Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GameStop / EB Games (vanha ketju / suljettu)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Xbugs
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Hehe, en ihmettele yhtään kun kyseessä on Tampereen liike. Itse ainakin olisi tässä vaiheessa vedonnut kuluttajansuoja lakiin.
Eikä tässä nyt jälkikäteen varmaan saa mitään aikaan :confused:
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

paitsi hankkia yhen pelin lisää ja ostaa GH: Aerosmith, vaihat sen sitten vaikka jonku kaa.
Joka tapauksessa olisin tuonkin hankkinut, eli ei ratkaisu...ja silloin tuo GH3:A maksaisi väh. 55 jolloin ei olisi vaihdossa suorilteen järkeä...
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Joka tapauksessa olisin tuonkin hankkinut, eli ei ratkaisu...ja silloin tuo GH3:A maksaisi väh. 55 jolloin ei olisi vaihdossa suorilteen järkeä...
ja paketti maksaa 100 ainakin ilman tarjousta. säästät ainakin melkein puolet :rolleyes:

PS. tai muuten odotat toista tarjousta :cool:
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Sama juttu Turussa. :mad: Kyselin että missäs ne lisähärpäkkeet ovat ja myyjä vain totesi ettei niitä enää ole. Niitä ei kuulemma ollut tullut kuin viisi (varmasti!!!) kappaletta ja ne oli jaellu niitä ku olivat kuvitelleet tulevan lisää ja paita oli ihan perusvalkonen mis on vaan mgs-logo ja dvd vaan 20 min pitkä ja kaikki sen videot saa youtubesta jne muuta paskaa. Jos olisin maksanut pelistä sen sikaryöstöhinnan mitä GS pyytää niin olisin jaksanut enemmänkin valittaa, nyt kun vaihdossa meni 2 kpl max 20 euron arvoista peliä niin saa olla. Pääasia että pelin sain, mutta kyseisen puljun tarjouksiin ja mainostamiseen pitää suhtautua jatkossa vieläkin suuremmalla varauksella.

Mainoksessa kyl luki aika selkeesti, että dvd:tä ja paitoja rajoitettu määrä. En saanu, en valittanu.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

ja paketti maksaa 100 ainakin ilman tarjousta. säästät ainakin melkein puolet :rolleyes:

PS. tai muuten odotat toista tarjousta :cool:

Siis kyllä tuon tarjouksen aioin hyödyntää alunperinkin, mutta kun tämä yksi hemmo ehdotti(tai näin ainakin ymmärsin), että vaihtaisin tuon GH-paketin MGS4:seen...
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Kävin varaamassa Jyväskylän liikkeestä Guitar Hero Aerosmithin PS2:lle.

Vaihtopeleinä This is football 2002, Demolition Girl, ESPN NFL Football, Shifters, The Getaway ja The Operative - No one lives forever, jotka hain talvella GameStopista vaihtotarjousta varten alle keskimäärin 1,5e kappalehintaan.

Näistä olisi tavallisessa vaihdossa peleistä olisi saanut 3,5 euroa. Myyjä oikein ylisti kuinka paljon jään tässä voitolle. :)
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Kylläpäs oli ärsyttävä myyjä gamestopissa tänään. Olin vaihtamassa MGs4.sen tavalisen version Limited editioniin ja sitten se alkoi:
"Miksi sie haluat tämän?"
"Mitä sie tällä teet"
"mitä sen sisällä on?"
ja lopuski kun sain pelin käteen ja olin lähdössä niin myyjä sanoo
"NO NAUTI NYT SIITÄ" <----vittumainen ääni

Mgs4 limited editioniin jouduin maksamaan väliä 50 mutta olkoot...kun on niin hyvä peli...
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Kylläpäs oli ärsyttävä myyjä gamestopissa tänään. Olin vaihtamassa MGs4.sen tavalisen version Limited editioniin ja sitten se alkoi:
"Miksi sie haluat tämän?"
"Mitä sie tällä teet"
"mitä sen sisällä on?"
ja lopuski kun sain pelin käteen ja olin lähdössä niin myyjä sanoo
"NO NAUTI NYT SIITÄ" <----vittumainen ääni

Mgs4 limited editioniin jouduin maksamaan väliä 50 mutta olkoot...kun on niin hyvä peli...

50e? Julkkaripäivänä joutui pulittamaan vain 30e.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Kylläpäs oli ärsyttävä myyjä gamestopissa tänään. Olin vaihtamassa MGs4.sen tavalisen version Limited editioniin ja sitten se alkoi:
Ole silti onnellinen, että sait LE:n. Itse kävin päivällä paristakin liikkeestä kyselemässä, ja pelkkää eioota oli tarjolla. Toiseen oli tullut huikea yksi LE, toiseen peräti 5.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Ole silti onnellinen, että sait LE:n. Itse kävin päivällä paristakin liikkeestä kyselemässä, ja pelkkää eioota oli tarjolla. Toiseen oli tullut huikea yksi LE, toiseen peräti 5.
viisi? :eek: Kaveri on vähän ahne.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Onko Gamestopilla mitään tarjousta jostakin ilmestyvästä pelistä, johon voisi tuoda 2 peliä ja 1e?
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Onko Gamestopilla mitään tarjousta jostakin ilmestyvästä pelistä, johon voisi tuoda 2 peliä ja 1e?

Bourne Conspiracy taisi olla, netissä en ole nähnyt mainosta mutta Jumbos GS:ssä oli sellainen Bourne Conspiracy juliste (ellen nyt ihan killiin muista) missä sanottiin että kahdella PS3 tai X0 pelillä ja eurolla saa ko. pelin varattua. X0 pelejä saattoi tarvita 3.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Hyvä pelikauppa, valikoima on hyvä, varsinkin käytettyjen osalta. Hinnat ovat myös ihan ok.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Mitkäs ps3 pelit eivät käy tähän bourne tarjoukseen?
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Mitkäs ps3 pelit eivät käy tähän bourne tarjoukseen?

Olin just kysymässä samaa toisin koskien X0 pelejä. Laittakaahan ihmeessä mitkä pelit tuohon ei käy kun ei tuota mainosta löydä Gamestopin/Ebgamesin sivuilta, enkä ole nyt menossa lähipäivinä gamestoppiin.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Olin just kysymässä samaa toisin koskien X0 pelejä. Laittakaahan ihmeessä mitkä pelit tuohon ei käy kun ei tuota mainosta löydä Gamestopin/Ebgamesin sivuilta, enkä ole nyt menossa lähipäivinä gamestoppiin.

Bourne Conspiracyn XO-vaihtokampanja menee seuraavasti:

2 XO-peliä + 1 = 1 XO Bourne Conspiracy

Tässä kampanjassa vaihtopeleiksi eivät kelpaa seuraavat nimikkeet:

  • Gears of War
  • Ghost Recon Advanced Warfighter 1
  • Kameo
  • Project Gotham Racing 3
  • Shadowrun
  • Tony Hawk's American Wasteland.

Vaihtokampanja on voimassa pelin ilmestymistä edeltävään päivään saakka. Tietääkseni peli ilmesty pe 27. 6. 2008.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Mitkäs ps3 pelit eivät käy tähän bourne tarjoukseen?
  • The Darkness
  • Transformers The Game
  • Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction
  • Uncharted: Drake's Fortune
Olin just kysymässä samaa toisin koskien X0 pelejä. Laittakaahan ihmeessä mitkä pelit tuohon ei käy kun ei tuota mainosta löydä Gamestopin/Ebgamesin sivuilta, enkä ole nyt menossa lähipäivinä gamestoppiin.
  • Kameo
  • Gears of War
  • PGR 3
  • Ghost Recon : Advanced Warfighter
  • Shadowrun
  • Tony Hawk's American Wasteland.

Ainakin nämät kuulin nopeasti soittamalla Jumbon Gamestoppiin. Voitte sitten tarkistaa ennen kuin menette kauppaan soittamalla sinne kauppaan. :cool:
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom