Halo: Campaign Evolved

Ja miksi tästä pitää tehdä henkilökohtaista, eli ottaa (väärin oletettu) ostokäyttäytymiseni mukaan asiaan?
Niin ei taida olla eka kerta kun tätä asiaa puidaan sinun kanssa. Jotenkin itse tuut ensin moralisoimaan minun ostos hysteriaa johon on yleisesti vain minun äitillä ja vaimolla oikeus. Tämän jälkeen tuut väittään että minä menen henkilökohtaisuuksiin. Ehkä sun ei pidä puuttua joka asiaan ? tai ottaa kantaa joka asiaan.

Niin ei taida olla eka kerta kun tätä asiaa puidaan sinun kanssa. Jotenkin itse tuut ensin moralisoimaan minun ostos hysteriaa johon on yleisesti vain minun äitillä ja vaimolla oikeus. Tämän jälkeen tuut väittään että minä menen henkilökohtaisuuksiin. Ehkä sun ei pidä puuttua joka asiaan ? tai ottaa kantaa joka asiaan.
Tämäpä juuri. Kärkkäitä mielipiteitä kyllä löytyy joka asiasta mutta sitten ihmetellään ja päivitellään ku jengiltä menee hermot ja tulee sanottua äkäisemmin takaisin. Ei mitään toisten mielipiteitä vastaan mutta on sillä aika paljon merkitystä mihin sävyyn ja tyyliin ne tuo esille.

Itse otin myös tuosta 20€ ennakosta kiinni. Eihän tässä hirveästi lisäarvoa tullut mutta jos joskus peruspeli ostaa muutalla kympillä niin omistat sitten suoraan sen kalleimman version. Lisäksi monessa pelissä esimerkiksi Starfieldissä sai kummatkin lisärit siinä ennakon mukana joten ei se sinänsä ollut paha sijoitus. Eikä kukaan GP:n tilaajaa pakota näistä maksamaan vaan ihan saa itse valita maksaako vai ei joten siinä mielessä en nyt pidä tätä mitenkään isona ongelmana.

Itse peli on kyllä mainio ja ehtaa Haloa. Joku tiivisti hyvin että peli näyttää nyt siltä niin kuin sen silloin aikanaan mielessään kuvitteli. Ja täytyy sanoa että useamman kerran on tullut myös vain ihailtua maisemaa kun on sen verran kaunista katsottavaa. Bonuksena koska peli on playanywhere pystyy tätä mukavasti pelailemaan myös Xbox Allylla millä peli pyörii todella hyvin ja on nautinto pelata.
Noissa lisärillisissä on jopa järkeäkin enkä ihmettelisi yhtään miksi niitä ostettaisiin. 20 euroa on jopa halpa hinta nykyään kausipassista tai jopa yksittäisestä isommasta lisäristä. Mutta tosiaan se, ettei tässä tule oikein mitään mikä olisi sen 20 euron arvoista. Ja edelleen subjektiivista toki mutta samaan aikaan ja aina myös puhuttu tosiaan että onko joku 20 euroa lisäristä tai siitä tai tuosta pelistä ok hinta kun sitten nyt kuitenkin viisi pelipäivää ilmeisesti sitä useammallekin on.

Ja tässähän käy helposti niin että kun noita parempia on tottunut ostamaan (kausipassin tai lisärien tarjoavia siis) niin sitten jää tapa päälle eikä enää se 20 euroa tunnu missään kun aina on sen ostanut.

Ai sinunko? Ihan yleisesti puhuin. Ja voidaan me puhua minun aleostoksista jos haluatte niistä vääntää. :D En vain uskonut että haluatte. Ja koen myös vahvasti ettei liity enää aiheeseen, joten se ihmettelyni oli siis siitä, että asiaan vastattiin argumentilla, joka ei ole mikään järkevä argumentti itse asiaan. Vähän kuin "itse pissaat housuun" tai "isis on pöljä" kun toinen sanoo jonkun oikean kritiikin aiheeseen liittyen.

Itse otit itseesi. Ippenatorille vastasin suoremmin eikä hänkään vetänyt herneitä neniinsä.

Tämäpä juuri. Kärkkäitä mielipiteitä kyllä löytyy joka asiasta mutta sitten ihmetellään ja päivitellään ku jengiltä menee hermot ja tulee sanottua äkäisemmin takaisin. Ei mitään toisten mielipiteitä vastaan mutta on sillä aika paljon merkitystä mihin sävyyn ja tyyliin ne tuo esille.
Ihmettely oli ihan eri asiaan kuin mitä nyt oletatte. Se "vastaus" kun ei liittynyt enää aiheeseen mitenkään. Täällä puhuttiin 20 euron maksusta 5 päivän ennakkoon, jota ihmettelin. Sitten vertailtiin minun fyysisten pelien aleostoksia, joita ei ole edes olemassa: onko loogista ja järkevää mielestäsi? :D

Ihmettely oli ihan eri asiaan kuin mitä nyt oletatte. Se "vastaus" kun ei liittynyt enää aiheeseen mitenkään. Täällä puhuttiin 20 euron maksusta 5 päivän ennakkoon, jota ihmettelin. Sitten vertailtiin minun fyysisten pelien aleostoksia, joita ei ole edes olemassa: onko loogista ja järkevää mielestäsi? :D
Kyllä minä sinun ”ihmettelyt” osasin lukea ja sitä juuri kommentoin. Ei ole ihme jos jengiä alkaa vituttaa.

Vähän kuin "itse pissaat housuun" tai "isis on pöljä" kun toinen sanoo jonkun oikean kritiikin aiheeseen liittyen..
Anna ihmisten hypettää pelejä ja maksaa ennakko pääsystä jos niin haluavat. Mut joo eiköhän tämä offtopicci riitä, menihän tässä taas pari sivua ihan turhaan paskanjauhamiseen. Avaa vaikka uusi aihe tälle maksullinen ennakko pääsy peleissä niillitykselle.

Ylös Bottom