Kyllä mulle on tullut tapa jo ps3 ajoilta asti että ku peli on asennettu ekana vilkastaan trophy sillee "pikavilkasulla" onneksi nykyään vähänkin spoilaavat trophyt ovat piilotettuja, sit kun peli alkaa olee jo melko lopussa ja suurin osa trophyistä kerättynä ja jos seassa viel sattuu olee niitä piilossa olevia niin sit paljastan nekin.
Mut lähinnä tulee katsottua pikavilkasulla että millaisia suoritukisa siel mahollisesti on jne, ensin toki se itse peli sekä pelaaminen tärkeintä ja jos peli sattuu olemaan vielä hauskaa tulee ne trophytki siinä monesti ihan vaan pelaamalla, paitsi joku tyyliin RDR2 vaatii sitä trophyguidea kun on niin biljoonaa asiaa ja kerättävää ja tekemistä.
Mut tiedän semmosiakin jotka pelaa trophyt ensin mielessä, noh kukin tyylillä mut mun mielestä siinä menee pelaamisen idea/hauskuus jos se ensimmäinen päämäärä on spoilata kaikki trophyt ja quide heti auki katsomalla se helpoin ja nopein reitti sen platinan suorittamiseen.
Pieni offtopic mut jätän tämän aiheen tähän, eilen sain nyt vihdoin kaikki alueet auki, nyt sit (mä lupaan) vihdoin ja viimein alkaa se jäätävä postipaten duuni, tai noh vähän valehtelen, kyllä täs aina matkanvarrella postia jakaessa tullut zipline jos toinenkin rakennettua tai jokin muu apuväline.
Ois mielenkiinnosta nähää millainen maailma toisilla pelaajilla on ja millaisia zipline ym reittejä, mulla alkaa ziplineja ja "tykkejä" ym pikamatkustusvempaimia ympäri mappia niin ettei tyylii paljon tarvii jalkoja käyttää.

Mikä tässä vaiheessa peliä on vain suuri helpotus, en jaksais tehää kaikki facilityjä sinne viiteen tähteen jos pitäis körötellä tai kävellä haastavissa maisemissa.
Ykköses se tais just lässähtää siihen kun ei siel ollut mitään pikamatkustus ym helpotuksia ainakaan näin paljon/hauskasti.