Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Keskustelua konsolien suoratoistopalveluista (Netflix, Viaplay, Amazon, HBO, Disney+) sisältö, ongelmat

Naurettavaa on se, ettei kuluttajia ole informoitu asiasta, edelleen on mahdollista ottaa se kalliimpi tilaus ja veloitetaan edelleen sen kalliimman tilauksen mukaan.

No nyt on jo osa UHD-toiminnoista palautettu, mutta patentista johtuen ei se vielä toimi aivan kaikilla laitteilla. Mä luulen, että tässä tapauksessa tiedottaminen vain sekoittaisi asiakkaita enemmän, kuin toisi selkeyttä. Samoin palvelun vaihteleva hinta aiheuttaisi vain enemmän sekaannuksia.

No nyt on jo osa UHD-toiminnoista palautettu, mutta patentista johtuen ei se vielä toimi aivan kaikilla laitteilla. Mä luulen, että tässä tapauksessa tiedottaminen vain sekoittaisi asiakkaita enemmän, kuin toisi selkeyttä. Samoin palvelun vaihteleva hinta aiheuttaisi vain enemmän sekaannuksia.
No nyt on tiedotettu ja jollain sirkustempuilla saa hyvitystäkin vähäsen. Disney reagoi vasta kun tuli paskamyrsky, mikä ei kyllä yllätä.

Oikein hyvä paikka oli lopettaa Disney+ joka oli viimeinen voimassa oleva tilaus. Mainoksia tulee joka tilaustasoon.

Johan tuo kuukauden päivät sit tuli ilmotus. Eipä oo näkyny mainoksia mut eiköhän sieltä jossain välin tule. Muut varmasti seuraa pikku hiljaa perässä.

Oikein hyvä paikka oli lopettaa Disney+ joka oli viimeinen voimassa oleva tilaus. Mainoksia tulee joka tilaustasoon.

Ei ole hetkeen ollut tilausta eikä kyllä ole tulossakaan. Tässä ollut niin ihmeellistä säätämistä tämän Disney+:n puolesta, että tämä oli vähän niin kuin viimeinen niitti.

• Like
Reactions: Zak
Itse laitoin parisen kuukautta takaperin telkkarin dns asetuksiin mainoksia estävän osoitteen, niin ei tullu mainoksia Disney+ mainoksia sisältävällä tilauksella. Tuo ei välttämättä toimi jos muuttavat mainosten toimitustapaa, mutta ainakin silloin toimi.

Itse otin kuukausi sitten Disney+ monen vuoden tauon jälkeen. Näkee mm. La Ligan ja NHL aika halvalla 54€/6kk. + Katsellut jotain sarjoja sieltä.

Ylös Bottom