Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GameStop / EB Games (vanha ketju / suljettu)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Xbugs
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Avaako ne gamestopissa uusien pelien kotelot jostakin syystä? Vituttaa että jos joku MGS4 on valmiiksi avattu niin ei tule kesää....
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Kyllähän ne suolestaa hyllykappaleet, joten jos kaupalla ei ole varastossa muoveissa olevia pelejä saat kuoret hyllystä ja pelin/ohjeet varastosta. Ainakin minä olen saanut kaikki ennakkoon varatut pelit muoveissa.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Onkos porukat käyny GS:ltä varaa tota MGS4:sta sillä diilillä? Saitteko suoraan tuon DVD:n ja paidan?

Itse kävin varaamassa Kampista, varmaan heti seuraavana päivänä kun tuo tarjous tuli nettisivuille, ja ei kyllä tullut paitaa tai DVD:tä. Noh toivottavasti ne saa pelin noudettaessa.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Onkos porukat käyny GS:ltä varaa tota MGS4:sta sillä diilillä? Saitteko suoraan tuon DVD:n ja paidan?

Itse kävin varaamassa Kampista, varmaan heti seuraavana päivänä kun tuo tarjous tuli nettisivuille, ja ei kyllä tullut paitaa tai DVD:tä. Noh toivottavasti ne saa pelin noudettaessa.

Joo eli mä ite kävin varaamassa myös kampin gamestopista, ja kyllä antoi paidan ja dvd:n. 25.5 varasin.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Joo eli mä ite kävin varaamassa myös kampin gamestopista, ja kyllä antoi paidan ja dvd:n. 25.5 varasin.

Minkälainen dvd tulee tuossa mukana? Ja t-paita,minkä näköinen se on? olisiko jollain laittaa kuvaa? Ja vielä sitä että onko noita paitoja ja dvd:eitä rajoitettu määrä vai saako kaikki varanneet paidan sekä dvd:n? Kiinnostaa vaan tietää kun voisin käydä varaamassa tuon MGS4:n tänään tai huomenna.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Ite hankin limited editionin, niin voipi olla etteivät edes normaalit riitä jos eivät limited editioneja saa tai jottain..
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Ite hankin limited editionin, niin voipi olla etteivät edes normaalit riitä jos eivät limited editioneja saa tai jottain..

Limited editionin varaukset tietääkseni vaihdettu normaaleihin. Ainakin huhujen mukaan Limited Editionia tarjotaan ensimmäisinä varanneille vaihdossa + välirahaa jos sen haluaa ostaa.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Minkälainen dvd tulee tuossa mukana? Ja t-paita,minkä näköinen se on? olisiko jollain laittaa kuvaa? Ja vielä sitä että onko noita paitoja ja dvd:eitä rajoitettu määrä vai saako kaikki varanneet paidan sekä dvd:n? Kiinnostaa vaan tietää kun voisin käydä varaamassa tuon MGS4:n tänään tai huomenna.

DVD sisältää:

Tietoa big bossista, liquidin, solid snaken ja solidus snaken synnystä. Mukana on myös trailereita ja prologue videota. DVD kestää noin tunnin.

Paidasta kuvaa

[URL=http://img362.imageshack.us/my.php?image=mgs001ir7.jpg][/URL]

[URL=http://img382.imageshack.us/my.php?image=mgs002pq6.jpg][/URL]

DVD:stä,

[URL=http://img212.imageshack.us/my.php?image=mgs003yt6.jpg][/URL]

[URL=http://img100.imageshack.us/my.php?image=mgs004nr9.jpg][/URL]

Vähän on pieniä noi kuvat, mutta suurinpiirtein näkee, että millasia ovat.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Ai kun kiva paita, mutta itse olen ollut koko kesäkuu täällä Kiinassa :rolleyes:. Täytyy varmaan soittaa niille heti kun palaan Suomeen huomenna. :)

PS. toivotaan nyt vain että saan paidan, kun noudan pelin.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Ai kun kiva paita, mutta itse olen ollut koko kesäkuu täällä Kiinassa :rolleyes:. Täytyy varmaan soittaa niille heti kun palaan Suomeen huomenna. :)

PS. toivotaan nyt vain että saan paidan, kun noudan pelin.

Ei ole, etkä luultavasti enää saa. Paidan laatu on suoraan suomeksi sanottuna perseestä. Materiaali on todella ohutta, eikä painolaatu ole materiaalia parempaa. Myöskin poiketen älyllisten toiminnasta, Stopin pojat on jakanut noita matskuja kun saivat, eli jos varasit pelin kun tarjous tuli muttet saanut romppeita, tuskin tulet niitä saamaankaan. Sellon Stopissa jopa sanoivat, että joudun valitsemaan paidan ja DVD:n väliltä, vaikka ovella olevassa mainoksessa lukee edelleen DVD + paita.

Näin paljon Stop arvostaa asiakkaitaan.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Muistaako joku mitkä pelit ei kelpaa tuohon MGS4 -vaihtotarjoukseen? Itse en hirveästi jaksa selata.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Muistaako joku mitkä pelit ei kelpaa tuohon MGS4 -vaihtotarjoukseen? Itse en hirveästi jaksa selata.

Uncharted Drakes Fortune, The Darkness, Ridge Racer 7,
Assassins Creed, Call of Duty 3.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Ei ole, etkä luultavasti enää saa. Paidan laatu on suoraan suomeksi sanottuna perseestä. Materiaali on todella ohutta, eikä painolaatu ole materiaalia parempaa. Myöskin poiketen älyllisten toiminnasta, Stopin pojat on jakanut noita matskuja kun saivat, eli jos varasit pelin kun tarjous tuli muttet saanut romppeita, tuskin tulet niitä saamaankaan. Sellon Stopissa jopa sanoivat, että joudun valitsemaan paidan ja DVD:n väliltä, vaikka ovella olevassa mainoksessa lukee edelleen DVD + paita.

Näin paljon Stop arvostaa asiakkaitaan.
niinkö... soitetaampa nyt sinne kauppaan :rolleyes:

PS. Kyllä sitä saa täällä Jumbossa, mutta haen samalla romppeet 12.6 päivänä sitten.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Sivuille oli ilmestynyt uusi kampanja, Battlefield : Bad Company. Kuten aikaisemmissakin sivuille ilmestyneissä vaihtotarjous kamppiksissa ei tämäkään vielä ollut avattavissa.
Soittelin liikkeeseen ja kyselin mgs4 dvd-paita kaupanpäällisistä, ennakkovaraajat saavat kuten mainoksessa lukee.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Ei ole, etkä luultavasti enää saa. Paidan laatu on suoraan suomeksi sanottuna perseestä. Materiaali on todella ohutta, eikä painolaatu ole materiaalia parempaa. Myöskin poiketen älyllisten toiminnasta, Stopin pojat on jakanut noita matskuja kun saivat, eli jos varasit pelin kun tarjous tuli muttet saanut romppeita, tuskin tulet niitä saamaankaan. Sellon Stopissa jopa sanoivat, että joudun valitsemaan paidan ja DVD:n väliltä, vaikka ovella olevassa mainoksessa lukee edelleen DVD + paita.

Näin paljon Stop arvostaa asiakkaitaan.

Oon aika samaa mieltä paidan laadusta, kangas on todella ohutta(saa nähä millo saumat repee) ja paita on L-koko, mutta on todella pieni.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Sivuille oli ilmestynyt uusi kampanja, Battlefield : Bad Company. Kuten aikaisemmissakin sivuille ilmestyneissä vaihtotarjous kamppiksissa ei tämäkään vielä ollut avattavissa.

Tarkoittanut tätä? Tuossahan ei vielä lupailla mitään vaihtokampanjaa, ainoastaan ennakkotilaajan bonusta. (Toki toivon mukaan vaihtotarjouskin on tulossa.)
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

niinkö... soitetaampa nyt sinne kauppaan :rolleyes:

PS. Kyllä sitä saa täällä Jumbossa, mutta haen samalla romppeet 12.6 päivänä sitten.

DVD:t on Jumbosta jo loppuneet, itse kävin lauantaina ja sain vain paidan. Kampin Gamestopista en saanut varatessani mitään, tosin tein varauksen melkein samana päivänä kuin tarjous tuli sivuille.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

DVD:t on Jumbosta jo loppuneet, itse kävin lauantaina ja sain vain paidan. Kampin Gamestopista en saanut varatessani mitään, tosin tein varauksen melkein samana päivänä kuin tarjous tuli sivuille.
Eilen ainakin Nieminen myyjä sanoi että on tullut lisää, että voin vaikka mennä heti hakemaan ne tavarat :rolleyes:
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom