Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mutta olettaisi että niiden pitäisi vanhat mallit saada myytyä ennen tuota helmikuussa voimaan tulevaa sääntelyä, eli kaiken järjen mukaan voisivat myydä vanhempaa mallia alennuksella... En siis tiedä mitään, järkeilen vain noin.Sitä hyvää tarjousta odotellessa kannattaa muistaa, että koneen hinta nousee 1.9.
Äsken googletin niin euroopassa hinta nousee 30e siellä nintendon omassa kaupassa joten suomessa se nousee varmaan ainakin 50e kun ottaa huomioon kuinka paljon bergsala vetää välistä jo nyt.
Mutta olettaisi että niiden pitäisi vanhat mallit saada myytyä ennen tuota helmikuussa voimaan tulevaa sääntelyä, eli kaiken järjen mukaan voisivat myydä vanhempaa mallia alennuksella... En siis tiedä mitään, järkeilen vain noin.![]()
Mutta olettaisi että niiden pitäisi vanhat mallit saada myytyä ennen tuota helmikuussa voimaan tulevaa sääntelyä, eli kaiken järjen mukaan voisivat myydä vanhempaa mallia alennuksella... En siis tiedä mitään, järkeilen vain noin.![]()
nintendoeverything.com
Suomessa tuskin ikinä nähdään noin halvalla, tai edes oikeaan normaaliin hintaan, Bergsalan takia.Taitaa olla sellainen hinta, jota ei olla nähty Suomessakaan ihan hetkeen.