HideoMiyamoto
Well-Known Member
Huomenna arvostelut. Valuutta on jo siirretty PS storeen, toivottavasti se on tätä pelia varten koska hype on kova.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Hype on kovaa täälläkin. Melkoisen malttamattomana odottelen että pääsen pelaamaan tätä. Saas nähdä maltanko odotella ensi viikolle ko alkaa ankara saikuttaminen!Huomenna arvostelut. Valuutta on jo siirretty PS storeen, toivottavasti se on tätä pelia varten koska hype on kova.
Meikällä on luotto jo niin kova, että deluxe on ennakkotilattunaHuomenna arvostelut. Valuutta on jo siirretty PS storeen, toivottavasti se on tätä pelia varten koska hype on kova.
Heitetääs veikkaus, että open critic arvio tulee olemaan 91!Jos tämä olis pelkkä Leonin peli niin olisin oitis ennakkovarannut. Mutta kun sekoitetaan kahta eri tyyliä ja tuodaan hahmo mukaan sarjaan jolla on sidoksia vain peliin jota harva edes pelannut niin vähän kysymysmerkkejä ilmassa.
Vaikka olen suuri ressa fani, niin ei vielläkään mitään hypeä ole. Sen kyllä tiiän että ku perjantaina saan pelin käsiini, ni riemu repeää ja onnen kyyneleet tulee.Enää muutama päivä.
Ai että, en ole pitkään aikaan odottanut jotain peliä näin paljon. Viimeksi varmaan oikeasti varhaisteininä joskus 00-luvun puolessa välin paikkeilla, kun halusi päästä pelaamaan ekaa Gears of Waria.
Ei minullakaan hypeä ole. Tai en ainakaan sanottaisi sitä niin vahvaksi. Mutta odotan tätä todella innolla, ja vastaavaa ei ole tosiaan vuosiin ole ollut.Vaikka olen suuri ressa fani, niin ei vielläkään mitään hypeä ole. Sen kyllä tiiän että ku perjantaina saan pelin käsiini, ni riemu repeää ja onnen kyyneleet tulee.
Itselle kaikki hahmot ovat parhaita ja heidän tarinansa. Mutta suosikkini ovat kaikista Chris Redfield, Claire Redfield ja Albert Wesker. Mutta rakastan Leonin ja Adan omituista "rakkaussuhdetta" jos niin voisi kuvailla. Ja jos Ada ei vilaha tässä uudessa, ni olen TODELLA pettynyt. Uskon että nyt tulee sellai tarina että oskat pois. Perjantaina ennen pelaamista pitää tehä vkloppu ruuat ja hoitaa kaikki "tärkeä" pois alta, koska en ennen maanantaita "liiku" sohvalta mihinkää.Tää on semmonen peli että vaikka arvioiden keskiarvo oli 6/10 niin ostaisin silti. Toki nyt ei tarvitse ostaa kun tulee kaupan päälle huomenna saapuvan näytönohjaimen mukana, mutta ostaisin jos ei tulisi.
En tiedä olenko ainoa kellä ei ole mitään tunnesidettä Leoniin ja aiheutti ennemminkin meh fiilistä sen kuuluminen peliin kuin innostusta. Ehkä johtuu siitä, että uudemmissa sen osuudet ollu ehkä vähän liian toiminnallisia.
Leoniin on tullut tunneside RE4R myötä. Toki olen jo aikasemmin pelannut RE2R ja RE6, mutta nyt vasta olen tykästynyt siihen hahmoon.Tää on semmonen peli että vaikka arvioiden keskiarvo oli 6/10 niin ostaisin silti. Toki nyt ei tarvitse ostaa kun tulee kaupan päälle huomenna saapuvan näytönohjaimen mukana, mutta ostaisin jos ei tulisi.
En tiedä olenko ainoa kellä ei ole mitään tunnesidettä Leoniin ja aiheutti ennemminkin meh fiilistä sen kuuluminen peliin kuin innostusta. Ehkä johtuu siitä, että uudemmissa sen osuudet ollu ehkä vähän liian toiminnallisia.
Mulla on tismalleen samat fiilikset. Tarinan takia tämän kyllä haluaisi pelata, mutta jos tämä on tyyliin että Leonilla mennään aseet laulaen, ja Gracella vaan hiippaillaan, niin kyllä se vähän syö fiilistä. Vähän hankalaa sanoa tämän pelin kohdalla, että onko hypeä vai ei. Ehkä on. Ehkä ei.Jos tämä olis pelkkä Leonin peli niin olisin oitis ennakkovarannut. Mutta kun sekoitetaan kahta eri tyyliä ja tuodaan hahmo mukaan sarjaan jolla on sidoksia vain peliin jota harva edes pelannut niin vähän kysymysmerkkejä ilmassa.
Voihan se olla, että tulee myöhemmin päivityksenä. RE4 remake sai myös VR-tuen myöhemmin ilmaisena päivityksenä.Kylläpä tympii kun psvr2 ei oo pelille lupailtu , ainakaan toistaiseksire seiskan ja villagen pelasin läpi vr tilassa
Onhan Gracellakin aseita, se on vain hidastempoisempaa ja klassisempaa ressaa, kun taas Leon on RE4 tyylisempää.Mulla on tismalleen samat fiilikset. Tarinan takia tämän kyllä haluaisi pelata, mutta jos tämä on tyyliin että Leonilla mennään aseet laulaen, ja Gracella vaan hiippaillaan, niin kyllä se vähän syö fiilistä. Vähän hankalaa sanoa tämän pelin kohdalla, että onko hypeä vai ei. Ehkä on. Ehkä ei.
No, joillekin toimii ja joillekin ei toimi. Ei kai siinä sen kummempaa.En ihan heti hoksaa miksei tuo kahden eri hahmon/tyylin peli osan mielestä voisi toimia.
Mistä tiedät ettei toimi? Viwsiin olet päässyt jo peliä kokeilemaan?No, joillekin toimii ja joillekin ei toimi. Ei kai siinä sen kummempaa.