Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

007 First Light

Piti odotella arvosteluja, mutta totesin previkoiden riittävän ja poistin Islannin MS-storesta Deluxe-ennakkotilausversion 45 eurolla. Tämä on ilahduttavasti myös Play Anywhere - titteli, joten samalla hintaa saa pelin boksille ja pc-käsikonsolille peluuseen. Luulen, että minulle iskee "yksinkertaistettu Hitman" siinä missä se on joillekin miinus. Itselleni Hitmaneissa on vähän liikaakin hiekkalaatikkoa. Kun omassa päässäni on hiekkaa, niin tiukempi kädestä pitely sopii hyvin.

Vaikka vähän läppäkin tuo, niin oikeastaan kuitenkin juuri näin olen päätynyt itse ajattelemaan. Jokainen Bondin kirja (ja elokuvakin) on tavallaan muista täysin erillinen tarina, ja sen myötä Bond voi olla ihan eri aikakausissa (ja vaikka eri ikäisenäkin), kun ei tavallaan ole yhteyttä tai jatkumoa noihin aikaisemmin tehtyihin seikkailuihin.
Se oli ihan virallinen toteamus siinä missä vitsi. Olen täysin samaa mieltä, että jokainen Bond-tarina toimii itsenäisenä kertomuksena. Tai näin sen ainakin itse miellän, vaikka esim. Daniel Craigin elokuvat olivatkin aika selvää jatkumoa toisilleen.

Piti odotella arvosteluja, mutta totesin previkoiden riittävän ja poistin Islannin MS-storesta Deluxe-ennakkotilausversion 45 eurolla.

Heh, just eilen Backlog-ketjussa totesin, että mitä turhaa ostaa uusia pelejä, kun jo nyt hyllystä löytyy laatupelattavaa, mutta tällä hinnalla tämä olisi jo todella loistava diili, vaikka onkin digi. En ole ennen muiden maiden storeja käyttänyt, niin tarviiko tässä tehdä mitään ihmeimpiä kikkailuja, kun menee Islantiin ostoksille?

Piti odotella arvosteluja, mutta totesin previkoiden riittävän ja poistin Islannin MS-storesta Deluxe-ennakkotilausversion 45 eurolla. Tämä on ilahduttavasti myös Play Anywhere - titteli, joten samalla hintaa saa pelin boksille ja pc-käsikonsolille peluuseen. Luulen, että minulle iskee "yksinkertaistettu Hitman" siinä missä se on joillekin miinus. Itselleni Hitmaneissa on vähän liikaakin hiekkalaatikkoa. Kun omassa päässäni on hiekkaa, niin tiukempi kädestä pitely sopii hyvin.
Hyvään hintaan lähtee Islannista ja vielä PlayAnywhere. Pitäisiköhän itsekin...

Tosiaan Hitman Bond on ehdottomasti jotain minkä luulisi toimivan ja nimenomaan niin, että Hitmanin kaavaa on toiminnallistettu, jolloin Bondista saadaan vähän elokuvamaisempi kokemus.

En ole ennen muiden maiden storeja käyttänyt, niin tarviiko tässä tehdä mitään ihmeimpiä kikkailuja, kun menee Islantiin ostoksille?

Itselleni vastaten, ei tarvi mitään ihmeempiä kikkailuja. Tässä vielä suora linkki.

Odottelen vielä Digital Foundryn vertailua, ja jos Boxi-versio ei ole merkittävästi huonompi, niin eiköhän tämä lähde ostoon.

Pelin ennakkoon saaneet ovat raportoineet että intron jälkeen ei voi pelata ilman day 1 päivitystä. Peli ei vaadi onlinea toimiakseen sen jälkeen kun olet asentanut päivityksen mutta se vaatii sen sen ajaksi.

Itselleni vastaten, ei tarvi mitään ihmeempiä kikkailuja. Tässä vielä suora linkki.

Eli tämän voi ostaa vain tuota kautta? Koska Xboxille ei pysty Islantia vaihtamaan sijainniksi. Kun yleensä sillä tavalla ostanut ne pelit. Ja mites tuo maksaminen? Riittää suomalainen kortti? Vai pitääkö kikkailla niiden arvokorttien kanssa?

Eli tämän voi ostaa vain tuota kautta? Koska Xboxille ei pysty Islantia vaihtamaan sijainniksi. Kun yleensä sillä tavalla ostanut ne pelit. Ja mites tuo maksaminen? Riittää suomalainen kortti? Vai pitääkö kikkailla niiden arvokorttien kanssa?
Ainahan nämä ovat "toimii kunnes toisin ilmoitetaan", mutta oman kokemukseni mukaan Islannin kaupasta voi ostaa ihan suoraan suomalaisella luottokortilla ja sen oikeilla tiedoilla. Ei siis vaadi VPN:nää, eikä esim. laskutusosoitteen ilmoittamista Islantiin. Korttiyhtiö kääntää kurssin euroiksi, joten oman kortin ehdot voivat vaikuttaa lopulliseen hintaan. Ostot Islannista olen tehnyt xbox.comin enkä konsolin kautta.

Ainahan nämä ovat "toimii kunnes toisin ilmoitetaan", mutta oman kokemukseni mukaan Islannin kaupasta voi ostaa ihan suoraan suomalaisella luottokortilla ja sen oikeilla tiedoilla. Ei siis vaadi VPN:nää, eikä esim. laskutusosoitteen ilmoittamista Islantiin. Korttiyhtiö kääntää kurssin euroiksi, joten oman kortin ehdot voivat vaikuttaa lopulliseen hintaan. Ostot Islannista olen tehnyt xbox.comin enkä konsolin kautta.
Okei, kiitos paljon! Mietin vaan sitä kun itse vaan muuttanut Xboxin sijainnin ja mennyt sen maan kauppapaikkaan ostamaan haluamani pelin. Nyt vaan häiritsi kun ei tarvitse sijaintia vaihtaa (eikä Islanti ole edes valittavissa) että kuinka se osto ja pelin lataus tapahtuu. :D

Ainahan nämä ovat "toimii kunnes toisin ilmoitetaan", mutta oman kokemukseni mukaan Islannin kaupasta voi ostaa ihan suoraan suomalaisella luottokortilla ja sen oikeilla tiedoilla Ei siis vaadi VPN:nää, eikä esim. laskutusosoitteen ilmoittamista Islantiin. Korttiyhtiö kääntää kurssin euroiksi, joten oman kortin ehdot voivat vaikuttaa lopulliseen hintaan. Ostot Islannista olen tehnyt xbox.comin enkä konsolin kautta.
Kiitokset tästä infosta.
Itsekkin tuon poimin tuolta Islannin kauppapaikalta.
Valuuttakurssin mukaan tuo olisi 43€, mutta kun tuohon tulee kaikki korttikulut, niin hinnaksi tuli 46,89€.
Eli ei silti mitenkään paha hinta uudesta pelistä.

Ei väliä, kun en osta fyysisiä pelejä keräilyn vaan jälleenmyyntiarvon takia. Harvoin jos koskaan pelaan jo läpipelattuja pelejä uudestaan, joten läpäisyn jälkeen fyysisestä saa myymällä ainakin muutaman kympin takaisin.
Sittenhän tämä onkin aivan ymmärrettävää.
Itsellä taas kaikki ostetut pelit jäävät omiin kokoelmiin. Ellen sitten löydä.edullista ostosta, jonka tiedän jonkun ystäväni haluavan.

Valitettavasti tuo fyysinen versio on tosiaan taas näitä tympeitä Temu-sarjan julkaisuja, ainakin mitä tulee tämän hetken tietoihin. Ensimmäisen päivän päivitys on ladattava, että saa koko pelin auki. Muuten pelissä ei ole verkkoyhteyspakkoa.

Jos nyt jotain positiivista samaan kirjoitukseen, niin tämä peli tukee PSSR:n tuoreinta versiota heti kättelyssä.

Lähde: https://www.pushsquare.com/news/202...irst-light-will-look-and-play-best-on-ps5-pro

Valitettavasti tuo fyysinen versio on tosiaan taas näitä tympeitä Temu-sarjan julkaisuja, ainakin mitä tulee tämän hetken tietoihin. Ensimmäisen päivän päivitys on ladattava, että saa koko pelin auki. Muuten pelissä ei ole verkkoyhteyspakkoa.

Jos nyt jotain positiivista samaan kirjoitukseen, niin tämä peli tukee PSSR:n tuoreinta versiota heti kättelyssä.

Lähde: https://www.pushsquare.com/news/202...irst-light-will-look-and-play-best-on-ps5-pro
Pelin ennakkoon saaneet ovat raportoineet että intron jälkeen ei voi pelata ilman day 1 päivitystä. Peli ei vaadi onlinea toimiakseen sen jälkeen kun olet asentanut päivityksen mutta se vaatii sen sen ajaksi.
Juu, tuosta olikin @HideoMiyamoto aikaisemmin eilen maininnut. Tällaiset julkaisut ovat yksi syy siihen miksi ostan nykyään vain digitaalisena pelit.

Kauhea täpinä iskenyt tästä pelistä. Alkuun ei kiinnostanut yhtään, mutta mitä lähemmäs julkaisu tullut, sitä innostuneempi olen. Pitkästä aikaa ei malta pysyä housuissaan jonkun pelin julkaisua odotellessa.

Ylös Bottom