BaDari
Well-Known Member
Viimeksi muokattu:
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Olen todella yllättynyt, positiivisesti. En vaan tiedä uskallanko pelata.Sieltä ne tulee ja ainakin alkuun näyttää lupaavalta.
![]()
Clive Barker's Hellraiser: Revival Critic Reviews
Visualize Clive Barker's Hellraiser: Revival's reviews and see how it stacks up against othe games on OpenCritic. With 17 critic reviews, it currently has a 'Strong' rating and ranks in the 89 percentile.opencritic.com
Kyllä tämä houkuttaisi ostaa tuolta boxin Islannin verkkokaupasta, niinkuin sinä jo teitkin, mutta en ole sitten yhtään varma uskallanko tätä todella pelata. Ainakaan loppuun asti. Mutta kai se vaan on pakko ostaa ihan jo Barkerin tuotantoon perustuvan teoksen tukemiseksi. Ja onhan se komeaa, että tuollainen peli olisi vähintäänkin pelikirjastossa, vaikka sitä ei uskaltaisi koskaan loppuun pelatakaan.Crimson Desert-putki taukosi tähän peliin. Otin tuosta alkua parisen tuntia. Siis itselle tulee tästä kyllä ihan Hellraiser-vibat. Musiikkeja myöten. Toimii. Nostan hattua tekijöille, että saivat alkuperäisen Pinheadin, Doug Bradleyn, messiin. Ja tätä peliä ei muuten todellakaan kannata antaa lasten käsiin tai pelata heidän aikanaan, tulee heti kyllä selväksi. Sen verta uskollinen aikaisemmille teoksille. Vedetty ehkä jopa pari pykälää överimmäksi.
Voin sanoa lohdutukseksi ettei tämä ainakaan itseäni vielä ole kamalasti pelottanut. Ehkä se myös johtuu siitä kun on tuttu jo ihan nassikka-ajoista. Eikä tosiaan Islannin kautta hankittuna paljoa maksa.Kyllä tämä houkuttaisi ostaa tuolta boxin Islannin verkkokaupasta, niinkuin sinä jo teitkin, mutta en ole sitten yhtään varma uskallanko tätä todella pelata. Ainakaan loppuun asti. Mutta kai se vaan on pakko ostaa ihan jo Barkerin tuotantoon perustuvan teoksen tukemiseksi. Ja onhan se komeaa, että tuollainen peli olisi vähintäänkin pelikirjastossa, vaikka sitä ei uskaltaisi koskaan loppuun pelatakaan.
Tuolla mallilla se Alien Isolationkin on pelikirjastossani möllöttänyt jo vuosikaudet. Joskus satunnaisesti olen käynyt sitä digikirjastossani virtuaalisesti hypistelemässä ja ajatuksissa on joka kerta, että joskus vielä tämän pelaan loppuun. Tänään en vielä aloita, mutta joku päivä se vielä tapahtuu…
Miltä pelattavuus ja suorituskyky ovat sinulle vaikuttaneet? Etkös sinä juuri XSX:llä nyt sitten pelaa? Sille olen ainakin itse pelin ostamassa.Voin sanoa lohdutukseksi ettei tämä ainakaan itseäni vielä ole kamalasti pelottanut. Ehkä se myös johtuu siitä kun on tuttu jo ihan nassikka-ajoista. Eikä tosiaan Islannin kautta hankittuna paljoa maksa.
Alien Isolation jäi itselläni siihen 30 minuuttiin.![]()
Itse en näe mitään suorituskykyongelmia, Quality-mode käytössä. Ohjaus oli alkuun vähän outo, siis tuntui jotenkin kauhean nopealta(?) mutta siihen tottui ja tässä kuitenkin on säätöjä asetuksissa.Miltä pelattavuus ja suorituskyky ovat sinulle vaikuttaneet? Etkös sinä juuri XSX:llä nyt sitten pelaa? Sille olen ainakin itse pelin ostamassa.
Mitä nyt demoa testasin PC:llä, niin pelottavuus tässä ehkä Condemned tasoa ja tuntui muutenkin Condemnedilta pelattavuudeltaan.Kyllä tämä houkuttaisi ostaa tuolta boxin Islannin verkkokaupasta, niinkuin sinä jo teitkin, mutta en ole sitten yhtään varma uskallanko tätä todella pelata. Ainakaan loppuun asti. Mutta kai se vaan on pakko ostaa ihan jo Barkerin tuotantoon perustuvan teoksen tukemiseksi. Ja onhan se komeaa, että tuollainen peli olisi vähintäänkin pelikirjastossa, vaikka sitä ei uskaltaisi koskaan loppuun pelatakaan.
Tuolla mallilla se Alien Isolationkin on pelikirjastossani möllöttänyt jo vuosikaudet. Joskus satunnaisesti olen käynyt sitä digikirjastossani virtuaalisesti hypistelemässä ja ajatuksissa on joka kerta, että joskus vielä tämän pelaan loppuun. Tänään en vielä aloita, mutta joku päivä se vielä tapahtuu…
Condemnedit ovat kyllä varsin synkkää ja ahdistavaa pelattavaa. En kauhean pitkään sen tyylisiä pelejä pysty kerralla pelaamaan, mutta ei se silti ihan mahdotontakaan pelattavaa ole.Mitä nyt demoa testasin PC:llä, niin pelottavuus tässä ehkä Condemned tasoa ja tuntui muutenkin Condemnedilta pelattavuudeltaan.
Tuo oli demos ja kyl meni "muutama" kerta tuossaKyllä tässä tulee sitten aika kuumottavia kohtauksia eteen.
pitää juosta karkuun Chattereria pitkin labyrinttia. Tämä ei niinkään kuumota pelottavuuden takia vaan pelattavuuden. Siis pitää työntää vasenta tattia ylös ja painaa sitä samalla niin tekee äkkikäännöksen. Mitäpä lottoatte, toimiiko joka kerta? No ei! Ja sitten pitää aina aloittaa alusta jos epäonnistuu. Okei, myönnetäköön, kyllä pieni kuumotus on kun kuulet Chattererin äänet takanasi samalla yrittäen juosta karkuun.
Aa mä en sitä demoa koskaan kokeillut.Tuo oli demos ja kyl meni "muutama" kerta tuossa![]()
Olisko tästä apua "If camera movement feels off to you on console turn off the acceleration and deceleration on X & Y under controls - feels better now" demossa tuo kameran liikkuminen todella oudon tuntuinen ohjaimella, mutta hiirellä ei ongelmia.Aa mä en sitä demoa koskaan kokeillut.
Ei tämä tosiaan mikään täydellinen peli ole. Siis ainakin itsellä ampuminen aivan hirveää, mutta pitää säätää sitä asetuksista ja kokeilla jos auttaisi. Ne onneksi aika kattavat. Ja jumankauta kun on pieni inventaario. Ja tiirikoida pitäisi auki joitain lootia ja kaappeja. Se vaan vaikeaa kun ei yhtään tiirikkaa ole tullut vastaan.![]()