Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Diablo 4

Toi warplan ei oikein iske itselle, siin on hyviä mutta huonojakin puolia. Nyt on pakko pelata semmosia moodeja joita en haluais sitte yhtään. Haluisin mieluummin rakentaa sen polun itse puhtaasti.

Mun makuun tuo warplan oli aivan loistava lisäys ja sen kautta saatavat "talentit" noihin aktiviteetteihin on myös varsin kovia. Mulla on oikeastaan toi infernal ainoa sellainen jota en jaksaisi tehdä useampaa putkeen, mutta sekin menee oikein hyvin just satunnaisesti warplanissa. Toki jos on nirsompi noiden suhteen niin ymmärrän ettei tuo maistu. Mikään ei toki estä pelaamasta ilman sitä ja itsekin usein sen ulkopuolelta juoksen bosseja tai pittiä tai mitä sillä hetkellä haluaa/tarvitsee. Ja pystyyhän sen warplanin rollaamaan uusiksi, jos sen hetkiset vaihtoehdot ei oikein maistu.

Se mitä tässä hiljaittain vasta tajusin on tuo cube tai lähinnä se miten game changer se on tossa gearaamisessa. Jostain ancestral magic/raresta pystyy varsin mukavasti tekemään ihan bis luokan kamaa. Todella hieno lisäys peliin tuo.

Nyt on necron summoner build käytännössä maxattu mulle, rollit toki osassa kamoista vielä kaukana parhaasta, mutta riittänee mulle. Torment 10/pit 80 menee helposti ja varmaan isompikin, täytyy kokeilla joku hetki. Mut seuraavaks voisin sitä warlockia lähtee kokeilemaan.

Juu toki nyt kun on saanut siihen pisteitä laitettua niin siihen on tullut enemmän variaatiota ihan jo sen puolesta että se rakenne on isompi, lähes aina voi rakentaa mieleisensä.

On näemmä toisen charan levutuskin tällä hetkellä helpompaa kuin ikinä. Laitoin niitä whisper, war plan yms. linnunpönttöjä arkkuun ja availin toisella charalla ehkä jotain ~10 ja sillä meni 1 - 70 :D

Taidan olla nyt tasolla Torment 7 ja hahmo kehittyy hurjaa vauhtia. Sain juuri uniikit housut, jotka mahdollistavat barbaarini pyörimisen käytännössä loputtomasti, kun resurssit latautuu niin nopeasti.

Tuo horadricin laatikko ja nuo talismanit, sekä siihen liittyvät setit ovat olleet kyllä erinomainen lisä peliin. En varmasti ole vielä ottanut puoliakaan haltuun siitä, mitä kaikkea laatikolla voi tehdä, mutta nyt jo sillä on saanut ihan mukavasti paranneltua omia kamppeita. Esimerkiksi juuri nuo uniikit housut sain muuttamalla tavallisen valkoisen kaman uniikiksi. Talismaani puolestaan tuo myös oman lisäelementtinsä hahmon gearaamiseen. On kyllä hurjaa miettiä miten paljon peli on muuttunut julkaisusta.

@Subi Levelaus on toden totta nopeaa, varsinkin tuolla tyylillä. Itselleni tuli myös uutena tietona, että paragon pisteet ovat yhteiset eri hahmojen välillä, eli niitäkän ei tarvitse kuin kerran hankkia. On kuitenkin yksi iso mutta, josta monet pelaajat ovat valittaneet. War Planien progressio on hahmokohtaista, eli uudella hahmolla pitää aloittaa kaikki se täysin nollista.

@Subi Levelaus on toden totta nopeaa, varsinkin tuolla tyylillä. Itselleni tuli myös uutena tietona, että paragon pisteet ovat yhteiset eri hahmojen välillä, eli niitäkän ei tarvitse kuin kerran hankkia. On kuitenkin yksi iso mutta, josta monet pelaajat ovat valittaneet. War Planien progressio on hahmokohtaista, eli uudella hahmolla pitää aloittaa kaikki se täysin nollista.
Juu tätä itsekin hieman harmittelin ja tuli vähän yllätyksenäkin. Toivottavasti muuttaisivat sen tuleville seasoneille. Itse pelaan tyypillisesti vain yhdellä hahmolla per season ettei sinänsä mulle ole kovin suuri asia, mut lähes kaikki on joka tapauksessa jo muutenkin account wide niin miksei tämäkin.

Ylös Bottom