Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Jokainen määrittää ihan itse itselleen (yksinpelissä) sen, mikä on hyväksyttyä pelaamisessa. Riippuu pelistä, mitä keinoja olen itse valmis käyttämään. Harvemmin olen peleissä jäänyt totaalijumiin, mutta niin koen, että jos ihan totaalijumiin jäisin, niin sitten olisin valmis käyttämään ainakin jonkinlaisia vippaskonstejakin.
Mnjoo, mulla kanssa tuo että jos tulee jossain pelissä ihan totaalistoppi mitä kuitenkin haluaisi jatkaa niin eipä vittuakaan kiinnosta miten siitä totaalistopista pääsee ylitse - kunhan pääsee
Mäkään oikein ole ymmärtänyt tuota pankki hommaa. Mutta yhdellä kultaharkolla sen arvo pankissa on 500 silveriä.
Ja itsellä se Low Risk strategia, niin aina silloin tällöin sielä käynyt 10 silveriä hakemassa. Se pankin 500 arvotus ei ole ikinä mennyt alle sen 500.
Cheat jos jollain on oikeasti kova tarve rahasta:
Tallentaaa sen pelin just ennenkuin se pankki arpoo meneekö voitolle vai ei. Sitten menee pankkiin, katsoo miten kävi, ja jos ei miellytä niin lataa aiempaan ja menee uudestaan katsomaan miten kävi En itse ole jaksanut alkaa sekoilemaan tuollain mutta näinkin voi tehdä. Pankki arpoo sen lopputuleman nimittäin just sillä hetkellä kun se 'irtoaa'.
No onhan se nyt juurikin sitä käytännössä voithan sä pelata, vaikka koko BG3 siten että lataan tallennuksen aina kun ei rollit osu kohdalle niin mitä se sitten on, jos ei huijaamista mutta mitään moraalisesti väärää siinä ei toki ole, kun peli sen ihan itse mahdollistaa, mutta itselleen mielestäni valehtelee, jos ajattelee ettei se ole huijaamista.
Mitään exploitteja en kyllä käytä ku tappaa pelin, mutta jos toi löydetty harkko +500 menee medium riskillä nurin niin, no pankkiirin kannattaa lukita ovet sen jälkee
Mä löysin mustan badass armorin joka ollu edes juuri piilossa, yhen kynttilän sytytti ja kalterit aukes! Sen saanu upgradettuu 25 defenceen samoin pelin alussa löytyny Fallen Kingdom miekka ollu tukipilari nyt 25 attackil!
No vihdoin! On meinaan pitkästä aikaa peli johon ei vain kyllästy. 30h takana ja silti vain janoaa lisää. Itse olen sellainen persoona joka kyllästyy nopeasti jos on toistoa. Muutama kuukausi sitten pelasin ensimmäistä kertaa kehutun Ghost of tsushiman läpi ja se on hyvä esimerkki pelistä mikä rupeaa kyllästyttämään aika nopeasti ja siksi siinä tulikin lopuksi vain päätehtäviä tehtyä.
No vihdoin! On meinaan pitkästä aikaa peli johon ei vain kyllästy. 30h takana ja silti vain janoaa lisää. Itse olen sellainen persoona joka kyllästyy nopeasti jos on toistoa. Muutama kuukausi sitten pelasin ensimmäistä kertaa kehutun Ghost of tsushiman läpi ja se on hyvä esimerkki pelistä mikä rupeaa kyllästyttämään aika nopeasti ja siksi siinä tulikin lopuksi vain päätehtäviä tehtyä.
Vähän sama, ties kuinka monta peliä on jääny 1-3h ku se on alkanu olee jotenki nähty, vaikkei näin sais ajatella mut minkäs sille omalle fiilikselle voi.
Hyvä, että tosiaan on monelle alkanut maistumaan mitä pidemmälle on pelattu. En vieläkään itse mitenkään ihan hullaantunut ole pelistä, mutta huonon ensivaikutelman jälkeen peli on kuitenkin alkanut kiinnostamaan. Toki olen parhaillaan enemmän ainakin vielä koukuttunut Nioh ykkösen DLC:n pelaamiseen, joten hiukan vähemmälle on Crimson Desertin pelaaminen jäänyt. Peli kuitenkin kiinnostanee sen verran, että ainakin välillä käväisen tuota valtavaa pelimaailmaa katsastelemassa. Ehkä se suurempi koukku tuosta vielä hyvinkin löytyy. Selvästi paremmaksi peliä on jo päivityksillä joka tapauksessa hiottu, joten ohjaus ja kontrollit eivät enää niin pahasti itseäni ärsytä kuin aiemmin.
Mä olen vähän alkanut tulemaan siihen mielipiteeseen että tämän pelin tekijät rohkaisee vetelemään tuota main plottia sillain suht hyvällä vauhdilla vrt moniin muihin ison maailam open world peleihin. En tiedä onko tarkoituksellista vai mikä, mutta tuntuu että vaikka olen jossain section 5 niin vieläkin vähän sellaista kädestäpitelyä nämä päätehtävät ja tutorialin tuntuista.. Uusien juttujen unlockkaamista yms
Ei mua sinällään todellakaan haittaa, monissa sivutehtävissä tullut niin kovasti turpaan että olen tiedostanut etten vielä tässä kohtaa sen enempää rupea hakkaamaan päätäni seinään sen (tai noiden) tehtävien kanssa.
Olisiko porukoilla täällä intoa jakaa tietoja hyvien tarvikkeiden sijainnista? En tiedä kuinka järkevää sitä olisi tätä ketjua floodata moisilla jos innostusta löytyisi moiselle? Itse en oikein ole tuota gear puolta edes raapinut vielä vaan päivitellyt vaan jotain mitä on sattunut olemaan käsillä.