Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Resident Evil Requiem

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miika_-
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jos tämä olis pelkkä Leonin peli niin olisin oitis ennakkovarannut. Mutta kun sekoitetaan kahta eri tyyliä ja tuodaan hahmo mukaan sarjaan jolla on sidoksia vain peliin jota harva edes pelannut niin vähän kysymysmerkkejä ilmassa.

Enää muutama päivä.

Ai että, en ole pitkään aikaan odottanut jotain peliä näin paljon. Viimeksi varmaan oikeasti varhaisteininä joskus 00-luvun puolessa välin paikkeilla, kun halusi päästä pelaamaan ekaa Gears of Waria.
Vaikka olen suuri ressa fani, niin ei vielläkään mitään hypeä ole. Sen kyllä tiiän että ku perjantaina saan pelin käsiini, ni riemu repeää ja onnen kyyneleet tulee.

Mulle iski hirveä Nioh -kuume tuossa jokin aika sitten, niin ei ole tullut odoteltua juuri mitään peliä, kun kaikki peliaika mennyt Nioheihin, heh. Noin muuten näin vanhemmiten ei enää oikein hypet iske, mutta kyllä tätä peliä odotan sinällään kovasti! Hankintaan menee heti kun Niohit on hinkattu alusta loppuun ja lopusta alkuun! Eniten tässä viehättää tuo Raccoon Cityyn palaaminen, ja seuraavaksi juuri tuo, että kaksi erilaista pelikokemusta hahmon mukaan. Pelkkään räiskintään tulee ite kyllästyttyä suht helposti, niin kiva, että on sitten kauhupainotteisempaa tuon toisen hahmon kanssa pelaaminen! Suurella mielenkiinnolla odotan arvosteluja, vaikka eivät ostospäätökseen vaikutakkaan!

Vaikka olen suuri ressa fani, niin ei vielläkään mitään hypeä ole. Sen kyllä tiiän että ku perjantaina saan pelin käsiini, ni riemu repeää ja onnen kyyneleet tulee.
Ei minullakaan hypeä ole. Tai en ainakaan sanottaisi sitä niin vahvaksi. Mutta odotan tätä todella innolla, ja vastaavaa ei ole tosiaan vuosiin ole ollut.

Pääsääntöisesti en jaksa hypättyä enää peleistä, mutta tämän odottaminen pääsee aika lähelle sitä hypen tunnetta, mikä on ollut pitkään kadoksissa.

Tää on semmonen peli että vaikka arvioiden keskiarvo oli 6/10 niin ostaisin silti. Toki nyt ei tarvitse ostaa kun tulee kaupan päälle huomenna saapuvan näytönohjaimen mukana, mutta ostaisin jos ei tulisi.

En tiedä olenko ainoa kellä ei ole mitään tunnesidettä Leoniin ja aiheutti ennemminkin meh fiilistä sen kuuluminen peliin kuin innostusta. Ehkä johtuu siitä, että uudemmissa sen osuudet ollu ehkä vähän liian toiminnallisia.

Tää on semmonen peli että vaikka arvioiden keskiarvo oli 6/10 niin ostaisin silti. Toki nyt ei tarvitse ostaa kun tulee kaupan päälle huomenna saapuvan näytönohjaimen mukana, mutta ostaisin jos ei tulisi.

En tiedä olenko ainoa kellä ei ole mitään tunnesidettä Leoniin ja aiheutti ennemminkin meh fiilistä sen kuuluminen peliin kuin innostusta. Ehkä johtuu siitä, että uudemmissa sen osuudet ollu ehkä vähän liian toiminnallisia.
Itselle kaikki hahmot ovat parhaita ja heidän tarinansa. Mutta suosikkini ovat kaikista Chris Redfield, Claire Redfield ja Albert Wesker. Mutta rakastan Leonin ja Adan omituista "rakkaussuhdetta" jos niin voisi kuvailla. Ja jos Ada ei vilaha tässä uudessa, ni olen TODELLA pettynyt. Uskon että nyt tulee sellai tarina että oskat pois. Perjantaina ennen pelaamista pitää tehä vkloppu ruuat ja hoitaa kaikki "tärkeä" pois alta, koska en ennen maanantaita "liiku" sohvalta mihinkää. :D

Leoniin on tullut tunneside RE4R myötä. Toki olen jo aikasemmin pelannut RE2R ja RE6, mutta nyt vasta olen tykästynyt siihen hahmoon.

Chris ja Jill ovat nykyään taas lähinnä ärsyttäviä, kuten Adakin. Claire on ihan on ok ja Barry on S tier :D

Viimeksi muokattu:
Jos tämä olis pelkkä Leonin peli niin olisin oitis ennakkovarannut. Mutta kun sekoitetaan kahta eri tyyliä ja tuodaan hahmo mukaan sarjaan jolla on sidoksia vain peliin jota harva edes pelannut niin vähän kysymysmerkkejä ilmassa.
Mulla on tismalleen samat fiilikset. Tarinan takia tämän kyllä haluaisi pelata, mutta jos tämä on tyyliin että Leonilla mennään aseet laulaen, ja Gracella vaan hiippaillaan, niin kyllä se vähän syö fiilistä. Vähän hankalaa sanoa tämän pelin kohdalla, että onko hypeä vai ei. Ehkä on. Ehkä ei.

Mulla on tismalleen samat fiilikset. Tarinan takia tämän kyllä haluaisi pelata, mutta jos tämä on tyyliin että Leonilla mennään aseet laulaen, ja Gracella vaan hiippaillaan, niin kyllä se vähän syö fiilistä. Vähän hankalaa sanoa tämän pelin kohdalla, että onko hypeä vai ei. Ehkä on. Ehkä ei.
Onhan Gracellakin aseita, se on vain hidastempoisempaa ja klassisempaa ressaa, kun taas Leon on RE4 tyylisempää.

En ihan heti hoksaa miksei tuo kahden eri hahmon/tyylin peli osan mielestä voisi toimia. Kyllähän yhden hahmon pelissäkin on pakko olla rytmitystä, että se toimii. Ei voi olla yhtä ja samaa tempoa läpi pelin. Ja kaikki previkat mitä olen lukenut on vain kehunut tuota. Tuo kuulemma hyvää rytmitystä, kun on ensin erittäin tiivistunnelmaista ja varovaista pelailua ja sen jälkeen vauhdikkaampaa ja hieman kevyempää. Uskon, että tuo rytmitys tulee hyvin tehtynä toimimaan upeasti.

Ylös Bottom