Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GameStop / EB Games (vanha ketju / suljettu)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Xbugs
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Varmaan kysytty sata kertaa...

Montako peliä täytyisi viedä vaihtoon, jotta saisi huomattavan alennuksen esm. Guitar Hero III:n PS2-versiosta?
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Varmaan kysytty sata kertaa...

Montako peliä täytyisi viedä vaihtoon, jotta saisi huomattavan alennuksen esm. Guitar Hero III:n PS2-versiosta?

Riippuu peleistä. Esim jostain vanhemmista peleistä saat varmaan about 50senttiä/euron, ja taas hieman uudemmista n. 8-15 euroa kappaleelta. Kannattaa soittaa lähimpään Gaystoppiin, ja kysyä peliesi vaihtoarvo. Puhelinnumerot löytyvät tämän keskustelun ensimmäiseltä sivulta.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Tarkistan vielä menitkö liikeeseen vaatimaan korvauksia sen jälkeen kun olet hakenut jo pelisi vai oliko samalla kerralla peliä hakiessa ja miten myyjät suhtautuivat pitikö puhua 1h niitä ympäri vaiko onnistuikö pelkällä '' uhkauksella/huomaituksella'' . Minulla on katos samallainen ongelma niin miten kannattaisi asia hoitaa.
No soitin jälkikäteen sinne ja kyselin myyjältä (sama myyjä, jolta kyselin julkaisupäivänä siitä paidasta ja DVD:stä) niin hän lupasi sitten. Ainakin GS Jumbo myyjä (nimeä en mainitse) sanoi myönteisesti, kun kyselin näin:
"Kun en ole saanut t-paidan ja DVD, vaikka mainoksessa ei lukenut että niitä oli rajoitettu määrä kuin guitar hero aerosmith mainoksessa saanko minä jotain sen tilalle?" (tai jotain sinne päin, ei sitä voi muistaa joka sanan) :rolleyes:

Siis voiko noihin tarkoituksiin käyttää esim. Resistancea ja Motorstormia?

E: Vähän OT: Mistä saisi halpoja PS3 pelejä vaihtotarjouksiin (käytetytkin käy)?
esim Guitar Hero: Aerosmith otetaan resistance ja motorstorm vastaan.

Surf's Up:13,99
Beowulf
: 13,99
13,99 on lopullinen hinta molemmissa.
katos katos onko taas surf up laskenut hintoja :)
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

katos katos onko taas surf up laskenut hintoja :)

Jep, se on ollut tuossa hinnassa jonkin aikaa.. Ekaa kertaa huomasin, kun kävin katsomassa Surf's Upia MGS4:n julkaisua edeltävällä viikolla.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Jep, se on ollut tuossa hinnassa jonkin aikaa.. Ekaa kertaa huomasin, kun kävin katsomassa Surf's Upia MGS4:n julkaisua edeltävällä viikolla.
täytyypä sitten taas tilailla, jos tulee joku hyvä tarjous :D

PS. odotan innoillaan GH 4 paketin tarjousta, kunha se peli nyt vielä varmistuisi :cool:
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Olen varannut Battlefield: Bad Companyn PS3:lle GameStopista.

Onnistuukohan pelin vaihtaminen Gold Editioniin, jos maksan sen 5 euron välirahan?
Kävin kysymässä tänään. Tuttu myyjä vastasi, että kun olen varannut Bad Companyn saan sen takia Gold Editionin. Siis ei tarvii maksaa lisää. Good! :cool:
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Kävin kysymässä tänään. Tuttu myyjä vastasi, että kun olen varannut Bad Companyn saan sen takia Gold Editionin. Siis ei tarvii maksaa lisää. Good! :cool:
kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta. :rolleyes: no mutta myyjä on aina oikeassa. :)
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Paljonko pitäisi maksaa väliä Xbox 360 Prosta, jos vien PS2 konsolin + pari muistikorttia + langattomia ohjaimia + 11 peliä + multitapin...?
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Paljonko pitäisi maksaa väliä Xbox 360 Prosta, jos vien PS2 konsolin + pari muistikorttia + langattomia ohjaimia + 11 peliä + multitapin...?

Ehkä olisi nopeampi soittaa itse liikkeeseen...
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Paljonko pitäisi maksaa väliä Xbox 360 Prosta, jos vien PS2 konsolin + pari muistikorttia + langattomia ohjaimia + 11 peliä + multitapin...?
Tällaiset vaihtokysymykset kannattaa tehdä suoraan liikkeeseen. Soita tai piipahda lähimpään GS-myymälään, siellä tietävät parhaiten vastata. Täälläkin saattaa joku kokeneempi konkari osata suuntaa antaa pakettisi vaihtoarvosta, mutta aina varmempi tiedustella paikan päällä.

Iso satsi on sulla kuitenkin vaihtoon menossa, joten vaihtoarvo lienee lonkalta arvioituna kohtuullinen tuohon pro-boksiin.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Paljonko pitäisi maksaa väliä Xbox 360 Prosta, jos vien PS2 konsolin + pari muistikorttia + langattomia ohjaimia + 11 peliä + multitapin...?

Liikkeeseen tosiaan kannattaa soittaa, mutta sen verran muistan, että playstation 2 konsolista saa luokassa 10-12e vaihdossa.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Onkos kenellekään soitettu Jyväskylästä (tai muualta) Bad Companyyn liittyen?
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Paljonko pitäisi maksaa väliä Xbox 360 Prosta, jos vien PS2 konsolin + pari muistikorttia + langattomia ohjaimia + 11 peliä + multitapin...?

En osaa sanoa paljonko hyvittävät, mutta mulla on vähän sellainen tuntuma että olisi ehkä fiksumpaa myydä konsoli ja ainakin osa (hyvät) noista peleistä erikseen esim. huuto.netissä.

Saattaa olla että saisit sillä tavalla paremman hinnan. Itse möin esim. vajaa vuosi sitten käytettynä PS2:n 70 eurolla, joka on jo ihan hyvin..
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

On, saivat pelit jo eilen.

Tiedätkö soittelevatko tuolta ikinä ns. ennakkoon esim. julkaisua edeltävänä päivänä tyyliin "voit tulla huomenna hakemaan pelisi"? Meinaan vaan kun itelläni varattuna GH Aerosmith bundle jolla huomenna julkkari.. En tiedä jaksanko odotella puhelua, vai marssinko vain kysymään sitä aamulla..
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Tiedätkö soittelevatko tuolta ikinä ns. ennakkoon esim. julkaisua edeltävänä päivänä tyyliin "voit tulla huomenna hakemaan pelisi"? Meinaan vaan kun itelläni varattuna GH Aerosmith bundle jolla huomenna julkkari.. En tiedä jaksanko odotella puhelua, vai marssinko vain kysymään sitä aamulla..

Ainakin kun kävin Jumbon GS:ssaä eilen varaamassa The Bourne Conspiracyn niin heillä oli jo GH Aerosmithiä tullut useampi boksi. Eli luulisi että sinne voi marssia aamulla ottamaan omansa.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Ainakin kun kävin Jumbon GS:ssaä eilen varaamassa The Bourne Conspiracyn niin heillä oli jo GH Aerosmithiä tullut useampi boksi. Eli luulisi että sinne voi marssia aamulla ottamaan omansa.

Niin se pitänee tehdä. Tuskin alkaavat kuitenkaan ihan ensimmäisenä työnään aamulla soittelemaan varauksia läpi.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

On, saivat pelit jo eilen.

Juuri mun tuuria. Soitin Jyväskylään, niin tietysti on ollut ongelmia tilauksen kanssa. Eli vaikka olin pelin tilannut monta kuukautta sitten, niin jäin taas ilman. Ja huomenna on ainoa päivä koko kesänä, kun sinnepäin pystyy lähtemään. Pikkaisen sylettää...
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Juuri mun tuuria. Soitin Jyväskylään, niin tietysti on ollut ongelmia tilauksen kanssa. Eli vaikka olin pelin tilannut monta kuukautta sitten, niin jäin taas ilman. Ja huomenna on ainoa päivä koko kesänä, kun sinnepäin pystyy lähtemään. Pikkaisen sylettää...

Sillähän ei ole mitään tekemistä milloin olet varannut, jos toimitusfirma kusee hommat. Ja tietenkin voi olla mahdollista, että saavat sen huomisessa lähetyksessään. Soittoa kehiin ~12-15 kohilla niin tiedät.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom