Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GameStop / EB Games (vanha ketju / suljettu)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Xbugs
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Huoh...lukekaa näitä aikaisempia postauksia ja sitä GS:n mainosta, jossa on selkeesti kerrottu pelit jotka ei käy. Ei voi olla niin vaikeeta ymmärtää suomenkieltä?

Ei se olekaan. Tiedän tarkalleen mitkä pelit on rajattu pois ko. kampaan kelpuutettaviin peleihin. Ketjussa myös muistaakseni käy aikaisemmin ilmi että pari kertaa myyjät ovat tehneet omia linjauksia näiden asioiden suhteen..
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Ei se olekaan. Tiedän tarkalleen mitkä pelit on rajattu pois ko. kampaan kelpuutettaviin peleihin. Ketjussa myös muistaakseni käy aikaisemmin ilmi että pari kertaa myyjät ovat tehneet omia linjauksia näiden asioiden suhteen..
Selvä, pelästyin vaan, kun muutamat puhuu tälläisistä tapauksista ja heti kun kysyy, niin sanotaan "seuraa ja lue triidiä paremmin niin tiedät"...
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Ei se olekaan. Tiedän tarkalleen mitkä pelit on rajattu pois ko. kampaan kelpuutettaviin peleihin. Ketjussa myös muistaakseni käy aikaisemmin ilmi että pari kertaa myyjät ovat tehneet omia linjauksia näiden asioiden suhteen..

No sitten vaan vähä nyrkkiä pöytään niin sillä kyllä selviää.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Noniin, se GH:Aerosmith bundle tuli sitten käytyä varaamassa.. Myyjä otti kaikki pelit vastaan ilman muttia ja oli muutenkin mukavan oloinen... Turistiin siinä jopa mukavia aikamme kuluksi.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Ei tullut vilkaistua....Paljonko GH: aerosmith (pelkkä peli) maksaa? Muistaako kukaan?
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Ovatkohan Gamestopissa varmistaneet kunnolla MGS4:n saapumisen kauppoihin? Ettei käy kuin GTA4:n kanssa...
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Mun käsittääkseni pelin hinta asettuu siihen 40e tuntumaan tälläkin kertaa.

Mitä ihmettä? Ei kai GH:n mitään tähän mennessä tullutta osaa ole julkaisussa saanut noin halvalla?
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Onko ketään löytänyt GS:n sivulita The Bourne Conspiracy mainosta? Kun tänään kävin varaamassa GH : Aerosmith Bundlen XO:lle (saan kuulemma vielä Aerosmith vyön mukaan :cool:) niin huomisan että GS:n seinällä oli tuo Bourne mainos jota en sitten jäänyt tarkemmin katsomaan. Jos joku löytää tuon mainoksen GS:n sivuilta niin pistäkää ihmeessä linkkiä. Sen ehdin katsoa että pelin saa varattua kahdella XO/PS3 pelillä.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Onko ketään löytänyt GS:n sivulita The Bourne Conspiracy mainosta? Kun tänään kävin varaamassa GH : Aerosmith Bundlen XO:lle (saan kuulemma vielä Aerosmith vyön mukaan :cool:) niin huomisan että GS:n seinällä oli tuo Bourne mainos jota en sitten jäänyt tarkemmin katsomaan. Jos joku löytää tuon mainoksen GS:n sivuilta niin pistäkää ihmeessä linkkiä. Sen ehdin katsoa että pelin saa varattua kahdella XO/PS3 pelillä.

Saako vyön mukaan jos varaa pelkän GH pelin?:rolleyes::D
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Mistä saa noin halvalla, jos saan utella :)

PS. http://hintaseuranta.fi/tuote.aspx/78916 halvimmillaan näkyy 52e :rolleyes:

Kaipa olen sitten erehtynyt. Mun mielestä pelkkä peli on ollut kuitenkin selvästi halvempi, kuin muut uutuuspelit. Voi kyllä johtua siitä, että aiemmin on kokemusta vain PS2-version hinnoista. Lähteehän PS2-bundlekin pari kymppiä halvemmalla kuin uudempien konsoleiden pelit.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Kaipa olen sitten erehtynyt. Mun mielestä pelkkä peli on ollut kuitenkin selvästi halvempi, kuin muut uutuuspelit. Voi kyllä johtua siitä, että aiemmin on kokemusta vain PS2-version hinnoista. Lähteehän PS2-bundlekin pari kymppiä halvemmalla kuin uudempien konsoleiden pelit.
tämmöisiä sattuu joskus elämässä. ;)
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Gamestop mielestäni edelleen rikkoo markkinoinnin sääntöjä ilmoittamalla vasta kassalla mikä peli minkäkin tarjouksen kohdalla käy ja mikä ei. Olen ottanut tavaksi varmistaa puhelimitse etukäteen, että ale-pelini käyvät. Vielä ärsyttävämpää on pärstäkertoimen/kaverin mukaan toimiminen. Eli samat pelit jotka eivät käy herralta X, käyvät sitten taas neidiltä Y. Tarjousten hyväksikäyttökokemuksia euron tarjouksesta jolloin nhl:t vuosilta ennen vuotta 06 julistettiin pannaan: kaveriltani ei kelvannut nhl00, mutta seuraavalta asiakkaalta irtosi nhl99 :P
Tästä jutusta ärsyyntyneenä valitin asiasta taannoin kuluttajaneuvojalle, joka oli soittanut liikkeeseen, josta taas oli valehdeltu tälle päin naamaa. Se oli mielestäni uskomatonta. Mikä saa jonkun pelikaupan kassatytön/-pojan rakastamaan niin paljon työnantajaansa, että rupeaa tämän puolesta vaikka valehtelemaan viranomaisille?

Gamestopin kassojen mielivalta kuulostaa olevan niin yleistä, että voisi jopa olettaa niitä kannustetun ja ohjeistetun rikkomaan tarjousten sääntöjä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Mulla ei ole kyllä ollut minkään tarjouksen kanssa mitään ongelmia noiden vaihdokkien kanssa. Kunhan vaan ei ole vienyt pelejä jotka on siinä kielletyllä listalla.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Itse olen asioinut, tai ainaki vieraillut, kaikissa pääkaupunkiseudun gamestop-liikkeissä ja ainoastaan sellossa on hitusenkaan muokattu kampanjan sääntöjä. 3+1e -Tarjouksen loppuvaiheessa (kun mainokset kampanjasta vedettiin pois näkyviltä:D) sanoivat, että tarjous koskee vain hyllyssä olevia pelejä. Noh, menin sitten Omenaan suorittamaan varaukseni.

Sen jälkeen ovat Sellossakin ottaneet kaiken paskan vastaan ja noudattaneet tarjouksia omia detaljejaan lisäämättä.

Tarkoitan vain , etten ainakaan itse allekirjoita väitettä, että omien sääntöjen lisääminen ja pärstäkertoimen mukaan toimiminen olisi yleistä gamestopeissa.

Tai ehkä mun saama hyvä palvelu johtuu vaan siitä, että oon hiton komea.;)
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Ennakkotilatessa pelejä kannattaa mainita haluavansa Suomen version. Kaverini tilasi Skaten samaisesta lafkasta ja sai ruotsin version pelistä (ei valittanut koska pelistä löytyi kuitenkin englanti). GS veloitti täyden hinnan ja palautusarvo suomen versioon verrattuna oli ~30% alhaisempi. Sinänsä hän olisi saanut vaihtaa sen suomenkieliseen, tai siis olla ottamatta peliä ja odottaa ennakkotilattua peliä viikon pitempään. En ole ihan varma, mutta ymmärrän ennakkotilaamisen vähän eri tavalla...

Vielä ärsyttävämpää on pärstäkertoimen/kaverin mukaan toimiminen. Eli samat pelit jotka eivät käy herralta X, käyvät sitten taas neidiltä Y. Tarjousten hyväksikäyttökokemuksia euron tarjouksesta jolloin nhl:t vuosilta ennen vuotta 06 julistettiin pannaan: kaveriltani ei kelvannut nhl00, mutta seuraavalta asiakkaalta irtosi nhl99 :P
Minulle kyllä annettiin skaten Ruotsi-versiosta ihan mojovat 41,90, kun otin vaihdossa GT5:Prologuen tässä pari kuukautta sitten, maksettavaa jäi 3 euroa ja sain vielä paidankin kaupanpäälle. Saattaa tosin johtua juurikin naamasta, joka tuossa vasemmalla näkyy ja tuo ilmehän minulla on tunnetusti aina ulkona liikkuessa päällä.

Nhl-pelithän julkaistaan aina syksyisin seuraavan vuoden vuosiluvulla, esim. tänä syksynä tulee Nhl 2009. Nhl 99 on siten julkaistu vuoden 98 syksyllä, jolloin ei edes ollut olemassa PS2:sta saati Xboxia. Samalla logiikalla 2000-versio on tullut 99 syksyllä, jolloin PS2:n Japanin julkaisu oli vielä puolen vuoden päässä. Ensimmäinen PS2 Nhl oli 2001, Xboxilla 2002 ja Cubella 2003. Mitähän versioita nämä sinun kaverisi ja hänestä seuraava asiakas ovat liikkeeseen kanniskelleet, kun vain kyseisten vekottimien pelit kelpasivat kyseisessä tarjouksessa(Cubesta minulla ei ole varmuutta)?
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Päteekö tuo kymmenen päivän palautusoikeus muuten käytettyihinkin peleihin?

Musta tuntuu, että Rovaniemelä ei ole edes koko kymmenen päivän palautusoikeutta. Ainakaan se ei ole toiminut omalla kohdallani. Voi kyllä olla, että se käy vain käytettyihin peleihin.. Tiedä siitä sitte, ei taida myyjätkään tietää. !
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom