Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Clive Barker’s Hellraiser: Revival

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nosferatu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tämä kyllä vaikuttaa lupaavalta. Nostan samantien hattua tekijöille, kun eivät päätyneet tekemään moninpeliä, kuten näiden muiden kasarihorrorin klassikoiden pelisovitusten kanssa on ollut tapana. Ja myös ainakin jonkinlainen combat pelissä on itselle iso plussa. En juurikaan pidä tästä nykyään suositusta pakoilu pelaamisesta yhtään. Toki pakoilu on osa survival horroria, mutta Outlastit ja vastaavat eivät vain ole kuppini teetä.

Clive Barker on tosiaan hieno mies ja tykkään etenkin Books of Blood kokoelmien melko häiriintyneestä sisällöstä. Hellraiser elokuvista se ensimmäinen on aivan timantin kova tekele ja melkein tekisi jopa mieli sanoa, että vähän aliarvostetussa asemassa genren muihin klassikoihin verrattuna. Jatko-osista ensimmäinen on ihan ok ja loput sitten enemmän tai vähemmän skeidaa, vaikkakin välillä ihan viihdyttävää sellaista :D Olen vältellyt tuota parin vuoden takaista remakea, mutta täytynee sekin ottaa katsottavaksi, kun täälläkin sitä tunnuttiin kehuvan. Niin ja se Arrowin boxi löytyy itseltäkin hyllystä. Oli itse asiassa ensimmäinen ostos, kun viime vuoden lopussa aloin taas keräilemään elokuvia.

Niin ja Candyman on Barkerin tuotoksiin perustuvista leffoista myöskin ehdoton helmi!

Olen vältellyt tuota parin vuoden takaista remakea, mutta täytynee sekin ottaa katsottavaksi, kun täälläkin sitä tunnuttiin kehuvan.
Tuo oli oikeasti mahtava. Itse pidin todella paljon ja katsonut monesti. Clive Barker tosiaan kun sai ne oikeudet takaisin, niin oli sitten mukana tuottamassa tätä ja neuvomassa. Itselleni paras Hellraiser sitten ensimmäisen ja toisen (jotka käytännössä yksi leffa).

Tuo oli oikeasti mahtava. Itse pidin todella paljon ja katsonut monesti. Clive Barker tosiaan kun sai ne oikeudet takaisin, niin oli sitten mukana tuottamassa tätä ja neuvomassa. Itselleni paras Hellraiser sitten ensimmäisen ja toisen (jotka käytännössä yksi leffa).
No itse asiassa just sun suosituksen perusteella päätinki että pitää kai se sittenki katsoa, ku monesti tuntuu osuvan melko yksiin leffadiggailut sun kanssa

Ylös Bottom