toivon tosiaan jos joku alkaa listaamaan pelin parhaita aseita ja locationeita niin osaa käyttää sitten
spoiler tagia niiden kanssa, koska osa meistä pelaajista haluaa löytää ne itse, löytämisen ilo on kumminkin yksi parhaita asioita tässä pelissä. joten kunnioittaa sitten sitä että, aika moni pelaajista haluaa löytää asiat itse. niin kun itse sanoin etten tule käyttämään mitään guideja varusteiden ja aseiden etsimiseen. youtubea käytän jos jään jumiin johki vaikeaan puzzle pitkäksi ajaksi,
toinen esimerkki sitten jos vaikka seikkailee tuolla oletaan nyt vaikka viimeisellä high level zonella ja päätyy vaikka johkin optional luolaan jossa nyt voisi olla vaikka optional bossina jättiläismainen Hydra (ei mitään hajua onko pelissä semmoinen), tämmöissäkin asioissa sitten
spoiler tagit, koska se pilaa sitten sen toisen yllätyksen
mutta jotta sellaiselta vältyttäisiin niin laitan suoraan tämän sivun, että jos joku haluaa etsiä weaponeita ja muita guidejen kanssa niin tuolta löytyy kaikki mitä tarvitsee sellaisen guidejen kanssa etsiskelyyn. ei siinä siis mitään väärää ole jos haluaa tehdä niin mutta kuhan muistaa kunnioittaa sitten niitä jotka ei halua tehdä niin käyttämällä niitä spoiler tageja
This is a walkthrough and guides wiki for Crimson Desert, Pearl Abyss' open-world action-adventure game. Read on for a Crimson Desert wiki on quests, maps, builds, weapons, and all mechanics as you follow Kliff's journey to reunite the broken Greymanes.
game8.co