Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

007 First Light

Juu, tuosta olikin @HideoMiyamoto aikaisemmin eilen maininnut. Tällaiset julkaisut ovat yksi syy siihen miksi ostan nykyään vain digitaalisena pelit.

Kauhea täpinä iskenyt tästä pelistä. Alkuun ei kiinnostanut yhtään, mutta mitä lähemmäs julkaisu tullut, sitä innostuneempi olen. Pitkästä aikaa ei malta pysyä housuissaan jonkun pelin julkaisua odotellessa.
Joo onneksi tämmöset jutut ei kiinnosta/häiritse itteä yhtään. Diginä tulee osteltua pelit ja nykyaikaa kuitenkin eletään, että kaikki on yhteydessä verkkoon niin ei ole väliä vaikka tarvisi day one patchin toimiakseen. Ymmärrän toki, että fyysisen ostajana tuo voi olla jopa dealbreaker.

Itselleni vastaten, ei tarvi mitään ihmeempiä kikkailuja. Tässä vielä suora linkki.

Noni, hienosti meni tämän ennakko-osto tuon linkin takaa ilman mitään säätämisiä. 46,87€ näytti hinta ja omasta mielestäni loistava hinta tällaiselle pelille, mukaan saa vielä ne extrat.

Edit. Huomasin muuten että kun ennakkotilaajille se 24 tuntia aikaisempi julkaisu, niin se koskee vain digitaalista julkaisua. Eli fyysisen ostajat joutuvat odottamaan sinne 27. päivään kun digitaalisen ostaneet pääsevät pelaamaan huomenna kello 17.00 lähtien. Siitä(kin) syystä varmaan vaaditaan sitä päivitystä...

Viimeksi muokattu:
Noni, hienosti meni tämän ennakko-osto tuon linkin takaa ilman mitään säätämisiä. 46,87€ näytti hinta ja omasta mielestäni loistava hinta tällaiselle pelille, mukaan saa vielä ne extrat.
Onko tuossa odotettavissa jotain hankaluutta mahdollisten DLC:eiden ostamisen kanssa? Siis, että on pakko nekin sitten ostaa tuosta samasta kaupasta? Ja mitenkäs kielen kanssa? Englanninkielellä peli luonnollisesti on varmaankin pelattavissa, mutta Islanti ei sitten esim. änkeä pelissä väkisin esiin jotenkin yllättävästi. Tuskin tällaista vaaraa on, mutta en silti haluaisi mitään sen kaltaisia yllätyksiä, joten tässä vielä mietin, että uskallanko tuolta sitten ostaa? Loaded.com :ista ei nyt näytä kuitenkaan olevan ainakaan tällä erää saatavilla, joten sieltä en nyt ainakaan edulliseen hintaan tässä vaiheessa peliä saa digikoodilla.

Viimeksi muokattu:
Onko tuossa odotettavissa jotain hankaluutta mahdollisten DLC:eiden ostamisen kanssa? Siis, että on pakko nekin sitten ostaa tuosta samasta kaupasta? Ja mitenkäs kielen kanssa? Englanninkielellä peli luonnollisesti on varmaankin pelattavissa, mutta Islanti ei sitten esim. änkeä pelissä jotenkin väkisin esiin jotenkin yllättävästi. Tuskin tällaista vaaraa on, mutta en silti haluaisi mitään sen kaltaisia yllätyksiä, joten tässä vielä mietin, että uskallanko tuolta sitten ostaa? Loaded.com :ista ei nyt näytä kuitenkaan olevan ainakaan tällä erää saatavilla, joten sieltä en nyt ainakaan edulliseen hintaan tässä vaiheessa peliä saa digikoodilla.
Ainakaan Alan Wake 2:n Islannin version kanssa ei ollut mitään ongelmia.

Onko tuossa odotettavissa jotain hankaluutta mahdollisten DLC:eiden ostamisen kanssa? Siis, että on pakko nekin sitten ostaa tuosta samasta kaupasta? Ja mitenkäs kielen kanssa? Englanninkielellä peli luonnollisesti on varmaankin pelattavissa, mutta Islanti ei sitten esim. änkeä pelissä jotenkin väkisin esiin jotenkin yllättävästi. Tuskin tällaista vaaraa on, mutta en silti haluaisi mitään sen kaltaisia yllätyksiä, joten tässä vielä mietin, että uskallanko tuolta sitten ostaa? Loaded.com :ista ei nyt näytä kuitenkaan olevan ainakaan tällä erää saatavilla, joten sieltä en nyt ainakaan edulliseen hintaan tässä vaiheessa peliä saa digikoodilla.
Islantiahan ei ole itse Xboxilla edes valittavissa sijainniksi, että pitää tosiaan vain tuon Xbox.comin kautta ostaa ja en usko että on mitään tuollaisia rajoitteita koska kuitenkin kyseessä Eurooppa. Jenkkien kanssa se homma eri. Ja pelihän on itse ihan englanniksi. Olisihan se toisaalta hauskaa kun ostanut Xboxin Islannin kauppapaikalta Bond-pelin ja koska Islanti, koko peli tapahtuu penismuseossa (höhöhö). Sori, oli pakko kun laitoit "Islanti ei sitten esim. änkeä pelissä jotenkin väkisin esiin jotenkin yllättävästi." :D

Edit. Ja siis @Ippenator itse ainakin suosittelen ostamaan sen nyt tuon linkin kautta jos Xboxille halajaa kun saa tosiaan sen 24h ennakkojulkaisun sekä ilmaiseksi sen Deluxe upgraden.

Islantiahan ei ole itse Xboxilla edes valittavissa sijainniksi, että pitää tosiaan vain tuon Xbox.comin kautta ostaa ja en usko että on mitään tuollaisia rajoitteita koska kuitenkin kyseessä Eurooppa. Jenkkien kanssa se homma eri. Ja pelihän on itse ihan englanniksi. Olisihan se toisaalta hauskaa kun ostanut Xboxin Islannin kauppapaikalta Bond-pelin ja koska Islanti, koko peli tapahtuu penismuseossa (höhöhö). Sori, oli pakko kun laitoit "Islanti ei sitten esim. änkeä pelissä jotenkin väkisin esiin jotenkin yllättävästi." :D

Edit. Ja siis @Ippenator itse ainakin suosittelen ostamaan sen nyt tuon linkin kautta jos Xboxille halajaa kun saa tosiaan sen 24h ennakkojulkaisun sekä ilmaiseksi sen Deluxe upgraden.
Sen verran täpinöissäni olen minäkin tästä uudesta Bond-pelistä, että ihan penismuseoriskin uhallakin olin nyt valmis ostoksen tuolta MS:n Islannin kauppapaikalta tekemään. Ja eipä siinä mitään, tulisi sitten Saints Row-deja vu-ilmiötä, jos sitten päädytään dildo kädessä pahiksia kurittamaan. Hinta oli minullekin tuon 46,87 euroa, joten todellakin erittäin mukava hinta uudelle ja noin nimekkäälle pelille heti julkaisussa. Kiitos ostovinkeistä niitä tähän ketjuun laittaneille!

Viimeksi muokattu:
Embargo laukeaa tänään klo 15 Suomen aikaan, jolloin arvosteluja alkaa tippumaan, joten ennen lopullista ostopäätöstä odotellaan vielä iltapäivään. Tietysti peli on jo nyt ostolistalla, mutta onko tämä ihan julkkaripäivän ostos vai alelaarikamaa ratkeaa tänään. Previkat ovat toki olleet positiivisia, joten aika ihme olisi, jos sieltä ei laatua tulisi.

Viimeksi muokattu:
Embargo laukeaa tänään klo 15 Suomen aikaan, jolloin arvosteluja alkaa tippumaan, joten ennen lopullista ostopäätöstä odotellaan vielä iltapäivään. Tietysti peli on jo nyt ostolistalla, mutta onko tämä ihan julkkaripäivän ostos vai alelaarikamaa ratkeaa tänään. Previkat ovat toki olleet positiivisia, joten aika ihme olisi, jos sieltä ei laatua tulisi.
Embargo klo 15 ja peli taitaa tulla pelattavaksi klo 17. Siinä on kaksi tuntia hyvää aikaa pohtia ennakkotilausta. :D

Islannin kauppapaikka houkuttelee kyllä tosi pahasti.

Jossa tuskin on kuitenkaan koko peliä levyllä.
Jos nyt kuitenkin sattuisi olemaan, niin sitten levy ostetaan tarjouksesta myöhemmin.
Eikö sellainen ihme, kuin peli oikeasti levyllä, ansaitse muka täyteen hintaan hankkimista? Itsellä painaisi kyllä todella paljon vaakakupissa tuollainen. Milloin edes on viimeksi tullut peli heti julkaisussa fyysisesti, jota oikeasti voi pelata levyltä? Jälkeenpäin on saattanut tulla gotyja ja levyversioita joistain diginä jo olleista, mitkä sitten sisältäneet korjaukset ja jopa lisärit mutta että uusi peli ja edes levyllä, saati toimivana? Missä sellainen yksisarvinen on?!

Ylös Bottom