Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Keskustelua tekoälystä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ferraro
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tein ilmaisella Chatgpt:llä kahdella lauseella tällaisen ”GTA latausruututyyppisen kuvan”. Ei tämä nyt omasta mielestäni hirveästi näistä sinun kuvistasi eroa:
Näytä liitetiedosto 19355

Että en edelleenkään ymmärrä ihan tuota hehkutustasi ja miten näillä itseänsä elättäisi.
Ja tässä nyt vielä Tifa:
Näytä liitetiedosto 19356
Toiha on enemmän Tifa kuin tän meiän mestarin Tifa :D

Tein ilmaisella Chatgpt:llä kahdella lauseella tällaisen ”GTA latausruututyyppisen kuvan”. Ei tämä nyt omasta mielestäni hirveästi näistä sinun kuvistasi eroa:

Että en edelleenkään ymmärrä ihan tuota hehkutustasi ja miten näillä itseänsä elättäisi.
Ja tässä nyt vielä Tifa:
Hei mä kans!

Tässä ois teille niinkin omaperäistä sisältöä kuin "GTA V cover art, woman on the beach at sunset, cartoon illustration". Tuli kyl hieno, oon ylpeä mun taiteesta.

openart-image_K1JFt1sf_1750936321059_raw.jpg

Eli vaihtuiko se "uutislähetykset FF7 hahmoilla" nyt jo johonkin muuhun juttuun?

Hirveesti tuntuu olevan kaikkea, mutta ei mitään merkittävää sisältöä.

Jos pitäisi kaikkien näiden viestien perusteella sanoa, niin ehkä tosiaan sinun alaa on enemmän generoida kuvia kuvapankkiin toisten käytettäväksi kuin tehdä juonellista sisältöä. Voit tietysti osoittaa ennakkoluulot vääriksi tekemällä jotain hienoa, erilaista ja omantyylistä. Vielä sitä ei olla nähty.

ei oo vaihtunu mihkään ja niin kun sanoin teen itse huvikseni ja harrastuksena näitä, mähän sanoin et mä saatan odottaa tuota Kontext fluxia ennenkö alan tekee niitä tosissaan, et mulla oo mikään kiire, ja kyllä mä pidän sen image training model osaamisen tossa taustalla kokoajan, mut juu jos rahaa tosiaan haluais alkaa tekee niin sit tekis tosiaan tuonne noita modeleita. mut se kun ei ole pääasillinen tarkoitus.

otetaan nyt vaikka että teet hyvän modelin vaikka Scarlett Johanssonista ja laitat sille hinnaks 1$, niitä tosiaan löytyy tuolta, ja mitä paremmat laitteet niin sitä nopeempaa se on et jos tarpeeks hyvä niin sä voit tehdä niitä useita päivässä, suurin osa AI creatoreista itseasissa tienaa elantonsa noilla, sit toiset taas käyttää niitä sitten omissa videoissaan tubessa ja muualla, et juu kyllä AI:lla tienaisi helposti rahaa jos oikeasti haluaisi. onhan tuolla modeleita myös jotka on hinnoiteltu 15-20$ et niillä tienaakin sitte vähä enemmän, et juu kyllä pystyisi helposti tekemään rahaa jos se oli tavoite.

ja mitä tulee noihin nepan kuvan laatuun niin onhan nuo omat kuvat laadullisesti ihan eri luokkaa, et juu pystyt tekemään low quality kuvia, mut ite voin tosiaan tehdä 4K:na noi kuvat jos haluan, et sen näkee on tehty just jollakin Chat GPT:llä tai ilmaisohjelmalla, ja tosiaan voin laittaa niitä kuvia jonoon vaikka se 500, et tossa vaan generoin vaan muutaman kuvan, et mun kuvat sentään näyttää siltä et ne on GTA 6 loading Wallpapereita

Viimeksi muokattu:
Paitsi mitään omaperäistä tai mitään, mikä vaatisi luovuutta ja mielikuvitusta, kun kaikki on vaan muilta otettuja malleja ja valmiiksi luotuja ideoita.

niinno sä voit käyttää noissa Lora image ja video modeleissa käyttää referenssinä vaikka omaa kuvaa tai itse ottamia valokuvia, niin kyllähän se teknisesti sillon on täysin omaa, koska lähdemateriaali on omat ja itse ottamat kuvat, et juu et saa tosiaan ikinä syötettyä sitä ideologiaa että generatiivinen AI menisi siihen yhteen tiettyyn muottiin mikä sinulla siitä on. jos sillä ideologialla menee niin todennäköisesti vaan tippuu kyydistä, kun siitä tulee enemmän ja enemmän normi, mitä pidämmälle mennään niin AI tulee tekemään saman jutun mitä digitaalinen teki Fyysisille kopioille. näin itse asian näin, ja se on alkanu näkymään jo esim peleissä, pelifirmat patentoi eri AI tekniikoita yms, oma veikkaus on että kohta on peleissä promtit millä voit luoda sen hahmon siinä character screenissä, ja se kuka sen tekee ensimmäisenä niin muut tulee kyllä seuraamaan sitten perässä.

Viimeksi muokattu:

Ja tässä nyt vielä Tifa:
Eroaa nämä sillä että on lähempänä sitä, miltä kuvittelen GTA-tyylisten kuvien näyttävän.

Hei mä kans!

Tässä ois teille niinkin omaperäistä sisältöä kuin "GTA V cover art, woman on the beach at sunset, cartoon illustration". Tuli kyl hieno, oon ylpeä mun taiteesta.

Näytä liitetiedosto 19357
Loistava! Varsinkin tuo epämuodostunut pelikaani tuolla taivaalla! :D

ja mitä tulee noihin nepan kuvan laatuun niin onhan nuo omat kuvat laadullisesti ihan eri luokkaa, et juu pystyt tekemään low quality kuvia, mut ite voin tosiaan tehdä 4K:na noi kuvat jos haluan, et sen näkee on tehty just jollakin Chat GPT:llä tai ilmaisohjelmalla, ja tosiaan voin laittaa niitä kuvia jonoon vaikka se 500, et tossa vaan generoin vaan muutaman kuvan, et mun kuvat sentään näyttää siltä et ne on GTA 6 loading Wallpapereita
Muiden kuvat nyt vain sattuu olemaan suuren osan mielestä lähempänä alkuperäistä ideaa ja muutenkin parempia, joten aivan kuten sanoin, on ihan sama mitä rautaa, osaamista ja muuta löytyy jos se ei lopputuloksissa näy.

Silläkään ei ole mitään merkitystä että voit tehdä satoja tai tuhansia kuvia nopeasti jos nekään kuvat eivät tarjoa mitään sellaista mitä porukka ei saisi nopeasti yhdellä testilläkin tehtyä (publicilla). Suoraan sanottuna aika huvittavaa muttei yllättävää, ainakaan itselleni, sillä olet jo esimerkeilläsi näyttänyt ettei tuo sinun "local sitä ja tätä" ole sen kummoisempaa kuin muukaan AI-kama.

niinno sä voit käyttää noissa Lora image ja video modeleissa käyttää referenssinä vaikka omaa kuvaa tai itse ottamia valokuvia, niin kyllähän se teknisesti sillon on täysin omaa, koska lähdemateriaali on omat ja itse ottamat kuvat, et juu et saa tosiaan ikinä syötettyä sitä ideologiaa että generatiivinen AI menisi siihen yhteen tiettyyn muottiin mikä sinulla siitä on. jos sillä ideologialla menee niin todennäköisesti vaan tippuu kyydistä, kun siitä tulee enemmän ja enemmän normi, mitä pidämmälle mennään niin AI tulee tekemään saman jutun mitä digitaalinen teki Fyysisille kopioille. näin itse asian näin, ja se on alkanu näkymään jo esim peleissä, pelifirmat patentoi eri AI tekniikoita yms, oma veikkaus on että kohta on peleissä promtit millä voit luoda sen hahmon siinä character screenissä, ja se kuka sen tekee ensimmäisenä niin muut tulee kyllä seuraamaan sitten perässä.
Mikset sitten käytä vaan aina vain hyödynnät muiden töitä?

Ja ei se ole mikään "ideologia" että AI-kama on muualta pöllittyä koska ne mallit pohjautuu aina pakostakin muiden töihin. Kaikki vähänkin enemmän tykkäyksiä saava kama on pääasiassa muiden maineella rastastamista, joten kyse on faktasta eikä "ideologiasta".

99 prosenttia AI-kamasta (joka on sitä muiden töille pohjautuvaa) siis ilmeisesti pilaa maineen myös siltä yhdeltä prosentilta, joka pohjaa tekoälytuotokset omiin töihinsä. Ja sinä kuulut nimenomaan tuohon 99 prosenttiin ja vielä ylpeilet sillä.

Paitsi mitään omaperäistä tai mitään, mikä vaatisi luovuutta ja mielikuvitusta, kun kaikki on vaan muilta otettuja malleja ja valmiiksi luotuja ideoita.
Kyllähän AI:lla voi tehdä luovuutta tai mielikuvitustakin vaativia asioita. Se toki vaatii ensin niitä omia ideoita ja niiden oikeanlaista syöttämistä AI:lle, mutta niitä ei tässä ketjussa viime aikoina ole hirveästi tullut vastaan. Olen myös huomannut AI:n toimivan parhaimmillaan erinomaisena brainstorming-ideointityökaluna, kun etäistä ajatusta esimerkiksi musiikkikappaleen aiheesta pitäisi ruveta jalostamaan. Mutta jos ideat rajoittuvat nyrkkeileviin animehahmoihin tai uutisia lukevaan Tifaan ilman sen kummempaa kontekstia (joka ainakaan tänne olisi välittynyt), niin lopputulos ei aivan erityisen omaperäiseksi muodostu, vaikka sen kuinka lokaalisti olisi generoinut.

ihmiset voi tosiaan upota sen AI vastaisuutensa kanssa kun Titanic, itse olen koittanut neuvoa että kannattavas vähä ehkä himmata, ja nähdä se enemmän mahdollisuutena kun uhkana. mä itseasissa keskustelen päivittäin noiden muiden ai puolen ihmisten kanssa Discordissa, ja niillä on tosiaan aika samanlainen ideologia kun mulla, ja ne tosiaan arvostaa myös mun osaamista siellä, kaikkein parasta on se että tuo meidän korealainen kaveri joka yks parhaita tässä hommassa, on todella helposti lähestyttävä kaveri ja hänen kanssa voi keskustella asioista, ja kysellä vinkkejä ja muuta, et ollaan paljon keskusteltu siitä esim että onko ihmiset sen takia niin AI vastaisia kun pelkävät et AI osaajat vie työt, tai jotain, et muutenkin se on ilmeisesti Eurooppa missä ollaan enemmän ai vastaisia ja korea, kiina ja japani ovat erittäin AI myönteisiä, et juu kun shamaniac sillon sanoi että mikshän jakaisi vinkkejä niin koska hän on aasialainen, aasialaiset on hyvin avuliaita, se ei yllätä et suomessa tämäkin asiaa otetaan miten otetaan.

toi Shamaniacin ulosanti on oikeastaan paras esimerkki siitä "sterotyyppisestä suomalaismallista" et ku jollakin on jotain mitä ei itsellä ole ja että ei mene siihen hänen haluamaan muottiin, niin sit ulosanti näyttää tuolta, ja sit se sitten ihmettelee miks mä en vastaan hänelle, voisko olla sen takia että hänen tyylisellä ulosannilla hän ei ole sen minun vastauksen arvoinen. et opettele empatiiaa niin katotaan sitten uudestaan. et jos sun jokainen viesti on ilkeämielinen niin en mä tuu jatkossakin niihin vastaamaan. ja mulla on tosiaan niin kova kuori nykyään tämmöisiin asioihin et sä et kyllä mulla niihin saa mitään sen kummempaa reaktiotakaan aikaan, jos on vaikka tarkoitus aiheuttaa pahamieli niin sinänsä täysin turhaa.

juu en ole ehkä nyörimmästä päästä, vaan oon aina ollut ylpeä itsestäni ja osaamisestani se voi sitten näyttäytyä monelle myös ylimielisyytenä. vähä sama homma kun ihmiset näkee monet fitness urheilijat ylimielisenä, vaikka ovat oikeasti ylpeitä vaan siitä mitä on saavuttanut, minulla on kumminkin jo ihan hirveä määrä eri taitoja joita osaan jo localin ai puolella. joo se että joku kannustaa yhdessä viestissä mut sit sama henkilö vetää maton alta ja alkaa vähättelee niin sekin on kovin ristiriitaista.

huttukin tosiaan mainitsi tuossa että ala piirtämään ja tee niistä ai juttuja, mutta olen jo tosiaan monta kertaa mainninut että minulla on tuo reumasairaus joka tarkoittaa sitä et ku rasitan sormiani tarpeeksi ne tulehtuu ja sitten joutuu ottamaan kortisooni piikkiä sormeen, kyllä minulla on laitettu varmaan 10-15 kertaa kortisooni piikkiä sormiin, ja se on todella kivualista, ja sormet niin kipeenä ettei voi tehdä mitään kahteen päivään sormille, niin en todellakaan ala riskeeramaaan sormiani ja mahdollista tulehdustilaa ihan vaan sen takia että se olisi käsillä tehty. et koittakaa nyt ymmärtää tämä et minut sormet ei toimi samanlailla kun monella muulla vaan liiassa rasituksessa ne tulehtuu, ne on nyt jo limiiteillä tän paskan kesän takia ja treenamisen

vetäkää tiejyrällä sormien päältä niin katotaan sitten että mitä työ teette niillä käsin vai haluattteko mahdollisti käyttää apuvälineitä, kyllä ne on todellakin niin kipeät välillä että onko ku ois tiejyrällä vetänyt päältä.

Viimeksi muokattu:
ihmiset voi tosiaan upota sen AI vastaisuutensa kanssa kun Titanic, itse olen koittanut neuvoa että kannattavas vähä ehkä himmata, ja nähdä se enemmän mahdollisuutena kun uhkana. mä itseasissa keskustelen päivittäin noiden muiden ai puolen ihmisten kanssa Discordissa, ja niillä on tosiaan aika samanlainen ideologia kun mulla, ja ne tosiaan arvostaa myös mun osaamista siellä, kaikkein parasta on se että tuo meidän korealainen kaveri joka yks parhaita tässä hommassa, on todella helposti lähestyttävä kaveri ja hänen kanssa voi keskustella asioista, ja kysellä vinkkejä ja muuta, et ollaan paljon keskusteltu siitä esim että onko ihmiset sen takia niin AI vastaisia kun pelkävät et AI osaajat vie työt, tai jotain, et muutenkin se on ilmeisesti Eurooppa missä ollaan enemmän ai vastaisia ja korea, kiina ja japani ovat erittäin AI myönteisiä, et juu kun shamaniac sillon sanoi että mikshän jakaisi vinkkejä niin koska hän on aasialainen, aasialaiset on hyvin avuliaita, se ei yllätä et suomessa tämäkin asiaa otetaan miten otetaan.

toi Shamaniacin ulosanti on oikeastaan paras esimerkki siitä "sterotyyppisestä suomalaismallista" et ku jollakin on jotain mitä ei itsellä ole ja että ei mene siihen hänen haluamaan muottiin, niin sit ulosanti näyttää tuolta, ja sit se sitten ihmettelee miks mä en vastaan hänelle, voisko olla sen takia että hänen tyylisellä ulosannilla hän ei ole sen minun vastauksen arvoinen. et opettele empatiiaa niin katotaan sitten uudestaan. et jos sun jokainen viesti on ilkeämielinen niin en mä tuu jatkossakin niihin vastaamaan. ja mulla on tosiaan niin kova kuori nykyään tämmöisiin asioihin et sä et kyllä mulla niihin saa mitään sen kummempaa reaktiotakaan aikaan, jos on vaikka tarkoitus aiheuttaa pahamieli niin sinänsä täysin turhaa.

juu en ole ehkä nyörimmästä päästä, vaan oon aina ollut ylpeä itsestäni ja osaamisestani se voi sitten näyttäytyä monelle myös ylimielisyytenä. minulla on kumminkin jo ihan hirveä määrä eri taitoja joita osaan jo localin ai puolella. joo se että joku kannustaa yhdessä viestissä mut sit sama henkilö vetää maton alta ja alkaa vähättelee niin sekin on kovin ristiriitaista.
Nääh en usko että kukaan kirjoittelee täällä AI vastaisuus mielessä. Kaikki varmaan käyttää AI:ta jossain muodossa joka päivä. Osa voi toki olla sitä mieltä että generatiivinen AI on kohtuu hupijuttu kun miettii paljonko tauhkaa somet on täynnä.

Itse toivoisin sun tekevän jotain ihan omaa noilla sun kyvyillä, uskon kyllä että osaat. Eikö sul ollu joku graafinen tausta, muistanko väärin? Jos oli niin.pystyisit vsrmasti luomaan omaa ja sitten AIn avulla siitä eteenpäin.

Mun oma AI osaaminen on tuolla softakehityksen puolella. Olen aika paljon harrastemielessä koodannut Pythonilla, Tensorflowlla ja Kerasilla tehnyt erilaisia modeleja erilaisiin tarkoituksiin, ihan klassifikaatiota, eli tunnistetaan annetuista spekseistä joku asia. Cnn eli konvoluutio-neuraaliverkkoja kuvan tunnistukseen, LLM malleja esim. pörssikurssien trendien ennakointiin yms.

Yks isoin minkä tein huvikseni oli malli jolla tunnistaa syötettyjen speksien (labrat yms.) onko potilaalla diabetes. Tästä otin mallin ulos (koska malli kannattaa treenata erikseen ja käyttää treenattua modelia muualla, pysyy kevyenä meno) ja rakensin Djangolla frontin ja bäkkärin jonka kautta pysty lomakkeella antamaan arvot ja softa kerto tuloksen.

Siitä oppi hienosti pythonia, AI:ta ja fullstackia djangoa käyttäen.

Pythonin OpenCV ollu kans aika kivaa puuhastelua. Tein sovelluksen jonka kaut pällistelin tyyliin jonku savonlinnan torin ihmisiä ja laitoin sen laskemaan kaikki pyöräilijät.

Eli AI ei ole ihan vierasta :)

Viimeksi muokattu:
tosiaan lisäsin tuon sormi episodin mut avaan sitä vielä enemmän, et kun mä olin graafinen suunnittelija niin nuo mun sormet ei pelkästään jäänyt siihen että ne vaan tulehtui vaan tuo mun edellinen ammatti aiheutti niihin myös nivelrikkoa ja toiseen sormeen tuli myös luumuutoksia. eli meni rusto. mä tosiaan ramppasin melkein joka kuukaus ottamassa kortisooni piikkejä sormeen, koska ne kipeytyivät juuri sen hiirellä ja näppiksellä näpräämisen takia. niin älkää ihmetelkö miks mä en halua enää tehdä graafista suunnittelua muuten kun AI:lla, se kyseinen ammatti + jatkuva tulehdustila aiheutti minulle sormiin noi pysyvät muutokset, jatkuvien toistojen takia + pelaaminen siihen päälle hiirelle ja näppiksellä. et jollakin on se AI vastaisuus niin mulla on täysin toisenlainen kulma tuohon ja kai sitä voi traumaksikin sanoa, et juu vaatisi todella paljon että alkaisin tekemään noita juttuja taas käsin kun kongretia näkyy joka päivä sormissa. ja tää on tosiaan ihan fakta. et mulla on hyvä syy tehdä asiat niin kun teen. et piirtäminen ja manuaalinen graafinensuunnittelu ei ole vaihtoehto itselleni, en ota mitään riskejä et tulee lisää muutoksia.

Viimeksi muokattu:
Okei, no tietty noista tommosista tiedä mitään. Käytäks kuitenki nyttenki hiirtä ja näppäimistöä, kirjotat prompteja ja paljon tänne? Eikö jollai piirtoalustal sais tehty iha kivoja juttuja ilma et kauheesti nivelet rasittuu?

Okei, no tietty noista tommosista tiedä mitään. Käytäks kuitenki nyttenki hiirtä ja näppäimistöä, kirjotat prompteja ja paljon tänne? Eikö jollai piirtoalustal sais tehty iha kivoja juttuja ilma et kauheesti nivelet rasittuu?

joo no sovellan aika paljon et käytän vain osaa sormia tähä kirjoitteluukin, et ne on tosiaan keskisormet missä ne muutokset on, et aika hyvin pystyy kumminkin kirjoittamaan ilman niitä, tällai kasuaalisti, koska oon aika nopea kirjoittamaan, en tosin voisi ikinä tehdä mitään näppiksellä kirjoittamistöitä enää et tällai kasuaalisti pystyy hyvin kirjoittamaan ja pelaamisessakin pystyy painelee liipasimia tosiaan muilla kun keskisormilla,
tosin siinä vähä se haittapuoli että jos käytät vaikka etusormea molempiin liipasimiin niin nekin sit rasittuu nopeammin, et näin reumaa sairastavana ihmisenä tosiaan jos tarpeeks tekee toistoja niin kyllä nuo "ns terveet sormetkin rasittuu", sehän siinä on kun ne sormet kipeytyy siitäkin kun jos ne on pitkän aikaa samassa asennossa,, et tommonen kynän pitäminen aiheuttaa myös niihin kipua, tai pahimassa tapauksessa siihen tulee et siitä tulee semmonen napsu sormi vaiva, et käytän myös puheohjausta ja text to speech sovelluksia aika paljon.

oon tosiaan ollut noissa kuntouttavissa jutuissa missä nähnyt vanhoja nivelpsoriasis ihmisiä niin yhdellä niistä oli aikalailla jokainen nivel tekonivelenä korvatta, ja sitä mä en missään nimessä halua itselle käy, et joudun myös soveltaa aika paljon treenamistakin ja muita arki juttuja.

Viimeksi muokattu:
ihmiset voi tosiaan upota sen AI vastaisuutensa kanssa kun Titanic, itse olen koittanut neuvoa että kannattavas vähä ehkä himmata, ja nähdä se enemmän mahdollisuutena kun uhkana.
Ei kukaan ole tekoälyä pelkkänä uhkana nähnyt vaan myös sen käytöstä on moni täällä maininnut. Siinä on sekä mahdollisuudet sekä uhat ja se, että sinulle sanotaan tietyistä asioista, johtuu ihan siitä että sinä sanot tiettyjä asioita. Ei se sen kummempaa ole.

Esimerkiksi jos kehut miten ei kiinnosta pölliä muilta kamaa, niin saat varmaan tietynlaista palautetta siitä. Ei se ole AI-vastaisuutta vaan tuon sinun asenteesi vastaisuutta. Ja ikävä kyllä tuo asenne tuntuu olevan hyvin yleistä tekoälyä käyttävien keskuudessa: ei kiinnosta tai kuten sinä suunnilleen sanoit "I don't give a shit".

Ihan turha siis yrittää meille laittaa mitään tekoälyn vastustajien takkeja päälle kun kyse ei ole siitä.

ollaan paljon keskusteltu siitä esim että onko ihmiset sen takia niin AI vastaisia kun pelkävät et AI osaajat vie työt, tai jotain, et muutenkin se on ilmeisesti Eurooppa missä ollaan enemmän ai vastaisia ja korea, kiina ja japani ovat erittäin AI myönteisiä, et juu kun shamaniac sillon sanoi että mikshän jakaisi vinkkejä niin koska hän on aasialainen, aasialaiset on hyvin avuliaita, se ei yllätä et suomessa tämäkin asiaa otetaan miten otetaan.
Heh, Kiinahan on tosiaan tunnettu siitä, miten se tekee kopioita muiden töistä, eli ei iso ylläri ettei niin paljoa kiinnosta "uhat". :D

Se vinkkien jakamisen kritiikki koski sitä että niistä vinkeistä piti maksaa. Jätit siis hyvin olennaisen seikan siitä nyt pois.

Ai nytkö on jo muodostunut joku "stereotyyppinen suomalaismalli" näissä asioissa? Onko sekin tehty tekoälyllä? :D

Voin ihan rehellisesti sanoa ettei sinulla tai muillakaan AI-promptaajilla ole yhtään mitään sellaista mistä olisin heille kateellinen. Maailmassa on ihan hirveästi ihmisiä, joita onnistaa ja jos kaikille olisi kateellinen, niin muuta ei ehtisi tehdäkään. Ja jos minua nämä hommasi kiinnostaisi niin voisin ihan ongelmitta lähteä siihen mukaan. Et sinä ole mikään huippuyksilö, jolla on yksinoikeus näihin, vaan tuohon voi jokainen halutessaan perehtyä. Itseä ei ole tähän mennessä jaksanyt kiinnostaa kuin sivustaseuraaminen. Ja jos tuo tosiaan vie 8-10 tuntia päivässä "yhden ongelman ratkomiseen" niin voin sanoa ettei minulla ole työpäivää uhrata tuollaiseen jonkin epävakaan haaveen vuoksi.

En myöskään ole ihmetellyt vastaamattomuuttasi kertaakaan ja vasta tämän myötä tajusin ettet ilmeisesti minulle vastaa? Muistelin kyllä että olisit vastannutkin?

Sinulla on yhä todella outo tapa suhtautua muihin ihmisiin ja tulkita jotain ihan omiasi. Onko sinulla jotain koulukiusaustraumoja tai muuta taustalla kun on noin kova tarve niputtaa porukkaa kiusaajiin ja näyttää jne.?

juu en ole ehkä nyörimmästä päästä, vaan oon aina ollut ylpeä itsestäni ja osaamisestani se voi sitten näyttäytyä monelle myös ylimielisyytenä. vähä sama homma kun ihmiset näkee monet fitness urheilijat ylimielisenä, vaikka ovat oikeasti ylpeitä vaan siitä mitä on saavuttanut, minulla on kumminkin jo ihan hirveä määrä eri taitoja joita osaan jo localin ai puolella. joo se että joku kannustaa yhdessä viestissä mut sit sama henkilö vetää maton alta ja alkaa vähättelee niin sekin on kovin ristiriitaista.
Mutta kun sinä et ole vain ylpeä vaan nimenomaan ylimielinen monessa kohtaa. En minä fitness-ihmisiä näe ylimielisenä sillä minähän näen heidän työnsä tulokset heissä itsessään. Saa olla ylpeä. No problems. Sinulla on kehuja varmaan puolet tekstistä ja esimerkit silti samaa kuin kaikki muu AI-kama ja siihen päälle se ylimielisyys, joten siinäpä se ongelma on.

huttukin tosiaan mainitsi tuossa että ala piirtämään ja tee niistä ai juttuja, mutta olen jo tosiaan monta kertaa mainninut että minulla on tuo reumasairaus joka tarkoittaa sitä et ku rasitan sormiani tarpeeksi ne tulehtuu ja sitten joutuu ottamaan kortisooni piikkiä sormeen, kyllä minulla on laitettu varmaan 10-15 kertaa kortisooni piikkiä sormiin, ja se on todella kivualista, ja sormet niin kipeenä ettei voi tehdä mitään kahteen päivään sormille, niin en todellakaan ala riskeeramaaan sormiani ja mahdollista tulehdustilaa ihan vaan sen takia että se olisi käsillä tehty. et koittakaa nyt ymmärtää tämä et minut sormet ei toimi samanlailla kun monella muulla vaan liiassa rasituksessa ne tulehtuu, ne on nyt jo limiiteillä tän paskan kesän takia ja treenamisen

vetäkää tiejyrällä sormien päältä niin katotaan sitten että mitä työ teette niillä käsin vai haluattteko mahdollisti käyttää apuvälineitä, kyllä ne on todellakin niin kipeät välillä että onko ku ois tiejyrällä vetänyt päältä.
Silti kirjoittelet ja teet AI:n kanssa hommia 8-10 tuntia päivässä? Pystytkö siis esim. piirtämään ja käyttämään piirtoalustaa? Vai teitkö tosiaan graafista suunnitteluakin aikanaan vain näppäimistöltä? Miten ihmeessä? Tai no joo, toki itsekin käytän paljon ihan perusmuotoja kun teen töitä (graafista hommaa siis) mutta kyllä minulla on kynä ja piirtoalusta siinäkin käytössä jatkuvasti. Ja paljon piirtelen nimenomaan kynällä. Jos haluaa nähdä tuloksia niin niissä minun linkkaamissani videoissa on kaikki thumbnailit sillä tapaa tehtyjä. Paitsi ihan tuoreimman tein ihan kosketushiirellä kun ei jaksanut kaivaa piirtoalustaa kaapista.

Mutta siis sinun ulosantisi on monessa kohtaa ihan hirveän ristiriitaista.

Tekoälyllä voi tehdä niin paljon muuta kuin luoda hassuja kuvia ja videoita internettiin. Se ei silloin ole AI vastaisuutta vaan somehöttövastaisuutta. Tekoälyä voi käyttää niin paljon parempiin asioihin.

Se valitettavasti tulee ulos tosi ylimielisen oloisena kun @DestiZ kehut itseäsi kokoajan ja samalla vähättelet muiden AI osaamista. Et myöskään ole vielä näyttänyt miksi olet niiden omien kehujesi arvoinen. Minkälaisia viestejä kuvittelet että ihmiset sinulle tämän jälkeen kirjoittavat vastaukseksi?

Viimeksi muokattu:
OMG FUCKING GOD!!!!

ITS HERE!!!

mä oikeesti odotin että tässä menee yli puolvuotta, et ne saa tän ulos, mut mitä vielä, tänään jysähti! joo nyt ei tarvita enää Loria image modeleita ku tää modeli tekee kaiken, et tekee photari kuvankäsittelyt promtilla, eilen mä sanoin että otan tän mielummin kun GTA 6 niin nyt nähdään et mihin tästä Beastistä on jo, että olenko vielä samaa mieltä.

Screenshot 2025-06-26 191506.png

basicly its this

Screenshot 2025-06-26 195650.png

suht vakuuttavaa jälkeä et toi pelkkä text promtti, ilman referenssejä, et tällä voi tosiaan voi tehdä vaikka sarjakuvia oikeella teksteillä jos haluaa

ComfyUI_02328_.png

Näytä liitetiedosto 19366

suht vakuuttavaa jälkeä et toi pelkkä text promtti, ilman referenssejä, et tällä voi tosiaan voi tehdä vaikka sarjakuvia oikeella teksteillä jos haluaa

Näytä liitetiedosto 19365

Käytin samaa tekstiä pienellä muokkauksella jonka kuvasta varmaan näkee:IMG_3497.jpeg

Onko tuossa sinun versiossasi jotain selvästi parempa mihin tuo ilmainen chatgpt ei kyennyt?Tarkoitus ei ole siis olla ilkeä vaan ihan oikeasti yritän ja haluan ymmärtää että mitä tuolla sinun locaalilla pystyy tekemään mistä olet niin innoissasi. Ja toivon että keksit sillä jotain oikeasti hienoa ja erilaista.

Ylös Bottom