Vastaus: Taistelulajit
Ite lopetin pari vuotta sitten HanMooDon harrastamisen, ennen sitä kokeillu nyrkkeilyy ja Hwardo Kwanii. HanMooDota tuli vissiin reilu 2 vuotta yhteesä harrastettuu, tuotahan voi melkeinpä verrata Taekwondoon eli aika potkupainotteista on. Ite juurikin tykkäsin tuosta potkimisesta nimenomaan, siinä on vaan sitä jotain.. Nuorempana tuli venyteltyy ihan sikanakin että sais potkuille korkeutta ja näyttävyyttä, sekä mahdollistas erilaisten potkujen tekemisen.. Parhaimmillaan venyttelin päivässä 1,5-2,5 tuntii päivässä 6 päivänä viikossa.
Kyllähän sitä venyvyyttä tuli ja spagaatit meni molempiin suuntiin sekä pysty potkasee lähes pystysuoraan ylöspäin

se oli hienoo..
Vaikka perheenlisäys ei ollutkaan se pienin harrastuksen loppumisen syy niin toinen ratkaiseva tekijä oli se kun mun toisen jalan jänteille oli tapahtunu jotain mystistä: venyttely sattu ihan helvetisti eikä pystynyt enää kunnolla potkimaankaan... Eli toisin sanoen kaikki mistä olin lajissa tykkänny, tuotti nyt kovasti tuskaa ja turhautuneisuutta joten ei oikee pystyny jatkamaankaan..
Välillä oon kokeillu venytellä kotonakin mutta kipu tuntuu vieläkin kun vähän venyttää..
Kovasti tekis mieli välillä mennä vähän potkimaan mutta ei vain pysty
Muutkaan lajit kun ei oikeen sytytä kuten judot, jujitsut yms...