Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Wuchang: Fallen Feathers

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ippenator
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
4-5 sek on kyl joo tosi kauan, kun jotenkin äkkiseltää en siis mitää laskenut aikaa tuntui enemmänki sekunnilta. Mut toi 4-5 kuolemattomuus jos viel oikein osaa käyttää on jo merkittävä etu.

Protip/Varoitus mahdollisten tulevan sukupolven wuchang pelaajille/grindaajille. Vaikka grindirundi tuntuu kuinka helpolta tahansa, älä luota siihen. Vahinko voi käydä ihan yllättäen, kannattaa jos on suuri summa jo grindattu niin aina välillä "pankittaa" eli ostaa niitä red mercury essence juttuja.

Nimittäin mulle kävi eilen semmonen vahinko et rupesin vaa huitoo niiku yleensä grindirundis jo ties kuinka mones kierros, mut tulikin yllättäen yleensä grindirundista poikkeava tappelu ja kuolema tuli, noh ei mitään vielä voi pelastaa, menin huitoo sitä inner demonia, melkein sain sen mut sit kuolin, sen kuolema välianimaation aikana se joku npc sai kuitenkin myös murhattua sen inner demonin, en tiie vaikuttiiko se mun onneen mut kun heräsin oli enää vain 2.4miljoona tjsp niitä ruusuja enää jäljellä mut maassa oli vielä se sininen "pylväs", eli sain vielä toisen tilaisuuden piestä sen inner demonin, en tiie johtuuko se siitä kun se npc onnistui sen tappamaan jonka takia sain vielä toisen tilaisuuden?

Noh kaiken kaikkiaan sain sit kuitenkin 4.5milliä takaisin ja huokasin helpotuksesta, sen jälkeen laitoin ne "pankkiin". Koska ei siinä tarvii kerrallaan kantaa mukana isoja summia koska vahinkoja voi käydä, pankittaa välil nii ei ota päähän niin paljon jos sattuu vahinko käymään. Tasan 5 millii ajattelin nyt grindaa ku tähänki asti pääsyt, sen jälkeen loppuu kyllä tässä pelissä grindaamiset ja tällä levulla mennään loppuelämä, mitä nyt jos joskus saa niitä ilmaisia red mercury essencejä.

4-5 sek on kyl joo tosi kauan, kun jotenkin äkkiseltää en siis mitää laskenut aikaa tuntui enemmänki sekunnilta. Mut toi 4-5 kuolemattomuus jos viel oikein osaa käyttää on jo merkittävä etu.
Ei tuo loitsu sentään mikään ihan automaattinen avain onneen ole, vaan vaatii aika hyvää ajoittamista, sekä myöskin hyvää staminan hallintaa. Itselleni jäi sellainen käsitys, että tuon loitsun käyttökin taitaa viedä jonkin verran staminaa, joten sitten sitäkin kautta tulee haastetta, eikä voi ihan hulluna spämmiäkään, kun pitää vihuakin pystyä lyömään. Tai ainakin pitää käväistä levähtämässä ottamalla hetkeksi etäisyyttä vihuun jotta saa staminaa taas tarpeeksi. En ole toki ihan varma siitä, viekö tuon loitsun käyttö staminaa, vai onko se staminan helposti loppuminen vain johtunut siitä, että on tullut kovasti yritettyä huiskia kerralla vihua, kun se 4-5 sekunnin kuolemattomuuden ikkuna on saavutettu Ethereal Formilla.

Ei tuo loitsu sentään mikään ihan automaattinen avain onneen ole, vaan vaatii aika hyvää ajoittamista, sekä myöskin hyvää staminan hallintaa. Itselleni jäi sellainen käsitys, että tuon loitsun käyttökin taitaa viedä jonkin verran staminaa, joten sitten sitäkin kautta tulee haastetta, eikä voi ihan hulluna spämmiäkään, kun pitää vihuakin pystyä lyömään. Tai ainakin pitää käväistä levähtämässä ottamalla hetkeksi etäisyyttä vihuun jotta saa staminaa taas tarpeeksi. En ole toki ihan varma siitä, viekö tuon loitsun käyttö staminaa, vai onko se staminan helposti loppuminen vain johtunut siitä, että on tullut kovasti yritettyä huiskia kerralla vihua, kun se 4-5 sekunnin kuolemattomuuden ikkuna on saavutettu Ethereal Formilla.

Just testasin, ei vie yhtään staminaa loitsun käyttöönotto, mutta menee siinä ehkä sekuntti kun se kytkee sen päälle, tulee se pieni animaatio ettei se vaa lennosta heti ole käytössä. Et siinä pitää just ottaa tommoset sekunnit huomioon ja oikeissa paikoissa sit alkaa huitoo ennen kun se vaikutus loppuu, heti perään voi toki laittaa päälle kuhan käyttää järkevästi. Että toki ei tie onneen ole tämä loitsu mutta oikeissa hetkissä käytettynä varmasti tehokas, eikä vaan päätön spämmääminen, ei se sua kuolemattomaks tee että voit vaa rauhassa huitoa miten sattuu.

Fierce tiger ja sen äijjä.
Tähän asti ehkä vaikein bossi, sain jo sen ekan vaiheen ja aloin jo juhlii etuajassa, no ei ku toinen vaihe.

Tähän taisteluun piti kattoo juustot netistä, tähän asti piessyt kaikki bossit piiskakatanalla, nyt piti ottaa se flamesword mikä olikaan, sen jälkeen oli koko taistelu niin helppo että tuntui juustolta, noh "its in the game". En mä näitä juustoiks edelleenkää laske, juustot on ne ku sä glitsaat ittsees johonki näkymättömään seinän sisään pieksemään bossia tai joku muu sumuoven läpi ampumista jne.

Nyt otettiin botski johonki seuraavaan rantaan, sen verran nyt ku täs oon googlettanut niin eräälle vanhalle ukolle ei vielä kannata jutella joka kai siirtää sut alueelle josta ei enää pääse takaisin tietyille alueille ja monet npc tehtävät voi kusta. Tätäkään ei mitenkään tietenkään varoiteta pelaajalle jotka helposti vaa tekee tän "virheen".

Tähän asti ehkä vaikein bossi, sain jo sen ekan vaiheen ja aloin jo juhlii etuajassa, no ei ku toinen vaihe.

Tähän taisteluun piti kattoo juustot netistä, tähän asti piessyt kaikki bossit piiskakatanalla, nyt piti ottaa se flamesword mikä olikaan, sen jälkeen oli koko taistelu niin helppo että tuntui juustolta, noh "its in the game". En mä näitä juustoiks edelleenkää laske, juustot on ne ku sä glitsaat ittsees johonki näkymättömään seinän sisään pieksemään bossia tai joku muu sumuoven läpi ampumista jne.

Nyt otettiin botski johonki seuraavaan rantaan, sen verran nyt ku täs oon googlettanut niin eräälle vanhalle ukolle ei vielä kannata jutella joka kai siirtää sut alueelle josta ei enää pääse takaisin tietyille alueille ja monet npc tehtävät voi kusta. Tätäkään ei mitenkään tietenkään varoiteta pelaajalle jotka helposti vaa tekee tän "virheen".
Toi bossi oli otelle kans aika vaikee mut tosiaa, liekkimiekka :D

Joo se vanha ukko siirtää sut eteenpäin. Takasin toki pääsee mut aika moni questi nytkähtää tossa eteenpäin. Mä olin kaikki jo feilannu tossa kohde tosin. Kannattaa se laituri tutkia tarkkaan enne ku hyppää paattiin, siel on pirun kova amuletti odottamas. Ja sitte protippi, pistä sun aseesee ne kaikki kivet joilla saat damagea ylös kun osaat x määrän taitoja, kaikist kolmest settii kuuluvast kivest saa viel extra bonukset. Tekee jirmusesti lämää sitte.

Jännä homma kyllä miten yksilöllisiä juttuja nämä bossien vaikeudet ovat, kun itsellä meni tuo tiikeri jo heti toisella yrityksellä. En edes siirtynyt käyttämään tuota flameswordia, vaan laitoin piiskakatanaan sen tuli-temperancen, koska halusin ulottuvuuden säilyvän. Sen siis luin jostain etukäteen, että tiikeri on herkkä tulelle. Toki sain myös sen toisen apurin tuohon, eli sekin auttoi kyllä jonkun verran. Itselleni oli varmaankin pelin vaikein bossi lopulta se ihan alkupuolen korruptoitunut pappi, kun siihen meni sellaiset parikymmentä yritystä ennen kuin viimein hampaat irvessä vääntäen meni läpi täältä saaduilla vinkeillä. Tuntui ihan helvetillisen vaikealta, kun en vaan millään osannut väistää sen hyökkäyksiä. Toki se yksi skillcheck-bossi olisi voinut olla itselleni vielä vaikeampi, ellen olisi siirtynyt käyttämään siinä puhdasta taikabuildia. Muutoin mikään bossi ei ollut tuon jälkeen sellainen, että olisin kymmentäkään yritystä tarvinnut. Kun Ethereal Formin käyttö oli itselläni hallussa, niin enintään neljä kertaa kuolin enää mihinkään yksittäiseen vihuun. Toki vielä ihan loppupuolella sai sen suojakuplaloitsun, jonka laitoin myös käyttöön. Kun noita kahta uber-loitsua vuorotteli, niin meni kyllä viimeiset bossit ihan läpsyttelyksi.

Viimeksi muokattu:
Toi bossi oli otelle kans aika vaikee mut tosiaa, liekkimiekka :D

Joo se vanha ukko siirtää sut eteenpäin. Takasin toki pääsee mut aika moni questi nytkähtää tossa eteenpäin. Mä olin kaikki jo feilannu tossa kohde tosin. Kannattaa se laituri tutkia tarkkaan enne ku hyppää paattiin, siel on pirun kova amuletti odottamas. Ja sitte protippi, pistä sun aseesee ne kaikki kivet joilla saat damagea ylös kun osaat x määrän taitoja, kaikist kolmest settii kuuluvast kivest saa viel extra bonukset. Tekee jirmusesti lämää sitte.

Noista kivistä pitikin kysyä, siis oon käyttänyt just noita kiviä että kun on x-määrä taitoja opittu, eli 3 ja 6 jne, mul nyt ne käytössä jotka on sitä 3 ja 6, mut sit joissakin niis kivis on vielä se pieni logo alareunas, että jos ne 3 mätsää nii saa jonkun kolmen combo bonuksen tjsp. Mut onko ne kivet kuitenkin aktiivisena vaikka käyttäisin yhtä tai kahta vai tuleeko ne bonukset käyttöön myös jos on vain yksi kivi jossa lukee että 3 taitoa opittu jne? Vähän hämmentävää toi mulle, että onko ne sitten ns. turhia, tuleeko hyöty vaikkei ole sitä 3 mätsäävä logoa että tulee se 3/3 bonus niistä kivistä.

Sori jos epäselvästi kyselin. :D

Noista kivistä pitikin kysyä, siis oon käyttänyt just noita kiviä että kun on x-määrä taitoja opittu, eli 3 ja 6 jne, mul nyt ne käytössä jotka on sitä 3 ja 6, mut sit joissakin niis kivis on vielä se pieni logo alareunas, että jos ne 3 mätsää nii saa jonkun kolmen combo bonuksen tjsp. Mut onko ne kivet kuitenkin aktiivisena vaikka käyttäisin yhtä tai kahta vai tuleeko ne bonukset käyttöön myös jos on vain yksi kivi jossa lukee että 3 taitoa opittu jne? Vähän hämmentävää toi mulle, että onko ne sitten ns. turhia, tuleeko hyöty vaikkei ole sitä 3 mätsäävä logoa että tulee se 3/3 bonus niistä kivistä.

Sori jos epäselvästi kyselin. :D
Ööh en oo iha varma mitä tarkoitat mut siis jos sul on se eka kivi käytössä, niin sun pitää osata kolme skilliä jotta se kivi aktivoituu ja antaa sen damagebonarin. Sitte jos laitat seuraavan kiven niin sun pitää osata yhteensä 6 skilliä jotta saa sen kiven damagebonarin. Ja sitte viimesenä on se 9 taidon kivi, sama homma, 9 taitoa niin saat sen kiven aktivoitua.

Kaikki ne kumuloituu eli saat jokaisesta kolmesta kivesta ne damageboonukset. Ja kaikki kivet tietty pitää olla asetettuna aseeseen.

Sitte kirsikkana kakun päällä tossa on settibonus et jos on kaikki kivet käytössä, niin saat vielä ekstrabonukset jos osaat 12 skilliä. Sullaha voi olla yks skilli vaa käytössä kerralla aktiivises asees ni riittää et olet niist eri kykypuista avannu yhteensä 12 taitoa. Näet inventorysta taitoruudusta montako sul on avattuna.

Ööh en oo iha varma mitä tarkoitat mut siis jos sul on se eka kivi käytössä, niin sun pitää osata kolme skilliä jotta se kivi aktivoituu ja antaa sen damagebonarin. Sitte jos laitat seuraavan kiven niin sun pitää osata yhteensä 6 skilliä jotta saa sen kiven damagebonarin. Ja sitte viimesenä on se 9 taidon kivi, sama homma, 9 taitoa niin saat sen kiven aktivoitua.

Kaikki ne kumuloituu eli saat jokaisesta kolmesta kivesta ne damageboonukset. Ja kaikki kivet tietty pitää olla asetettuna aseeseen.

Sitte kirsikkana kakun päällä tossa on settibonus et jos on kaikki kivet käytössä, niin saat vielä ekstrabonukset jos osaat 12 skilliä. Sullaha voi olla yks skilli vaa käytössä kerralla aktiivises asees ni riittää et olet niist eri kykypuista avannu yhteensä 12 taitoa. Näet inventorysta taitoruudusta montako sul on avattuna.

Joo arvasin et menee sekavaks se mun selitys :D Eli tos noi kivet, oikeassa alareunassa näkyy semmoset pienet logot, kuvakkeet tjsp, kun on 3 samaa logoa jotka mätsää tulee se joku 3/3bonus, sitä meinaan, kaikissa ei tota logoa ole. Ymmärsin kyllä (ehkä kai) sen sun pointin noista taito jutuista, 3, 6, 9 että montako on ns. oppinut eli avannut sieltä kykypuusta.

Eli meinaan kun mul on 2 kivee just toi 3 taitoa ja 6 taitoa logolla, eli tohon keskelle tulee joku 2/3 opittu, jos löytäisin kolmannen samalla logolla saisin jonkun 3/3 bonuksen, nyt on 2/3, eli onko mulla silti noi kivet aseessa kuitenkin aktivoituneena vaikkei olekaan niitä kolmea mätsäävä logoa kivissä. Sori sekavuus :eek: wuchang.jpeg

Ylös Bottom