Hulikopteri
Well-Known Member
No, vaikkei pitänyt tätä ostaa vielä, niin kyllä 50e oli sen verran hyvä diili. Pitkästä aikaa ostin fyysisen 
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Itsekkään en ollut niin liekeussä Spider-Maneista, vaikka hyviä pelejä ovatkin. En ole vain hämisfani.Googlailin myös tuota fyysistä ja Imsomniac lupailee että olisi ihan toimiva teos levyllä asti. Tuo lupaus ja tarjoushinta kyllä alkavat aika paljon itseänikin ohjata ostoksille vaikka en tästä erityisen innoissani ole ollutkaan. Spider-Manitkin on olleet viihdyttävyydestä huolimatta lopulta aika unohdettavia tapauksia. Juuri sitä AAA-pelien varman päälle vedettyä kamaa. Sitä, mitä saa oikeastaan ison budjetin Marvel-leffoistakin, että jos tietää mitä odottaa niin tuskin pettyy, mutta kauheasti mitään maatamullistavaa ja erilaista ei kannata odottaa.
Oliko tästä tulossa arvosteluita ennen julkaisua jos ei ihan heti tilausta kuitenkaan laittaisi menemään? Powerista tuota ei saa näköjään edes tilattua vielä, joten ei sieltä edes onnistuisi heti tilailla.
Tuo on kyllä tosiaankin sen verran hyvä julkkaritajous, että täytyy jopa itsekin harkita. Tosin vaikka olen itse kritisoinut Sonya digi-only päätöksestä, niin itse en kyllä mielellään enää fyysisiä pelejä osta, kuin korkeintaan Switch 2:lle. Ja sillekin lähinnä sen rajallisen kovalevykapasiteetin takia. Niin paljon mielekkäämmäksi koen digiversion käytettävyydeltään, sekä oman kodin tilaratkaisujen kannalta. Siksi siis kuitenkin pidän huonona, että Sony on nyt digi onlyyn menossa, että se vie kuluttajilta vaihtoehtoja, ja pitää myös sitten pelien hinnoittelua korkeammalla tasolla konsoleilla, kun on suljetut kauppaikat eikä muunlaisen hinnoittelun kanssa kunnollista kilpailua. Juuri nyt sekin voi olla ihan ok tapa osoittaa mieltä Sonylle, että ei osta enää noita heidän yksinoikeuspelejään, kuin fyysisinä versioina. Toki näin voi ilmeisesti tehdä enää varsin rajallisen ajan verran.No, vaikkei pitänyt tätä ostaa vielä, niin kyllä 50e oli sen verran hyvä diili. Pitkästä aikaa ostin fyysisen![]()
Muuten olisi minullekin juuri näin, mutta tässä minua harmittaa putkimainen rakenne. Ja vastaavasti hämisfani olisin kyllä, mutta lähinnä niiden vanhempien sarjakuvien toteutuksen tyyppisesti. Tästä nykyajan sliipatusta ja loppujen lopuksi nössöimmästä hämiksestä ja erityisesti pelien toteutuksesta en ole valitettavasti pitänyt.Itsekkään en ollut niin liekeussä Spider-Maneista, vaikka hyviä pelejä ovatkin. En ole vain hämisfani.
Tämä taas vaikuttaa paljon mielenkiintoisemmalta. Erittäin brutaalilla myös.
Itse taas olen enemmän innoissani putkimaisesta rakenteesta. Tässä avointen maailman hyräkässä on piristävää saada tiivis peli, jonka voisi pelata vaikka uudestaakin vaikeammalla vaikeusasteella.Tuo on kyllä tosiaankin sen verran hyvä julkkaritajous, että täytyy jopa itsekin harkita. Tosin vaikka olen itse kritisoinut Sony digi-only päätöksestä, niin itse en kyllä mielellään enää fyysisiä pelejä osta, kuin korkeintaan Switch 2:lle. Ja sillekin lähinnä sen rajallisen kovalevykapasiteetin takia. Niin paljon mielekkäämmäksi koen digiversion käytettävyydeltään, sekä oman kodin tilaratkaisujen kannalta. Siksi siis kuitenkin pidän huonona, että Sony on nyt digi onlyyn menossa, että se vie kuluttajilta vaihtoehtoja, ja pitää myös sitten pelien hinnoittelua korkeammalla tasolla konsoleilla, kun on suljetut kauppaikat eikä muunlaisen hinnoittelun kanssa kunnollista kilpailua. Juuri nyt sekin voi olla ihan ok tapa osoittaa mieltä Sonylle, että ei osta enää noita heidän yksinoikeuspelejään, kuin fyysisinä versioina. Toki näin voi ilmeisesti tehdä enää varsin rajallisen ajan verran.
Muuten olisi minullekin juuri näin, mutta tässä minua harmittaa putkimainen rakenne. Ja vastaavasti hämisfani olisin kyllä, mutta lähinnä niiden vanhempien sarjakuvien toteutuksen tyyppisesti. Tästä nykyajan sliipatusta ja loppujen lopuksi nössöimmästä hämiksestä ja erityisesti pelien toteutuksesta en ole valitettavasti pitänyt.
Lisäksi ainakin sen ensimmäisen hämiksen avoin maailma oli niin pahasti kulissinomainen, että se ärsytti minua todella paljon. New Yorkissa syntyneenä ja siellä lapsuuden ensimmäisiä vuosia viettäneenä, sekä myös nuorehkona aikuisena sinne takaisin muutettuani ja n. vuoden keikan verran töitä tehtyäni on todettava, että New Yorkin henki ja potentiaali on kyllä hävettävän huonosti toteutettu noihin hämis-peleihin.
Itseäni ei siis Insomniac vakuuttanut ollenkaan noiden viimeisimpien teostensa kanssa. Siksikin odotukseni ovat olleet varsin maltilliset Wolverineenkin liittyen, vaikka Wolverine onkin yksi ehdottomasti parhaita supersankarihahmoja mitä tiedän. Insomniacin toteutustapa vaikuttaisi kuitenkin taas kerran minulle valitettavasti ainakin jossain määrin tökkivän.