HideoMiyamoto
Well-Known Member
Peli nyt saatavilla ilman lisäkuluja PS plus tilaajille.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Muutenkin jos sitä dodge rollia kehittää sieltä P-organista niin silläkään metodilla perfect guard ei ole mitenkään pakko. Toki ymmärrän, että monilla sellainen käsitys on saattanut syntyä jos peliä on pelannut vain vähän, eikä ole päässyt vielä hahmonkehitykseen ainakaan kunnolla käsiksi.Maistuu siis ihan hyvältä. Parry (perfect guard) pakkoisena pelinä tätä pidetään, mutta aika minimaalisesti siihen turvaudun. Käytännössä motivity buildilla ja sillä charged R2 nuijin kaiken mikä vastaan tulee. Rivivihut harvemmin pääsevät edes lyömään ja bosseissa torjun sen mitä sattuu osumaan ja sit vaan R2 perään. Vaikeimmalla pelaan.
En ole ainakaan itse törmännyt muutenkaan yhteenkään peliin, jossa on totaalinen parry-pakko. Sekirossakaan ei oikeastaan ole, koska siinäkin hahmon voi grindata, sen yhden sivutehtävän tekemisen jälkeen, niin vahvaksi, että sillä pärjää, vaikkei parryja oikein hallitsisikaan. Toki Owl Father oli aivan törkeän vaikea itselleni vajavaisilla parry-taidoillani, mutta meni se yli 70 yrityksen jälkeen, kun onnistui jollain pelikerralla kaikki hiukan paremmin kuin niillä 70:llä aikaisemmalla yrityksellä. Millään parrytaidoilla sekään vihu ei todellakaan itselläni mennyt.Muutenkin jos sitä dodge rollia kehittää sieltä P-organista niin silläkään metodilla perfect guard ei ole mitenkään pakko. Toki ymmärrän, että monilla sellainen käsitys on saattanut syntyä jos peliä on pelannut vain vähän, eikä ole päässyt vielä hahmonkehitykseen ainakaan kunnolla käsiksi.