Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelien ja laitteiden hankintaketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jryi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nyt pidemmän C5 testin aikana huomannut, että myös sdr-pelit Switch 2 ja Ps5 pro:lla omaa lisääntyneen kirkkauden lisäksi myös huomattavasti paremmat värit. Tarvittaessa pystyy nopeasti testaamaan erot C1, kun vanha palvelija meni pojan huoneeseen.

Nyt pidemmän C5 testin aikana huomannut, että myös sdr-pelit Switch 2 ja Ps5 pro:lla omaa lisääntyneen kirkkauden lisäksi myös huomattavasti paremmat värit. Tarvittaessa pystyy nopeasti testaamaan erot C1, kun vanha palvelija meni pojan huoneeseen.
Sama hyppy väreissä ja kirkkaudessa ja kaikessa muussa tapahtui myös täällä kun LG B7 vaihtui Samsung S90D:hen. Ero on valtava. Siinä hyvin näkee kuinka OLED tekniikka on mennyt vuosien saatossa eteenpäin.

Oli minulla oikeaa asiaakin. :) Kirpputorilla käyty etsimässä lapselle vaatteita, niin tottakai mukaan tarttui myös pelejä.

Risen 2 löytyi jo Xbox 360 -kokoelmasta, mutta ensimmäinen osa puuttui. Seitsemän euron hinnalla nappasin mukaan. Kolmososa seuraavaksi kiikariin.
Gran Turismo Concept 2002 Tokyo-Geneva oli yksi harvoista Gran Turismo peleistä, joka vielä puuttui hyllystä. Hinta oli hitusen korkea 9€, mutta kun levy oli naarmuton ja ohjekirjakin huippukunnossa, niin otin. Enää puuttuisi PSP Gran Turismo ja GT HD Concept.
Uncharted 2 neljällä eurolla oli helppo ostos, nyt kun PS3 jälleen löytyy tästä taloudesta.

IMG_20260302_083411.jpg

Viimeksi muokattu:
Olen tuota 80 euron digiversiota peleissä kovasti vastustellut, ja löytyihän siihen sentään muukin lääke, kuin odotella vuoden loppuun aleja. Muistin, että joskus olen sellaista nettisaittia käyttänyt, kuin CD keys. Nimi olikin muuttunut näköjään Loadediksi. No, sinne tarkistamaan, ja tuli sitten yllätyksekseni huomattua, että siellähän komeili XSX:lle RE9 digiversio hintaan 59 euroa. Eli juuri sen 60 euron kipurajan sisällä, mitä olen ollut nykyään enintään valmis maksamaan. Samalla tarttui mukaan myös Inazuma 11: Victory Road, joka lähti hintaan 53 euroa, kun boxin storessa se on näköjään vieläkin 69 euroa. Näihin hintoja pelejä voisi ostaa usemminkin julkkarissa, tai lähellä sitä. No, nyt tuo RE9 jo latautuikin, joten kai se on mentävä testailemaan piakkoin.

Coolshop tilaus saapui perille. Ihan ensinnäkin syytän tilauksesta @Renebauman :ia, kun meni mainitsemaan Xboxin tarjousketjussa, että Syberia Remastered on Coolshopissa 14,95€. Sitten paljastui että Coolshopilla on synttärit menossa ja muutakin tarjouksessa.

Ostin sen verran että sai ilmaiset postikulut ja oli vielä kerääntynyt kanta-asiakkuuspisteitä kuuden euron edestä, joten nämä kolme peliä löysivät perille yhteishintaan 35,33€. Kaikki kolme ovat sellaisia, joita on aina väliin vilkuillut kiinnostavina ja nyt oli sitten jo niin edukkaasti, että ostoskoriin.

1772543767424.png

Ylös Bottom