Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tuo oli oikeasti mahtava. Itse pidin todella paljon ja katsonut monesti. Clive Barker tosiaan kun sai ne oikeudet takaisin, niin oli sitten mukana tuottamassa tätä ja neuvomassa. Itselleni paras Hellraiser sitten ensimmäisen ja toisen (jotka käytännössä yksi leffa).Olen vältellyt tuota parin vuoden takaista remakea, mutta täytynee sekin ottaa katsottavaksi, kun täälläkin sitä tunnuttiin kehuvan.
No itse asiassa just sun suosituksen perusteella päätinki että pitää kai se sittenki katsoa, ku monesti tuntuu osuvan melko yksiin leffadiggailut sun kanssaTuo oli oikeasti mahtava. Itse pidin todella paljon ja katsonut monesti. Clive Barker tosiaan kun sai ne oikeudet takaisin, niin oli sitten mukana tuottamassa tätä ja neuvomassa. Itselleni paras Hellraiser sitten ensimmäisen ja toisen (jotka käytännössä yksi leffa).
On kyllä todella vaikuttavan oloinen peli ainakin noiden pätkien pohjalta. Toki trailerit on trailereita, mutta kyllä tässä on jo aika korkealle päässeet omat odotukseni nousemaan. Saas nähdä vaan onko sellaista kauhua, jota pystyn ollenkaan pelaamaan. Ainakin Hellraiser 1 ja 2 olivat leffoissa sen verran creepyjä (hyvällä tavalla) tapauksia, että en ole ihan varma nouseeko ahdistus pelissä itselleni liiankin kovaksi. No, sepä nähdään sitten myöhemmin. Kyllä tämä kuitenkin niin kiinnostavalta vaikuttaa, että luultavasti pelaan tämän läpi, vaikka pää kainalossa.Tässä saattaa hyvinkin olla vuoden kovimpia tapauksia, toivottavasti ei kauhean kauaa jouduta odottelemaan julkkaria.
Itse olen niin surkea pelaamaan kauhupelejä mutta Clive Barkerin Undying sekä Jericho on molemmat ollut pakko pelata koska rakastan Barkeria niin paljon. Että pakko tämä Hellraiser on kokea vaikka väkisin.On kyllä todella vaikuttavan oloinen peli ainakin noiden pätkien pohjalta. Toki trailerit on trailereita, mutta kyllä tässä on jo aika korkealle päässeet omat odotukseni nousemaan. Saas nähdä vaan onko sellaista kauhua, jota pystyn ollenkaan pelaamaan. Ainakin Hellraiser 1 ja 2 olivat leffoissa sen verran creepyjä (hyvällä tavalla) tapauksia, että en ole ihan varma nouseeko ahdistus pelissä itselleni liiankin kovaksi. No, sepä nähdään sitten myöhemmin. Kyllä tämä kuitenkin niin kiinnostavalta vaikuttaa, että luultavasti pelaan tämän läpi, vaikka pää kainalossa.
Nuo mainitsemasi pelit onkin itselläni jääneet kokematta. Niitä ei taida saadakaan kuin PC:lle? Jos niin on, niin sitten en varmaan niitä koskaan tule pelaamaankaan. Olivatko sinänsä hyviä pelikokemuksia? Clive Barker on kyllä todella kova! Veren kirjat, Hellraiserit, Nightbreed, Candyman, sun muut on tullut muodossa jos toisessa koettua, ja ovat kyllä hiton hyviä olleet kaikki!Itse olen niin surkea pelaamaan kauhupelejä mutta Clive Barkerin Undying sekä Jericho on molemmat ollut pakko pelata koska rakastan Barkeria niin paljon. Että pakko tämä Hellraiser on kokea vaikka väkisin.![]()
Jericho löytyy Xbox 360:lle mutta ei ole taaksepäin yhteensopiva. Yksi niitä harvoja. Undying on vanha peli ja vain PC:lle. Itse pidin molemmista. Tarinat rautaa vaikka toteutus ontui. Cabal / Nightbreed on kyllä itselleni SE juttu. Fanitan niin paljon.Nuo mainitsemasi pelit onkin itselläni jääneet kokematta. Niitä ei taida saadakaan kuin PC:lle? Jos niin on, niin sitten en varmaan niitä koskaan tule pelaamaankaan. Olivatko sinänsä hyviä pelikokemuksia? Clive Barker on kyllä todella kova! Veren kirjat, Hellraiserit, Nightbreed, Candyman, sun muut on tullut muodossa jos toisessa koettua, ja ovat kyllä hiton hyviä olleet kaikki!