavat energiaa) ja kannattaa mennä ajoissa nukkumaan, muuten herää myöhempään. Sitten tietysti pitää pitää huolta ravinnosta. Suosittelen lataamaan ja kokeilemaan. Tämä on jotain todella erilaista.

No tämä on sellainen sekametelisoppa; tässä on selviytymistä, on strategiaa (rakentelua, resurssienhallintaa). En oikeasti keksi mitään mihin tätä vertaisin koska tämä on omasta mielestäni aika ainutlaatuinen. Jatkaa kuitenkin samalla linjalla studion aikaisempien tuotoksien kanssa; hyvin paljon tunteisiin vetoava.
Olen itse pelannut paljon ns. pikkupelejä missä on strategia rakentelua, puolustamista, survivalii yms... Ja tykännyt paljonkin. Pakkohan se on tämä päästä kokemaan kun kuvia katteli. Pikkasen isommassa skaalassa (budjetilla) rakennettu peli.

Taas on tuo game pass coren konversiosuhde ultimateen huonontunut sitten viime näkemän. Nyt se on 2:1. En oo jaksanut perehtyä vaatiiko noi brazilian yms. koodit jotain VPN kikkailua, kun aina ostanut vaan koodeja mitkä toimii ihan Suomesta käsinkin. Nyt kun kaverin kanssa kuitenkin maksetaan puoliksi toi, niin ei vaikuta yhtään tulevan säästöä vs. jos antaa vaan pysyä suoravelotuksella. 1,5v = 162€.

Viimeksi muokattu:
Taas on tuo game pass coren konversiosuhde ultiamateen huonontunut sitten viime näkemän. Nyt se on 2:1. En oo jaksanut perehtyä vaatiiko noi brazilian yms. koodit jotain VPN kikkailua, kun aina ostanut vaan koodeja mitkä toimii ihan Suomesta käsinkin. Nyt kun kaverin kanssa kuitenkin maksetaan puoliksi toi, niin ei vaikuta yhtään tulevan säästöä vs. antaa vaan pysyä suoravelotuksella. 2v = 162€.
No mutta onhan 2 vuotta 162€ tosi halpa, jos siis tuo on nyt Game Pass Ultimate. Tuo on siis puolikkaan hinta?

Nyt en pysy laskuissa kärryillä. (18x18)/2=162, eli jos ostaa kahteen pekkaan ultimaten 1,5 vuodeksi, se maksaa 162 euroa per nassu. Onko sitten tuo core kikkailu kanssa 162 euroa samassa ajassa?

No mutta onhan 2 vuotta 162€ tosi halpa, jos siis tuo on nyt Game Pass Ultimate. Tuo on siis puolikkaan hinta?

Joo, itseasiassa tässä mun matikassa saatto tapahtua joku pieni virhe, et sitä toisen hintaa ei puolitettu vaikka maksetaan kaverin kanssa puoliksi :D Mutta 162e oli tosiaan 1,5v liveä sillä 2:1 konversiolla nykyään. Jaettuna sitten kahdella, eli onhan se nyt puolet halvempi kuin suoraveloituksella silti. Varmaan vähän juhannussimaa vielä veressä, kun tämmöisiä hölmöyksiä kirjoittelee nettiin...

Mielenkiintoinen sattuma tosiaan, ei useinkaan tule tuommoista tulosta, että joku on tasan kaksi kertaa halvempaa.

Mä olen siis itsekin nyt miettinyt, kannattaako konversiokikkailu enää, mutta näköjään kannattaa. Taidan laittaa silti game passin vähäksi aikaa jäähylle kun on niin paljon muuta pelattavaa enkä tykkää siitä tunteesta, että se menisi hukkaan, kun ei käytä sitä.

Mielenkiintoinen sattuma tosiaan, ei useinkaan tule tuommoista tulosta, että joku on tasan kaksi kertaa halvempaa.

Mä olen siis itsekin nyt miettinyt, kannattaako konversiokikkailu enää, mutta näköjään kannattaa. Taidan laittaa silti game passin vähäksi aikaa jäähylle kun on niin paljon muuta pelattavaa enkä tykkää siitä tunteesta, että se menisi hukkaan, kun ei käytä sitä.

Joo hauska sattuma sinällään. Toki siinä nyt oli vaan äkkiä löytämäni, Suomessa toimivan 12kk core koodin hinta, että varmasti löytyy eri hinnalla mikä vaikuttaa sitten lopputulokseen.

No eipä tuo ole keltään pois jos joku jaksaa nähdä vähän vaivaa ja saa tuon halvemmalla. Itse en jaksa ja siksi luottokortti vinkaisee aina joka kuukausi.
Olen ymmärtänyt että monet näistä netin "prepaid-palveluista" perustuu joihinkin varastettuihin luottokorttiostoksiin, joissa näillä live/psn/amazon-korteilla vaan "pestään rahaa"

Olen ymmärtänyt että monet näistä netin "prepaid-palveluista" perustuu joihinkin varastettuihin luottokorttiostoksiin, joissa näillä live/psn/amazon-korteilla vaan "pestään rahaa"
Jos se näin on niin sitten kirjaimellisesti on joltain pois. Eipä ole tullut tuollaisia käytettyä koskaan eikä sen suuremmin ihmeteltyä. Toki se halpa hinta on aina ihmettänyt.

Ylös Bottom