Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Elite & muut vastaavat -ohjaimet

Tässä Naconissa saa painojen avulla muokattua tatteja erituntuisiksi.

Tarkoitat varmaan että siihen tatin varteen saa laitettu semmosen metallirenkaan, jolloin se tatin liikerata lyhenee? Koska niillä itse painoillahan mitä ohjaimen kahvaan saa laitettua, ei ole mitään tekemistä tattien kanssa.

E: Ja linkataas tänne tämä myöhemmin julkaistu 360-ohjaimen lookkia tavoittelava malli myös, jos joku nyt ostohousut jalassa pohtii Naconin hankkimista.

Saitte ylipuhuttua. Nacon Revolution X Unlimited lähti tilaukseen. Olin jo vähän luovuttanut uuden premium ohjaimen hankinnan kanssa kun en osannut päättää minkä ostaisi. Nyt hyvä ale ja ilmeisesti ihan hyvä ohjain auttoivat päätöksentekoa.

Saitte ylipuhuttua. Nacon Revolution X Unlimited lähti tilaukseen. Olin jo vähän luovuttanut uuden premium ohjaimen hankinnan kanssa kun en osannut päättää minkä ostaisi. Nyt hyvä ale ja ilmeisesti ihan hyvä ohjain auttoivat päätöksentekoa.
Teit varmasti hyvän valinnan. Itsekkin täytyi alen kohdalla nöyrtyä, vaikka elite 2 ja turtlen stealth ultra jo itseltä löytyykin. Hyviä ohjaimia kun ei koskaan voi olla liikaa.

Ylös Bottom