Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mikä ratti paras sekä kaikki muukin ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskustelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Omenanraato
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    ps4
Tuli hommattua pleikalle t598 ja nyt kyselisin viisaammilta et onko mitään mahiksia saada tuohon 350mm rattikehää?
Eikös tuohon käy sen Thrustmasterin oman ratinkiinnitysadapterin kanssa lähes kaikki Thrustmasterin irtoratit?

Huom. Minulla ei (vielä) ole t598:ia, mutta näin olen ymmärtänyt että vanhemmatkin ratit käy kunhan erikseen hommaa sen Quick Release adapterin joka rattikehälle.

Eikös tuohon käy sen Thrustmasterin oman ratinkiinnitysadapterin kanssa lähes kaikki Thrustmasterin irtoratit?

Huom. Minulla ei (vielä) ole t598:ia, mutta näin olen ymmärtänyt että vanhemmatkin ratit käy kunhan erikseen hommaa sen Quick Release adapterin joka rattikehälle.
Joo nämä tiedossa mut thrustiin ei taida saa "oikeita" kilparatteja mitenkään kiinni? Fanatecin ratteihin tämä kait on mahdollista

Joo nämä tiedossa mut thrustiin ei taida saa "oikeita" kilparatteja mitenkään kiinni? Fanatecin ratteihin tämä kait on mahdollista
Mikä nyt on sitten tarpeeksi oikea. On Thrustmasterilla ainakin F1 ja ralliratit, jotka on 1:1 replikat oikeista rateista. Siis koko ja kaikki täsmää.

Mikä nyt on sitten tarpeeksi oikea. On Thrustmasterilla ainakin F1 ja ralliratit, jotka on 1:1 replikat oikeista rateista. Siis koko ja kaikki täsmää.
Niin siis tarkoitan näitä kolmannen osapuolen ratteja (momot ym). Adapterilla nämäkin ois kai mahdollista mut pleikalla tulee ongelmaks nappien puuttuminen. Täytyisi kuitenkin saada profiili aktivoitua ratista. Pitäs katella tuohon jotain isompaa pyöreää rattia driftailuhommiin (ja mielellään kevyempää kun nykynen sparco).
Noh, tällä setupilla mennään toistaseks. Tuli torista bongattua tuon sparcon käsijarrun ja ratin lisäksi vielä open wheel ratti formuloita ja rata-autoja varten ja onhan tämä nyt pitkästä aikaa hupia ajella! Vaihdekeppiin tuli vielä asenneltua clixbeetle modi ja polkimet päivitettyä load cell malliin.

Liitetiedostot

• 20260721_223034.jpg
    20260721_223034.jpg
    1,5 MB · Lukukerrat: 7
Viimeksi muokattu:
Vähä päivitystä rattihommiin. Alkaa olla valmista pikkuhiljaa.
Piti hubi hommata ja siihen jaonmuutos adapteri väliin ni saihan sen 350mm kehän laitettua. Ja sparcon nuppia vaihdekeppiin tuntumaa lisäämään, alkaa olla hyvä driftihommiin.

Liitetiedostot

• 20260729_170717.jpg
    20260729_170717.jpg
    1,4 MB · Lukukerrat: 8
Viimeksi muokattu:
Gran Turismo ja Moza sopivat yhteistyöstä. Samalla Moza ilmoitti, että PS5 ratti on kehitteillä ja seuraavien kuukausien aikana siitä kuullaan lisää.

Samalla eilen Moza esitteli pari uutta rattia, jotka siis eivät vielä toimi PS5:lla. R16 Pro wheelbase ja R5 Pro bundle.

Ylös Bottom