Tuli nopeasti testattua
robocop: rogue citya UEVR:n kanssa ja kyllä siinä oli hymy korvissa kun tunnari pärähti soimaan ja rikollisilta lentää kädet ja päät irti.
Tuolta käyttäjän jbusfield profiili peliin ja
TUOLTA tuorein uevr versio eli scrollaa alas "assets" kohtaan ja lataa uevr.zip.
Mä olin niin tottunut siihen, että nuo nightly versiot on lähinnä beta versioita niille jotka haluaa kokeilla uusimpia versioita heti, mutta ne on oikeasti just se versio jonka haluaa ladata sillä ne on ainoat jotka on ajantasalla. Nimim. Käyttänyt helmikuusta asti melkein kaks vuotta vanhaa versiota

Tuon tuoreimman kanssa sain jopa nostaa resoa ja silti peli rullas paremmin mitä sillä vanhalla versiolla joten erot ei ole pienet.
Tuo profiili oli vielä siitä hyvä, että uevr:n valikkoihin ilmestyy ihan oma kohta robocopille ja sieltä voi valita haluaako pelata niin, että kaikki toiminnot tehdään napeilla vai käyttää eri eleitä lyömiseen, parantamiseen jne.
Mä valitsin ihan vaan sen nappi version niin ei tartte arpoa tekeeko jonkun eleen just oikein vai ei. Senkin kanssa toki tähtäys hoidetaan ihan kuten vr peleissä yleensä.
Tuo olikin ainoa asia jonka kävin muuttamassa joten mulle varsin plug & play kokemus.
Samalta tyypiltä löytyy samanlainen profiili myös unfinished business versioon.
Tämä muuten maksaa edelleen gogissa sen alle 5e joten halvalla pääsee testaamaan.
Huomasin myös ilokseni, että kyllä toi mun läppäri sittenkin jaksaa pyörittää
uusinta wrc peliä vr moodissa.
Ostin sen siis uudestaan kun silloin alunperin en vielä tajunnut, että esim steamin resoluutio säädin ei tee mitään ellet käynnistä peliä uudestaan.
Noh taas aloitin heittämällä kaikki ultra low tasolle ja pelaaminen oli kaukana sulavasta, mutta huomasin kuitenkin kuinka virtual desktopin statsit näytti ruudunpäivityksen olevan 72fps jatkuvasti.
Testasin sitten ottaa sen asetuksista asynchronous space warpin pois päältä ja johan muuttui peli sulavaksi ja sain laittaa useamman asetuksen high tasolle.
Toki pelin asetuksista oli reso vain 720p (en oikeasti tiedä vaikuttaako tämä vr moodissa mitään) ja dlls balanced tasolla joten kuva on pehmeä, mutta ei silti mitään psvr:n driveclub tasoa vaan ihan selvästi näkee mihin tie menee ja mitä on edessä ja mikä tärkeintä niin kuva ei ole täynnä kamalaa sahalaitaa kuten vaikka psvr:n dirt rallyssa.
Outoa sinänsä kuinka tämä peli on ainoa jossa space warpista on haittaa. Sen kanssa esim dirt rally 2 rullaa sulavasti 90fps ja jos sen ottaa pois niin framet on alle 50 ja sen kyllä huomaa.
Ja tiedän kyllä, että asynchronous space warpista puhuttaessa sulava on suhteellinen termi sillä monia häiritsee tuosta aiheutuva haamuilu sekä lisääntynyt input lag, mutta ne ei ole mulle ollut koskaan ongelma.