IlpoNuokko
Well-Known Member
Connor McDavid on pelannut kaksi ja Nathan MacKinnon kolme peliä tämän kevään pudotuspeleissä.
McDavid: 0+0=0
MacKinnon: 0+1=1
Aikamoista!
Aikamoista!
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Silti on colorado kairannut itsensä 3-0 otteluvoitoissaConnor McDavid on pelannut kaksi ja Nathan MacKinnon kolme peliä tämän kevään pudotuspeleissä.
Aikamoista!
Kyllä se on Ankkojen tämä vuosi.Tietää jo nyt mestarin jos Colorado noilla tehoilla johtaa sarjaa 3-0. Toivottavastti Vegas ja Edmonton putoaa nyt heti pois niin lännessä ei oo kuin mieluisia vaihtoehtoja mestariksi jäljellä. Tietenkin Coloradon itse toivon ja uskon voittavan. Idässä ei olis kuin mieluisia vaihtoehtoja jos Tampa putoaa. Carolina on tosin itselle mieluisa pelkästään Sebastian Ahon takia. Muuten se joukkue on ihan perseestä omasta mielestä. Enkä tarkoita että pelaajat ei ois hyviä. Vihaan sitä ajokoirakiekkoo mitä ne pelaa. Semmosta saatanan roiskimista.
On kyllä yksi näistä suomalaisista kiekkoilijoista kenelle tällaisen mielellään soisi.Ois kyllä kova nähdä Granlund voittamassa mestaruus. On noussu tässä vuosien saatossa yhdeks isoimmista suosikeista suomalaisista. On niin päällikkö äijä kovissa leijona peleissä ollu. Nyt on tosin parit vähän heikommat turnaukset takana mutta on se vaan hyvä pelaaja vaikka julli onkin.
Kyllä minä ainakin edellisen Oilers-pelin koosteen kohdalla olen toista mieltä. Toki McDavidin maalin jälkeen (tilanteessa 5-4) herra itse oli aika viilipyttynä, mutta oletan tämän johtuvan siitä, että yhden maalin takaa-ajoasemassa pitää olla fokus jo sen seuraavan maalin tekemisessä. Että ihan vielä ei ole aihetta sen suurempaan juhlaan.Kattelin noita highlighteja niin vähän pisti silmään ettei Edmontonin piirissä juuri maaleja juhlittu samaan tapaan mitä usein playoffeissa näkee. Liekö heillä katse jo siellä finaalissa ja nämä alkusarjat on vaan jotain pakkopullaa.
Tuo on äärimmäisen vaarallinen mindset. Playoffeissa mikään ei tulo ilmatteeksi vaikka kuinka luulisi olevan isompia ja parempia. Jos on Nälkäinen Anaheim ja vähän korhatanut Edmonton niin vaarallista on..
Avalanchella on toki leveyttä, ratkaisuvoimaa riittää, vaikka MacKinnon ei pisteitä nakuttelisikaan.Silti on colorado kairannut itsensä 3-0 otteluvoitoissa![]()
Pidän mielipiteeni myös viime yön otannan ottelustaKyllä minä ainakin edellisen Oilers-pelin koosteen kohdalla olen toista mieltä. Toki McDavidin maalin jälkeen (tilanteessa 5-4) herra itse oli aika viilipyttynä, mutta oletan tämän johtuvan siitä, että yhden maalin takaa-ajoasemassa pitää olla fokus jo sen seuraavan maalin tekemisessä. Että ihan vielä ei ole aihetta sen suurempaan juhlaan.
Onhan se ilakointi Oilersilla varmasti vähäeleisempää kuin monella muulla joukkueella. Esimerkiksi Ducks on pudotuspeleissä kahdeksan vuoden tauon jälkeen ja usealle nuorelle pelaajalle kyseessä ovat ensimmäiset NHL:n pudotuspelit. Varmasti tuollainen nuori jullilauma päästää testosteronit ilmoille maalien jälkeen hieman toisella tavalla.Pidän mielipiteeni myös viime yön otannan ottelusta
Jotenkin EDM äijät on niin äijiä ettei edes hymyn virettä suo vaikka maali on tullut. No, Kapanen nyt tietysti ilakoi hiukan, toivottavasti ei saanut raippaa pukuhuoneessa![]()
Ei - en väitä mitään. Mutta kuten kirjoitin, jos default on että nämä alkusarjan pelit hoidetaan alta ilman sen kummempaa ja yksittäisiä maaleja tartte juhlia on vaarallinen mindset. Tämä on minun ihan omaa tulkintaa enkä edes tunne kunnollisesti yhtä ainutta NHL pelaajaa jotka on playoffeissa pelannut niin on vain minun omaa miettelystä. (kerran kussut Janne Niinimaan kanssa ristiin ja Lehtisen kanssa lyhyet kevyet sekoilut jossainOnhan se ilakointi Oilersilla varmasti vähäeleisempää kuin monella muulla joukkueella. Esimerkiksi Ducks on pudotuspeleissä kahdeksan vuoden tauon jälkeen ja usealle nuorelle pelaajalle kyseessä ovat ensimmäiset NHL:n pudotuspelit. Varmasti tuollainen nuori jullilauma päästää testosteronit ilmoille maalien jälkeen hieman toisella tavalla.
Mikä tässä vähäeleisessä juhlimisessa on sitten on se suurin ongelma? Samanlaista se Oilersin "ilakointi" on muistaakseni aiempinakin pudotuspelikeväinä ollut varsinkin ensimmäisellä kierroksella. Kahdella viime kerralla joukkue on päässyt aina finaaleihin saakka. Olisiko siis suurieleisempi juhlinta tuonut Oilersille kaksi Stanley Cupia? Heh.
Kuten sanoit, liian aikaista sanoa. Vielä ei. Teppo Numminen ja Kimmo Timonen tulee mieleen ketkä ainakin nostaisin vielä edelle.Onko Miro Heiskanen Suomen kautta aikojen paras puolustaja??
Lienee liian aikaista sanoa..
Kuten sanoit, liian aikaista sanoa. Vielä ei. Teppo Numminen ja Kimmo Timonen tulee mieleen ketkä ainakin nostaisin vielä edelle.