Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Resident Evil Requiem

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miika_-
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Porukka pelaa jo toista kierrosta, kun minulla on eka vielä kesken :D Mut mikäs hoppu tässä on, ja kun kuitenkin teen Lets Playta samalla :D

Kolmas Gracen osus on siis läpi, ja samaan syssyyn Leonin kolmas osuus myös. On vain niin nautinnollista Leonilla räiskiä menemään, kun ensin on pitänyt vältellä ja paeta. Toki nyt Gracen neljäs osuus on taas oikein horroria :D

Tulipa vedettyä kerta istumalta Grace kellariin asti, hirvittää kyllä mennä sinne toista lertaa kun on varmasti pelin pelottavin alue.

Hommasin bonus pointseilla Gracelle loputtoman puukon ja se helpottaa aika paljon pelaamista kun voi vaan silpoa jengiä hengiltä. Toki jos vihu nappaa kiinni ja puukotat sitä niin menetät sen puukon kunnes tapat sen vihun jotenkin muuten.

Pistän yhden neuvon joka voi auttaa aika paljon. Pelin alussa.
Se butcher tyyppi sen ison veitsen kanssa ei pysty tulee pääaulaan. Joten voit houkutella sen siihen ovelle ja se kääntyy takaisin jolloin saat ilmasia iskuja siihen. Eihän se vaikea vihu ole väistellä mutta nopeuttaa kummasti kun sen saa pois tieltä heti.

Sitten kysymys yhestä vihusta pelin alussa.
Se iso läski katosi minulla toisella kierroksella seilaamasta käytäviä ja tuli takaisin vasta kun lähdin se tyttö sylissä juoksee sinne kolmannelle kuutiolle. Tietääkö joku mitä tein että se katos koska ekalla kierroksella se hääräs siellä kokoajan edestakas.
1772547257079.png

Porukka pelaa jo toista kierrosta, kun minulla on eka vielä kesken :D Mut mikäs hoppu tässä on, ja kun kuitenkin teen Lets Playta samalla :D

Kolmas Gracen osus on siis läpi, ja samaan syssyyn Leonin kolmas osuus myös. On vain niin nautinnollista Leonilla räiskiä menemään, kun ensin on pitänyt vältellä ja paeta. Toki nyt Gracen neljäs osuus on taas oikein horroria :D
No hei älä huoli, itse ehtinyt pelaamaan vasta vajaan pari tuntia. Kivahan tuota olisi nakuttaa enemmänkin, mutta visusti lasten silmiltä täytyy pitää poissa niin vähiin jäänyt peliaika tässä. Eniten jäytää jatkuva spoilaantuminen ihan vaikka pikkukuvienkin muodossa kun käy jotain ign:ää lukemassa :D

No hei älä huoli, itse ehtinyt pelaamaan vasta vajaan pari tuntia. Kivahan tuota olisi nakuttaa enemmänkin, mutta visusti lasten silmiltä täytyy pitää poissa niin vähiin jäänyt peliaika tässä. Eniten jäytää jatkuva spoilaantuminen ihan vaikka pikkukuvienkin muodossa kun käy jotain ign:ää lukemassa :D
Itsellä sana tilanne. Toki, itse olen ollut nyt saikulla ja kaksoset päiväkodissa, joten on enemmän ehtinyt pelaamaan. Mikä on harvinaista herkkua :D

Kyllä noi Leonin osuudet ovat turhan CoD-hippaa mulle. Hideo kertoikin mikä niissä mättää pahiten. Ois saanu koko peli olla selviytymiskauhua, että pidin RE7 ja 8 enemmän. Nostalgia-pätkistä en saanut hirveästi irti ku en niitä (7) aiempia oo pelannut. Omaan makuun liikaa poukkoilua toiminnan ja kauhun välillä, eikä rytmitys ole parasta mahdollista. Hyvä peli joka tapauksessa.

Harmi kun aika lopussa tajusin että ei-RT-tila on parempi. Siinä RT-tilassa oli Prolla erikoisia grafiikkabugeja esim. pinnat välkkyivät ja kimalsivat sillai et aloin jo miettimään onko tää UE5-peli.

Ilman RT:tä bugit vähenivät ja sain supersulavan kuvan, joka oli hunajaa silmille. Tuntu 120fps:ltä ja telkka näyttää samaa.

Oon nyt siinä kohtaa kun…
Leon antoi yllätys yllätys vähän boostia Gracelle ND-tyyliin :)

Jäät tää tekele välistä jos ei tuu psvr 2 tukee missään vaiheessa. En oo vuosiin telkkasin kautta pelaillu, vaan ainostaan vr pelejä!

Ylös Bottom