Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Solid 4 [Varo spoilereita]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Nyt myös Dutch OPM on julkaissut MGS4-arvostelun...
96/100!
Positive points: Worthy finale of the series, perfect camera, controls and sound, epic storyline, weapons
Negative points: Graphics could be a bit better, story too complex for people who are not into the series

Arvostelu sisältää (maskattuja) spoilereita, joten olkaa varuillanne.

Mites onko tuo ikäraja vielä varmistunut? Aika ristiriitaista tietoa on tullut kuultua. Lähinnä sen takia kiinnostaa että voiko varata GS:ästä 2 pelillä.

Mites onko tuo ikäraja vielä varmistunut? Aika ristiriitaista tietoa on tullut kuultua. Lähinnä sen takia kiinnostaa että voiko varata GS:ästä 2 pelillä.

Itse olen 17 eikä minulta ainakaan GS:ssa myyjä edes kysynyt ikää tehdessäni varausta. Mutta sitten taas toisaalta, se olikin SE myyjä, josta tuolla aimmin jo mainitsinkin...

Edelleen on vasta alustavasti K18. PEGI tai VET eivät vielä listaa peliä sivuillaan.
Saksassa peli on saanut K18 leiman, mutta Briteissä K15.

Joku on päässyt jo kuvaamaan MGS4:n pelikotelon. Ikärajana näkyy olevan 15, mutta tuo voi toki Suomen osalta vielä muuttua. Kuvasta myös näkyy, että tämäkin peli vaatii muhkean 4,6 gigan asennuksen. Eiköhän tässä vaiheessa voitane sanoa, että tuollaiset useamman gigan pakkoinstallit ovat tulleet PS3:lle jäädäkseen...

Joku on päässyt jo kuvaamaan MGS4:n pelikotelon. Ikärajana näkyy olevan 15, mutta tuo voi toki Suomen osalta vielä muuttua. Kuvasta myös näkyy, että tämäkin peli vaatii muhkean 4,6 gigan asennuksen. Eiköhän tässä vaiheessa voitane sanoa, että tuollaiset useamman gigan pakkoinstallit ovat tulleet PS3:lle jäädäkseen...

onko tuo brittien merkintä muuten?

Negative points: Graphics could be a bit better, story too complex for people who are not into the series

toi on meikäläistä jo vähän aikaa huolestuttanut... en ole lainkaan ensimmäistä peliä pelannut, sekä toisen ja kolmannen pelin läpäisystä on jo aikaa. varsinkin eri henkilöiden taustat ovat hieman hukassa. pitäisi varmaan vetäistä nämä aikasemmat osat läpi ennen nelosen pelaamista. vai voisiko olla jotain helpompaa tietä tarinan kertaamiseen?

onko porukoilla minkä näkösiä kokemuksia tosta digital graphic novellista? sehän kertoo ensimmäisen pelin tarinan(?) ja ainakin ign:n mukaan ihan hyvin (8.3/10). ite ainakin tykkäsin mg portable opsin väli demoista, missä käytettiin juuri tätä samaa kaavaa. harmi vaan, että kakkosen digital graphic novel tulee vasta 26.9.08 (ainakin playn mukaan). mgs3 on ihan jees muistissa, nyt kun vähän on yrittänyt muistella,...:)

onko porukoilla minkä näkösiä kokemuksia tosta digital graphic novellista? sehän kertoo ensimmäisen pelin tarinan(?) ja ainakin ign:n mukaan ihan hyvin (8.3/10).
Hep! Meikulta löytyy tuo sekä Digital Graphic Novel että ihan ne alkuperäiset MGS-sarjakuva-albumit. Kumman tahansa hankkimalla pääsee kyllä hyvin kärryille MGS:n juonesta, joskin aika moni hieno pelitekninen kikka jää tietysti kokematta.

Varaa puoli päivää (=6 tuntia) aikaa, ja katso koko ensimmäinen MGS YouTube-videoina. :)

Niin mikäli haluat raiskata koko MGS kokemuksen katsomalla sen bittiavaruudessa. MGS pitää kokea itse, se on uskomaton peli/kokemus eikä kenenkään pitäisi sitä ohittaa. Ja PS3nenhan pyörittää PS1 pelejä joten pelaa se ennemmin läpi ja koe koko loisto niin kuin se kuuluu kokea. :cool:

Niin mikäli haluat raiskata koko MGS kokemuksen katsomalla sen bittiavaruudessa. MGS pitää kokea itse, se on uskomaton peli/kokemus eikä kenenkään pitäisi sitä ohittaa. Ja PS3nenhan pyörittää PS1 pelejä joten pelaa se ennemmin läpi ja koe koko loisto niin kuin se kuuluu kokea. :cool:

Tuppaa vaan vähän aika loppumaan kun pitää töitäkin tehdä :( , muuten tietysti pelaisin ykkösen lävitse ihan itse. toi digital graphic novel taitaa olla se minkä avulla ton ykkösen tarinan kahlaan läpi. ehkä sitten joskus ton alkuperäisen ostan ja retroilen sen parissa:D

Tuppaa vaan vähän aika loppumaan kun pitää töitäkin tehdä :( , muuten tietysti pelaisin ykkösen lävitse ihan itse. toi digital graphic novel taitaa olla se minkä avulla ton ykkösen tarinan kahlaan läpi. ehkä sitten joskus ton alkuperäisen ostan ja retroilen sen parissa:D
Kyllä se DGN:nkin läpi katsominen vie useamman tunnin. Hommaa mieluummin MGS1 jostain ja pelaa se läpi vaikka Very Easylla, jos aika on tärkein faktori.

Eipä 40-giganen malli vanhoja pelejä pelitä :(

Itse kaikki pelit läpipelanneena katsoin tuossa hiljattain youtubesta muistin virkistykseksi kaikkien pelien pätkät ja väitän että jos valinta on tehtävä wikipedian lukeminen ja youtuben väliltä, kannatan youtubea. Vaikka ei itse pelaa niin saa silti paremman fiiliksen kun näkee ja kuulee toimintaa.

Eipä 40-giganen malli vanhoja pelejä pelitä :(

Kyllä, 40GB pyörittää PS1 pelejä, ainakin oma MGS pyörii HD tölsyssä :cool: PS2 pelejä se ei pyöritä.

Tuppaa vaan vähän aika loppumaan kun pitää töitäkin tehdä :(

Tuo ensimmäinen osa ei ole edes mikään maailman pisin peli, nopeimmat läpäisseet muutamassa tunnissa. Painotan edelleen että PELAA ensimmäinen osa ennemmin, et kadu sitä päätöstä, usko minua ;)

Kyllä se DGN:nkin läpi katsominen vie useamman tunnin. Hommaa mieluummin MGS1 jostain ja pelaa se läpi vaikka Very Easylla, jos aika on tärkein faktori.

kuinka kaun kestää ensimmäinen mgs vääntää läpi. ei mun aikataulut nyt ihan pariin tuntiin kaadu;)

Ylös Bottom