Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Onkos porukat käyny GS:ltä varaa tota MGS4:sta sillä diilillä? Saitteko suoraan tuon DVD:n ja paidan?
Itse kävin varaamassa Kampista, varmaan heti seuraavana päivänä kun tuo tarjous tuli nettisivuille, ja ei kyllä tullut paitaa tai DVD:tä. Noh toivottavasti ne saa pelin noudettaessa.
Joo eli mä ite kävin varaamassa myös kampin gamestopista, ja kyllä antoi paidan ja dvd:n. 25.5 varasin.
Ite hankin limited editionin, niin voipi olla etteivät edes normaalit riitä jos eivät limited editioneja saa tai jottain..
Minkälainen dvd tulee tuossa mukana? Ja t-paita,minkä näköinen se on? olisiko jollain laittaa kuvaa? Ja vielä sitä että onko noita paitoja ja dvd:eitä rajoitettu määrä vai saako kaikki varanneet paidan sekä dvd:n? Kiinnostaa vaan tietää kun voisin käydä varaamassa tuon MGS4:n tänään tai huomenna.
Ai kun kiva paita, mutta itse olen ollut koko kesäkuu täällä Kiinassa . Täytyy varmaan soittaa niille heti kun palaan Suomeen huomenna.
PS. toivotaan nyt vain että saan paidan, kun noudan pelin.
Muistaako joku mitkä pelit ei kelpaa tuohon MGS4 -vaihtotarjoukseen? Itse en hirveästi jaksa selata.
Muistaako joku mitkä pelit ei kelpaa tuohon MGS4 -vaihtotarjoukseen? Itse en hirveästi jaksa selata.
Itse en hirveästi jaksa selata.
niinkö... soitetaampa nyt sinne kauppaanEi ole, etkä luultavasti enää saa. Paidan laatu on suoraan suomeksi sanottuna perseestä. Materiaali on todella ohutta, eikä painolaatu ole materiaalia parempaa. Myöskin poiketen älyllisten toiminnasta, Stopin pojat on jakanut noita matskuja kun saivat, eli jos varasit pelin kun tarjous tuli muttet saanut romppeita, tuskin tulet niitä saamaankaan. Sellon Stopissa jopa sanoivat, että joudun valitsemaan paidan ja DVD:n väliltä, vaikka ovella olevassa mainoksessa lukee edelleen DVD + paita.
Näin paljon Stop arvostaa asiakkaitaan.
Ei ole, etkä luultavasti enää saa. Paidan laatu on suoraan suomeksi sanottuna perseestä. Materiaali on todella ohutta, eikä painolaatu ole materiaalia parempaa. Myöskin poiketen älyllisten toiminnasta, Stopin pojat on jakanut noita matskuja kun saivat, eli jos varasit pelin kun tarjous tuli muttet saanut romppeita, tuskin tulet niitä saamaankaan. Sellon Stopissa jopa sanoivat, että joudun valitsemaan paidan ja DVD:n väliltä, vaikka ovella olevassa mainoksessa lukee edelleen DVD + paita.
Näin paljon Stop arvostaa asiakkaitaan.
Sivuille oli ilmestynyt uusi kampanja, Battlefield : Bad Company. Kuten aikaisemmissakin sivuille ilmestyneissä vaihtotarjous kamppiksissa ei tämäkään vielä ollut avattavissa.
niinkö... soitetaampa nyt sinne kauppaan
PS. Kyllä sitä saa täällä Jumbossa, mutta haen samalla romppeet 12.6 päivänä sitten.
Eilen ainakin Nieminen myyjä sanoi että on tullut lisää, että voin vaikka mennä heti hakemaan ne tavaratDVD:t on Jumbosta jo loppuneet, itse kävin lauantaina ja sain vain paidan. Kampin Gamestopista en saanut varatessani mitään, tosin tein varauksen melkein samana päivänä kuin tarjous tuli sivuille.