Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GameStop / EB Games (vanha ketju / suljettu)

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Onko siis tuo MGS tarjous vielä tullut/voimassa? GH: Aerosmithin tarjouksen voisi hyödyntää, mutta MGS kiinnostaisi myös. Saisin Ps3:n lainaksi kesäksi, niin olisi joku peli pelattavana :rolleyes:
mgs 4 tarjous on jo astunut voimaan varasin jo viime viikon lauantaina sen ja GH:kin pitäisi olla. ;)
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

mgs 4 tarjous on jo astunut voimaan varasin jo viime viikon lauantaina sen ja GH:kin pitäisi olla. ;)

Kiitos tiedosta. Nyt vain etsimään pari halpaa PS3 peliä :D
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

jos omistaa resistance/motorstorm kannattaa kuskata ne sinne, kun kerran nekin käyvät heille :D

Juu pitää kattoo saanko jonkun pelin valmiiksi, mutta onko itse gamestopilla halpoja käytettyjä ps3 pelejä? Jos vaikka joskus hyppäis junaan ja kävis pari halpaa peliä ostamassa.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Juu pitää kattoo saanko jonkun pelin valmiiksi, mutta onko itse gamestopilla halpoja käytettyjä ps3 pelejä? Jos vaikka joskus hyppäis junaan ja kävis pari halpaa peliä ostamassa.

Oli siellä muistaakseni eilen jotain 16-20 nimikkeitä. En jaksanut tarkemmin selailla.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Kyllä myyjällä on itse asiassa aika paljon sanomista, ei vaan ota pelejä vastaan.
Kyllä joissain asioissa pätee myös viidakon lait.

We reserve our rights for printing errors.
Mutu-tieto paras tieto :cool:
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Juu pitää kattoo saanko jonkun pelin valmiiksi, mutta onko itse gamestopilla halpoja käytettyjä ps3 pelejä? Jos vaikka joskus hyppäis junaan ja kävis pari halpaa peliä ostamassa.
Kun yritin metsästää semmoiset ei ainakaan jumbon gamestopista löytynyt kuin 22 timesift, joka löytyy anttilasta 19. :rolleyes:
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Mites GS linja siihen että kotelo on rikki? Ottaako ne pelin vastaan vai hylkää?
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Jyväskylän GameStopissa sanottiin, ettei vaihtotarjouksella voi sittenkään varata MGS 4:n Limited Editionia edes välirahan kanssa.

Aika tylyä minusta. Sama myyjä lupasi viikko sitten, että 60e välirahan kanssa homma onnistuu ongelmitta. Muilla onnistunut?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Jyväskylän GameStopissa sanottiin, ettei vaihtotarjouksella voi sittenkään varata MGS 4:n Limited Editionia edes välirahan kanssa.

Aika tylyä minusta. Sama myyjä lupasi viikko sitten, että 60e välirahan kanssa homma onnistuu ongelmitta. Muilla onnistunut?
pitäisi mennä läpi. Ainakin Jumbon Vantaalla olen kysynyt että onnistuu.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

pitäisi mennä läpi. Ainakin Jumbon Vantaalla olen kysynyt että onnistuu.

Eipä pitäisi onnistua. Kaveri (siis joka on töissä GS:ssä) sano että limiteddejä tulee tosi vähän, eikä tiedä paljonko. Ne menevät varausjärjestyksessä asiakkaille, jos joku sellaiseen sitten haluaa upgreidata välirahalla. Eli Jumbossa on sit puhuttu huttua, tai ne ei oo perillä tosta jutusta. Ilmeisesti alkaa tulemaan kaikkiin vastaaviin tarjouksiin tälläinen käytäntö noiden eri versioiden kanssa.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Eipä pitäisi onnistua. Kaveri (siis joka on töissä GS:ssä) sano että limiteddejä tulee tosi vähän, eikä tiedä paljonko. Ne menevät varausjärjestyksessä asiakkaille, jos joku sellaiseen sitten haluaa upgreidata välirahalla. Eli Jumbossa on sit puhuttu huttua, tai ne ei oo perillä tosta jutusta. Ilmeisesti alkaa tulemaan kaikkiin vastaaviin tarjouksiin tälläinen käytäntö noiden eri versioiden kanssa.
Yksi ihminen myös sanoi samalla tavalla #908, mutta tämä on Rovaniemestä. :/

Mutta jotkut sanoivat samalla tavalla kuin minä: #911, #914, :cool: ehkä täällä pääkaupunkiseutulla on niin että pystyy lisäämään :p

Jos ajatellaan mitä ideaa pulittaa itseä kipeäksi GS 130e arvoiseen pakettiin, kun muista kaupoista voi ehkä saa halvemmalla? Ehkä se onkin niin, että pystyy. :rolleyes:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

-
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Saiskohan PS3 peleistä pikkasen hintaa pois jos ostais ton DS Liten, jotain käsikonsolia täs katellu ja DS olis ehkä se parempi, mutta mitäs mieltä muut ootte että kannattaako hommata PSP vaiko DS? sry off-topic
Valitse kone missä on parempia pelejä ja joista pidät eniten. :D
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Käykö tuossa Gamestopin GH Aerosmithin varaamisessa Resitance sekä Motorstorm?
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Onko kellään kokemusta varaamisesta noilla peleillä?
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Onko kellään kokemusta varaamisesta noilla peleillä?
minulla on kokemusta mgs 4 varauksen puolelta, eiköhän guitar herokin ole saman lailla. :cool: Rohkeasti vain ja pelit pöytään ja peli varaukseen, että saatte ainutlaatuisen aerossmith vyön. :p (jos omistatte ne pelit.)
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Millanen vyö on kyseessä?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom