Mun makuun tuo warplan oli aivan loistava lisäys ja sen kautta saatavat "talentit" noihin aktiviteetteihin on myös varsin kovia. Mulla on oikeastaan toi infernal ainoa sellainen jota en jaksaisi tehdä useampaa putkeen, mutta sekin menee oikein hyvin just satunnaisesti warplanissa. Toki jos on nirsompi noiden suhteen niin ymmärrän ettei tuo maistu. Mikään ei toki estä pelaamasta ilman sitä ja itsekin usein sen ulkopuolelta juoksen bosseja tai pittiä tai mitä sillä hetkellä haluaa/tarvitsee. Ja pystyyhän sen warplanin rollaamaan uusiksi, jos sen hetkiset vaihtoehdot ei oikein maistu.
Se mitä tässä hiljaittain vasta tajusin on tuo cube tai lähinnä se miten game changer se on tossa gearaamisessa. Jostain ancestral magic/raresta pystyy varsin mukavasti tekemään ihan bis luokan kamaa. Todella hieno lisäys peliin tuo.
Nyt on necron summoner build käytännössä maxattu mulle, rollit toki osassa kamoista vielä kaukana parhaasta, mutta riittänee mulle. Torment 10/pit 80 menee helposti ja varmaan isompikin, täytyy kokeilla joku hetki. Mut seuraavaks voisin sitä warlockia lähtee kokeilemaan.