Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Little Nightmares

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bandicoot
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Saatiin viimeinkin alotettua kolmonen kaverin kanssa pari päivää sitten ja pelattiin viitisen tuntia.
Olen edelleen samaa mieltä mitä demon jälkeen eli mun mielestä tämä on vähintään samalla tasolla mitä kakkonen ja co-op tekee pelistä tuoreemman tuntuisen, mutta valitettavasti tuo co-op on täysin rikki.

Alunperin mä koitin olla host, mutta joka yrityksellä tuli vaan musta ruutu ja "lost connection to other player".
Meillä on ollut sama homma jokaisen super massiven pelin kanssa joten ei sitä sen enempää mietitty ja lainasin levyn kaverille jotta se voi hostata.
No eka sessio toimi laakista ja oli kivaa, mutta eilen kun koitettiin jatkaa niin joka helvetin yrityksellä tuo sama ilmoitus ja yritettiin uudestaan ja uudestaan yli 30 minsaa.
Lopulta googletin ja reddit ihan täynnä ihmisiä täysin saman ongelman kanssa ja tilanne on ollut tuo julkaisusta asti.
Miten helvetissä tämä on tuossa kunnossa julkaistu eikä tuota ole korjattu vielä 2kk myöhemminkään.

Saas nähdä saadaanko koskaan pelata tuota loppuun. Uutenavuonna varmaan yritetään uudestaan, mutta en pidättele hengitystäni.
Näköjään oltiin toiseks viimisessä chapterissa joten paljoa ei olis enää jäljellä kun se perkele vaan toimis.

Saatiin viimeinkin alotettua kolmonen kaverin kanssa pari päivää sitten ja pelattiin viitisen tuntia.
Olen edelleen samaa mieltä mitä demon jälkeen eli mun mielestä tämä on vähintään samalla tasolla mitä kakkonen ja co-op tekee pelistä tuoreemman tuntuisen, mutta valitettavasti tuo co-op on täysin rikki.

Alunperin mä koitin olla host, mutta joka yrityksellä tuli vaan musta ruutu ja "lost connection to other player".
Meillä on ollut sama homma jokaisen super massiven pelin kanssa joten ei sitä sen enempää mietitty ja lainasin levyn kaverille jotta se voi hostata.
No eka sessio toimi laakista ja oli kivaa, mutta eilen kun koitettiin jatkaa niin joka helvetin yrityksellä tuo sama ilmoitus ja yritettiin uudestaan ja uudestaan yli 30 minsaa.
Lopulta googletin ja reddit ihan täynnä ihmisiä täysin saman ongelman kanssa ja tilanne on ollut tuo julkaisusta asti.
Miten helvetissä tämä on tuossa kunnossa julkaistu eikä tuota ole korjattu vielä 2kk myöhemminkään.

Saas nähdä saadaanko koskaan pelata tuota loppuun. Uutenavuonna varmaan yritetään uudestaan, mutta en pidättele hengitystäni.
Näköjään oltiin toiseks viimisessä chapterissa joten paljoa ei olis enää jäljellä kun se perkele vaan toimis.

Mulla kokemusta coopista vain sen verran mitä auttanut ihmisiä sen chapter 4 coop trophyn kanssa, mutta niissä joka kerta vaan toiminut eikä kaatuiluja ollut, mut nyt olikin kyseessä vain yksi chapteri eikä koko peli. Voiskohan vika olla siinä että molemilla pitää olla se täys peli? Vaikka siinä nyt onkin tuo "friendpass". En tiie, tuli vaan mieleen et voisko se vaan jotenkin sotkee "linjat" tjsp. Mut jos teil ennenkin ollut ongelmia supermassive pelien kanssa niin eiköhän tää cooppi nyt vaa ole rikki.

Mut joo muuten olet varmaan tän ketjun ainoa jonka kanssa samaa mieltä että vähintään samaa tasoa mitä kakkonen tai ykkönen, joissain kohdissa jopa parempi, suurin osa vihasta tulee koska ei ole tarsier studio ja porukka vaa hypänny siihen vihajunaan syystä tai toisesta.

Ite pelannut pari kertaa pelin läpi molemmilla hahmoilla (koska trophyt) Siitä edelleen samaa mieltä että oli välillä liiankin pitkiä niitä huoneista toiseen siirtymisiä missä ei ollut mitään tekemistä välissä muuta kun avata luukku ja mennä seuraavaan huoneeseen, olihan niitä kakkosessakin mutta ei mielestäni näin paljon.

Sekä nämä samat ongelmat eli "littlenightmare tauti" on tässäkin pelissä, eli se syvyysongelma, välillä sai tippua montakin kertaa rotkoon ennen kun löysi sen oikean kohdan, sit nämä perinteiset trial and error yritykset ennen kun tajuaa mitä pitää tehää, sekä ne perinteiset täydelliset karkuun juoksemiset jos teet pienenkin virheen tai jäät juoksussa vähänkin jälkeen on game over, eli samat ongelmat mitä kakkosessakin.

Mulla kokemusta coopista vain sen verran mitä auttanut ihmisiä sen chapter 4 coop trophyn kanssa, mutta niissä joka kerta vaan toiminut eikä kaatuiluja ollut, mut nyt olikin kyseessä vain yksi chapteri eikä koko peli. Voiskohan vika olla siinä että molemilla pitää olla se täys peli? Vaikka siinä nyt onkin tuo "friendpass". En tiie, tuli vaan mieleen et voisko se vaan jotenkin sotkee "linjat" tjsp. Mut jos teil ennenkin ollut ongelmia supermassive pelien kanssa niin eiköhän tää cooppi nyt vaa ole rikki.

Mitä eilen redditiä luin niin ihan tuurista kiinni miten toimii sillä jotkut oli kirjoittaneet kuinka niillä ps4 versio toimi ja sitten siihen vastaa muutama tyyppi jotka toteaa ettei se sen paremmin toimi.
Joku oli kumppaninsa kanssa koittanut pelata niin, että kummankin ps5 oli jopa samassa wifissä kiinni ja silti tulee vaan se musta ruutu heti alotuksessa ja "lost connection to other player".
Ilmeisesti boxin puolellakin ollut samaa ongelmaa ja joku kirjoitti kuinka sillä auttoi se, että host käynnistää pelin ja lähettää kutsun ja sitten toinen pelaaja hyväksyy sen ja silloin kone käynnistää pelin automaattisesti ja tuo auttoi.
No meillä ei auttanut.

Kaikki muu on kokeiltu paitsi uudelleen asennus, mutta sekin tulee testattua sitten viikon päästä vaikka ei sekään varmasti auta.
Joku oli jo julkaisussa laittanut viestiä joko julkaisijalle tai super massivelle ja saanut sen vakio vastauksen kuinka ollaan tietoisia ongelmasta ja tekninen tiimi koittaa korjata asian mahdollisimman pian.
No tässä on pari kuukautta mennyt joten sille tiimille vois varmaan antaa kenkää ja palkata jonkun osaavan tilalle.

Ja yksinpeliäkään ei voi jatkaa siitä mihin co-op moodissa on jäänyt vaan homma tarttis alottaa alusta.
Tuokaan ei ollut mulle ennen mikään ongelma kun tämä oli tarkoitus pelata tasan kerran läpi kaverin kanssa ja siinä se.
Mulle kun nämä on sellaisia pelejä jotka toimii sen ekan kerran ja sen takia en ykköstäkään tule koskaan pelaamaan uudestaan vaikka nytkin olis saanut sen päivitetyn version ilmaiseksi.

Ylös Bottom