Strooper12
Well-Known Member
Miksi tuo viimonen on tuollain kännykkäkuvasuhteessa toteutettu? näyttää aika vammaiselta isolta ruudulta jos näyttävyyttä haetaan?
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Miksi tuo viimonen on tuollain kännykkäkuvasuhteessa toteutettu? näyttää aika vammaiselta isolta ruudulta jos näyttävyyttä haetaan?
ymmärrän…aa joo tosiaan kokeilin myös mobiili kuvasuhdetta eli pystysuoraa kun loin oman MCP Serverin noille mun modeleille ai agentin avustukselle, ja varsinkin tiktokisso content on aika usein pystysuorassa, ja youtube shorteissa nyt yleisestikkin, se vaan ei mennyt shortiksi jostain kumman syystä, tosiaan tuo MCP Server mahdollistaa sen että voin tosiaan puhelimella pyörittää koko laitosta, eli kun mä sanoin että käytän vapaa aikana generointiin, niin se tarkoittaa myös sitä että voin tehdä sen myös puhelimella, vaikka lenkillä salilla, kun kattoo leffaa yms, tein vielä oman Ram surge koneiston eli se optimoi sen sillai että ainakin toistaiseksi lämmöt ovat pysyneet hyvin kurissa kun se käyttää se vramia ja ramia kontrolloidusti niin pysyy GPU:kin viileänä. saa nähdä sitten kun on 30 asteen helteet se voi olla että sillon ei generoida mitään, eli todennäköisesti pidän sillon tauon.
No ei mennyt ihan vihkoon nuo arviot. Eriäviä mutta kuitenkin paikkansapitäviä riippuen yksilöstä.Pyysin tekoälyn listaamaan kuusi syytä mikä saa ihmisen kehumaan itseään
Näytä liitetiedosto 21101

Just näin.Aika usein nämä agentit on huipputason perseennuolijoita ja se vaikuttaa paljon, kuka kysyy.

Kuten Tontsa jo aiemmin on todennut, jätetään ne henkilöön kohdistuvat keskustelut pois.Pyysin tekoälyn listaamaan kuusi syytä mikä saa ihmisen kehumaan itseään
Näytä liitetiedosto 21101
Minäkin lähdin kyselemään tuosta inspiroituneena:
Näytä liitetiedosto 21127
Mua vois kiinnostaa moinen.taalasmaan kari ja ismo ja kumppanit ottaa matsia keskenään Tekken tyyliin, ja joo todennäköisesti saisin joku muutama tuhatta tilajaa, mutta ei henkilökohtaisesti kiinnosta.
Mikä tän pippelivenytyksen pointti on? Vertaat kahta eri tekijää jotka tekee keskenään erilaista sisältöä ja kysyt kumpi palkataan tekemään sun määrittelemää sisältöä. Niin mitenköhän siinä käy…niinno jos ette huomannut niin se tekee tämän perustella sen vertailun. tässä ei lue että, analysoi tämä minun video siinä lukee analysoi tämä video, joten juu ei se muuta lopputulosta millään tavalla vaikka kysyn uudestaan, vastaus ois vain ollut tämä City of Echoesin tekijän palkkaisin mielummin
Näytä liitetiedosto 21123
no siinä teille, niinkun näkyy se käsittelee tämän päätöksen täysin neutraalisti
Näytä liitetiedosto 21125

Hetkinen, viimeksi kun kilpailit AIVITSIä vastaan hävisit vaikka huijasit. Ketä lie sit ottaa kovilletais ottaa selvästi koville AI Agentin vastaus, toiset tekee mitä ne pystyy ja toiset tekee mitä ne ikinä haluaa.
olet siis hyvä videoeditoija mitä katsonut videoitasi mutta hyväksy se että mä teen tätä täyspäiväisesti eli promptaamisessa ja videoiden luonnissa, videoiden näyttävyydessä, visuaalisuudessa ja luovuudessa et todennäköisesti tule ikinä pääsemään enää mun tasolle, että sä teet ne taiat siellä edittipöydällä mä teen ne taiat suoraan sinne promptiin mikä mahdollistaa sitten sen että mun ei tarvii editoida juuri videoita olllenkaan ja mä kehitän sitä osaamista joka päivä entisestään, koska ensinnäkin mun tarvii tehdä töitä, mulla on ihan muut tulonlähteet kun youtube, mutta silti mä suhtaudun tähän hommaan kun yritystoimintaan. ja väyliä on muitakin kun youtube ja videot ja toisekseen mä tähtään sinne kansainväliselle huipulle. mua ei kiinnosta muutama tuhatta tilaajaa, mä tähtään paljon paljon korkeammalle
Voisin vaikka aloittaa tekemään, noiden Tifa vs Jessie taistelupeli kohtauksien sijaan videoita ,missä taalasmaan kari ja ismo ja kumppanit ottaa matsia keskenään Tekken tyyliin, ja joo todennäköisesti saisin joku muutama tuhatta tilajaa, mutta ei henkilökohtaisesti kiinnosta.