Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Death Stranding 2: On The Beach

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HideoMiyamoto
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    ps5
No, minä luulen sellaista, että luulin että 130 tuntia Kingdom Come 2:ssa on paljon. Ja siis peli yhä kesken ja nyt loppui vasta sivutehtävät, joten on vapaampi etenemään kohti loppuhuipennosta.

Tämä DS2 kyllä kiinnostelisi mutta vaikka siihen ei menisikään 330 tuntia, niin sen kesto vähän pelottaa. KCD2:n jälkeen taidan pelailla taas useamman lyhyemmän teoksen läpi ja katsella sitten että löytyisikö sopiva hetki pakettien kuljetukselle. Ykkönen ei ollut oma juttu vaikka sen platinoinkin mutta sen verran kehuttu tätä kakkosta että pitää ottaa taas pelinä (tai kokemuksena), joka on "pakko kokea".

No tää mun 330h on vähän överiks mennyt ihan omasta syystä kun jää rakentelee kaikkia ziplineja ym ja unohtuu tekemään kaikkea mitä ei tarttis tehää, kyllähän tohon helposti puolet saa pois jos vaa keskittyy olennaiseen.

No tää mun 330h on vähän överiks mennyt ihan omasta syystä kun jää rakentelee kaikkia ziplineja ym ja unohtuu tekemään kaikkea mitä ei tarttis tehää, kyllähän tohon helposti puolet saa pois jos vaa keskittyy olennaiseen.
Nii ja varmasti mullaki, mutta sitä tekee mistä saa hauskuutta sun muuta! Vaikkei mitään järin merkittävää olekkaan!

Kyllä uskoisin että platinan tässä saa pelattua jossain 100 tunnis ehkä vähän päälle, mut veikkaan et se on sit melkoista suorittamista pelkästään tehokkaasti vain ne mitä nyt on pakko, mutta mitä hauskaa siinä nyt on? Vaikka itsekin olen trophykerääjä niin tommoseen "nopein tie" platinaan hommaan en ole koskaan lähtenyt, niitä tekee siinä samalla kun pelaa eikä heti kaikki trophyquidet auki ja helpoimman ja nopeimman kautta. Toki välil sit loppua kohti itsekin painan kaasua että sais homman pakettiin, tän pelin kohalla tuntuu että on painanu vaan sitä jarrua. :D

Kyllä uskoisin että platinan tässä saa pelattua jossain 100 tunnis ehkä vähän päälle, mut veikkaan et se on sit melkoista suorittamista pelkästään tehokkaasti vain ne mitä nyt on pakko, mutta mitä hauskaa siinä nyt on? Vaikka itsekin olen trophykerääjä niin tommoseen "nopein tie" platinaan hommaan en ole koskaan lähtenyt, niitä tekee siinä samalla kun pelaa eikä heti kaikki trophyquidet auki ja helpoimman ja nopeimman kautta. Toki välil sit loppua kohti itsekin painan kaasua että sais homman pakettiin, tän pelin kohalla tuntuu että on painanu vaan sitä jarrua. :D
Joo juuri näin! ikinä en katso trophyja ennaltaan, koska pelistä tulee heti silloin suorituksen maku!
Tässä kun oli peli läpi, kaikki 5 tähdellä ja tuntu että nyt kaipailis extraa niin silloin katoin ja mitään mullistavaa sielllä ei ollut, vaan pysty jo suurimmaks osaks päättelee mitä platina vaatii.

Kyllä se on enemmän pelistä itsestään kiinni tuleeko suorituksen maku, sillä jos pelaaminen itsessään on viihdyttävää, niin ei trophyjen perässä pelaamisen pitäisi sitä perusmeininkiä muuttaa.

KCD2:n trophyjen guidea katsoin etukäteen (ilman spoilereita tietysti) ja silti olen nauttinut pelistä ilman että tuntuu suorittamiselta. Sitten taas Shadow Gambit, jonka huvikseni myös vastikään aloittelin, tuntuu suorittamiselta vaikka en edes tee mitään trophyjen vuoksi. Jännä sinänsä kun olen noista Desperados ja Shadow Tactics -tyylisistä peleistä aiemmin tykännyt mutta nyt tuo SG tuntuu jotenkin vain asioiden suorittamiselta. Peli itse tuon tunteen siis aiheuttaa koska tiedän että pelistä saa trophyt lähinnä pelaamalla, joten mihinkään tiettyyn asiaan ei ole pakko keskittyä, kuten monesti trophyjen kanssa voi olla.

Tietysti riippuu myös pelaajastakin että miten paljon pelaaminen muuttuu tai miten paljon antaa trophyjen vaikuttaa, sekä miten paljon se edes haittaa pelistä nauttimista. Omalla kohdalla ärsyttää lähinnä trophyt, jotka vaatii liikaa tai turhaa grindausta ja voin ihan hyvin jättää ne tekemättä.

Kyllä mulle on tullut tapa jo ps3 ajoilta asti että ku peli on asennettu ekana vilkastaan trophy sillee "pikavilkasulla" onneksi nykyään vähänkin spoilaavat trophyt ovat piilotettuja, sit kun peli alkaa olee jo melko lopussa ja suurin osa trophyistä kerättynä ja jos seassa viel sattuu olee niitä piilossa olevia niin sit paljastan nekin.

Mut lähinnä tulee katsottua pikavilkasulla että millaisia suoritukisa siel mahollisesti on jne, ensin toki se itse peli sekä pelaaminen tärkeintä ja jos peli sattuu olemaan vielä hauskaa tulee ne trophytki siinä monesti ihan vaan pelaamalla, paitsi joku tyyliin RDR2 vaatii sitä trophyguidea kun on niin biljoonaa asiaa ja kerättävää ja tekemistä.

Mut tiedän semmosiakin jotka pelaa trophyt ensin mielessä, noh kukin tyylillä mut mun mielestä siinä menee pelaamisen idea/hauskuus jos se ensimmäinen päämäärä on spoilata kaikki trophyt ja quide heti auki katsomalla se helpoin ja nopein reitti sen platinan suorittamiseen.

Pieni offtopic mut jätän tämän aiheen tähän, eilen sain nyt vihdoin kaikki alueet auki, nyt sit (mä lupaan) vihdoin ja viimein alkaa se jäätävä postipaten duuni, tai noh vähän valehtelen, kyllä täs aina matkanvarrella postia jakaessa tullut zipline jos toinenkin rakennettua tai jokin muu apuväline.

Ois mielenkiinnosta nähää millainen maailma toisilla pelaajilla on ja millaisia zipline ym reittejä, mulla alkaa ziplineja ja "tykkejä" ym pikamatkustusvempaimia ympäri mappia niin ettei tyylii paljon tarvii jalkoja käyttää. :D Mikä tässä vaiheessa peliä on vain suuri helpotus, en jaksais tehää kaikki facilityjä sinne viiteen tähteen jos pitäis körötellä tai kävellä haastavissa maisemissa.

Ykköses se tais just lässähtää siihen kun ei siel ollut mitään pikamatkustus ym helpotuksia ainakaan näin paljon/hauskasti.

Kyllä mulle on tullut tapa jo ps3 ajoilta asti että ku peli on asennettu ekana vilkastaan trophy sillee "pikavilkasulla" onneksi nykyään vähänkin spoilaavat trophyt ovat piilotettuja, sit kun peli alkaa olee jo melko lopussa ja suurin osa trophyistä kerättynä ja jos seassa viel sattuu olee niitä piilossa olevia niin sit paljastan nekin.
Ite en haluais mennä trophyjen perässä, mutta jotenkin se psykologinen vaikutus tehoaa muhun ja tulee aika paljon niitä kytättyä vaikka en haluais. Onnekseni en välitä kaikkien saamisesta, mutta se että edes vilkuilee niitä välillä haittaa aika paljon pelikokemusta.

En tätä tai ekaa peliä platinoinut, mutta trophy listaa on silti tullut kytättyä ikävän monta kertaa. Jotenkin sitä ei vaan osaa vastustaa. Itse nauttisin peleistä paljon enemmän pleikkarilla jos koko ominaisuuden saisi pois käytöstä.

Ite en haluais mennä trophyjen perässä, mutta jotenkin se psykologinen vaikutus tehoaa muhun ja tulee aika paljon niitä kytättyä vaikka en haluais. Onnekseni en välitä kaikkien saamisesta, mutta se että edes vilkuilee niitä välillä haittaa aika paljon pelikokemusta.

En tätä tai ekaa peliä platinoinut, mutta trophy listaa on silti tullut kytättyä ikävän monta kertaa. Jotenkin sitä ei vaan osaa vastustaa. Itse nauttisin peleistä paljon enemmän pleikkarilla jos koko ominaisuuden saisi pois käytöstä.

No sulla on kyllä 1 miljoonasta harvinainen dilemma :D En kyl mitenkään ymmärrä miten trophylistan katsominen voi haitata pelikokemusta? Se että vahingossa spoilaat jonkun story trophyn? Sen viel ymmärrään mut neki on nykyään piilossa, tai vaik ei olis niin ei nekää kyl pahemmin spoilaa, mulla esim se että en jos peleissä on chapterit ja chapter trophyt en haluaa etukäteen tietää montako chapteria pelissä, koska sit rupeen ajattelee että "enää näin montaa chpateria jäljellä".

Mutta ei nämä vilkuilut taikka trophyt kyllä mitenkään ole haitannut mun pelikokemusta, tai en ymmärrä miten se vois haitata? o_O Enemmän menee ehkä jopa siihen plussan puolelle kun miinukselle, monesti sitä peliä pelaa trophyjen takia enemmän tai yrittää jotain mitä muuten ei yrittäis, esim nintendon pelit on monesti sen tarinan jälkeen takas koteloon kun tuntuu että ei ole enää mitään "saavutettavaa" vaikka pelissä olisi vielä vaikka ja mitä tekemistä.

Ylös Bottom