Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Resident Evil 5 [X360]

Vastaus: Resident Evil 5 [X360]

En usko että tulen peliä täysihintaisena ostamaan. Kontrollit olivat mielestäni liian ankeat ja se että ei voi tähdätessä liikkua käy ketuttamaan. Myös se mukana pyörivä (hotti) muija käy ketuttamaan kun tekoäly ei oikein hoida hommaansa. Jos eräs kaverini on halukas tämän pelaamaan kanssani co-oppina niin sitten tämän voisi hankkia toisen ohjaimen kera.
 
Vastaus: Resident Evil 5 [X360]

Aika hieno traileri minusta. Peli on todellakin upean näköinen. :)

Muutes eräs spekulaatio:
Aika varmaan Jill sielä varmaan on ton hupun alla.

Joo se nyt on jo tässä vaiheessa melko selvää, että birdwoman on Jill. Ja jos ootte nähny demosta hakkeroitua tietoa niin siinä vasta yllätys/yllätyksiä onkin ;))
 
Vastaus: Resident Evil 5 [X360]

Joo se nyt on jo tässä vaiheessa melko selvää, että birdwoman on Jill. Ja jos ootte nähny demosta hakkeroitua tietoa niin siinä vasta yllätys/yllätyksiä onkin ;))
Ja minä tyhmänä menin vahingossa lukee RE:n pelihahmot wikipediasta :mad:
 
Vastaus: Resident Evil 5 [X360]

Joo voin vain sanoa, että jos ei halua isompia spoilauksia tästä pelistä, niin kannattaa yrittää vältellä sitä haksattua infoa demosta!!
 
Vastaus: Resident Evil 5 [X360]

Ja minä tyhmänä menin vahingossa lukee RE:n pelihahmot wikipediasta :mad:

:(

Joo kannattaa pysyä yleensäkin Wikipediasta kaukana jos haluaa välttyä spoilereilta. Ainakin omasta mielestä.

Suoraan sanottuna, olisin tehnyt tuon spoilauksen johtamaan harhaan, jos olisin Capcom. Että en liittäisikään kyseistä hahmoa peliin sellaisenaan. ;)
 
Vastaus: Resident Evil 5 [X360]

Perhana, kun tuo traileri nyt spoilasi(ehkä).
Kumminkin tunkivat kaavun alle Clairen, kun kaikki luulevat Jilliksi. Tosin tuon naisen ääni on liiankin samallainen, kuin Jillillä oli Remakessa jne.:( Sekä näin netissä jonkin kuvan, jossa Chris on polvillaan Jillin haudan edessä....
Capcomin on parasta yllättää.
 
Vastaus: Resident Evil 5 [X360]

Perhana, kun tuo traileri nyt spoilasi(ehkä).
Kumminkin tunkivat kaavun alle Clairen, kun kaikki luulevat Jilliksi. Tosin tuon naisen ääni on liiankin samallainen, kuin Jillillä oli Remakessa jne.:( Sekä näin netissä jonkin kuvan, jossa Chris on polvillaan Jillin haudan edessä....
Capcomin on parasta yllättää.

Jos olet nähnyt achievmentit/trophyt, siellä on semmoinen achievment kuin "Masters of Removing: Work together to save someone special". Tää saattaa viitata siihen, että Jill on birdlady, joka on saannu plagas-viruksen, ja se täytyy poistaa siitä. Näin ainaski ite oon ajatellu asian.

Tässä vielä trophyt, jotka on melko varmasti samat kuin X0:n achievmentit (sisältää lisää pieniä spoilereita): http://www.ps3trophies.org/game/resident-evil-5/trophies/
 
Vastaus: Resident Evil 5 [X360]

Jos olet nähnyt achievmentit/trophyt, siellä on semmoinen achievment kuin "Masters of Removing: Work together to save someone special". Tää saattaa viitata siihen, että Jill on birdlady, joka on saannu plagas-viruksen, ja se täytyy poistaa siitä. Näin ainaski ite oon ajatellu asian.

Tässä vielä trophyt, jotka on melko varmasti samat kuin X0:n achievmentit (sisältää lisää pieniä spoilereita): http://www.ps3trophies.org/game/resident-evil-5/trophies/
Senkin perhanan.... Toivon, että olet väärässä ja saan sen yllätyksen tästä aiheesta:D
 
Vastaus: Resident Evil 5 [X360]

Senkin perhanan.... Toivon, että olet väärässä ja saan sen yllätyksen tästä aiheesta:D

Hah, joo olishan se mukavaa, että sieltä tuliski joku oikeen kunnon yllätys, jota ei olis tullu mieleenkää, mutta kun on se haksattu info demostakin, niin tietää pakostinkin jo liikaa =D
 
Vastaus: Resident Evil 5 [X360]

Hah, joo olishan se mukavaa, että sieltä tuliski joku oikeen kunnon yllätys, jota ei olis tullu mieleenkää, mutta kun on se haksattu info demostakin, niin tietää pakostinkin jo liikaa =D
Ei voi mittää:(
Ehkä parempi, että saan pelata sitten peliä hyvällä mielellä, kun tuo
Jill
on kumminkin yksi niistä lempi hahmoista.
Ihan tätä peliä varten on tullut tahkottua tuo UC wiillä läpi ja nyt menossa 4osan wii edition, kun kiinnostaa se seperate ways, jota ei cupella löytynyt. On tää kyllä paras pelisarja;)
 
Vastaus: Resident Evil 5 [X360]

Ei voi mittää:(
Ehkä parempi, että saan pelata sitten peliä hyvällä mielellä, kun tuo
Jill
on kumminkin yksi niistä lempi hahmoista.
Ihan tätä peliä varten on tullut tahkottua tuo UC wiillä läpi ja nyt menossa 4osan wii edition, kun kiinnostaa se seperate ways, jota ei cupella löytynyt. On tää kyllä paras pelisarja;)

Itse haluaisin tota UC:ta pelata, mutta kun ei viitsi ostaa Wii:tä ihan vaan sen takia. Youtubesta oon kattonu jotain läpipeluuvideoita, koska siinähän selitetään vähän noita juoniaukkoja. Ihan vaan juonenkin kannalta olisi mukava pelata UC lävitse.

Resident evil on kyllä paras pelisarja ikinä. Harvemmin tulee odoteltua pelejä, mutta aina kun on ressa kyseessä, niin kyllä odotus nousee :D
 
Vastaus: Resident Evil 5 [X360]

Itse haluaisin tota UC:ta pelata, mutta kun ei viitsi ostaa Wii:tä ihan vaan sen takia. Youtubesta oon kattonu jotain läpipeluuvideoita, koska siinähän selitetään vähän noita juoniaukkoja. Ihan vaan juonenkin kannalta olisi mukava pelata UC lävitse.

Resident evil on kyllä paras pelisarja ikinä. Harvemmin tulee odoteltua pelejä, mutta aina kun on ressa kyseessä, niin kyllä odotus nousee :D
Juu. UC paikkaa juuri noiden vanhojen pelien aukot ja vie niiden tuoman mysteerin(sinänsä huono juttu).
Ehkä parasta onkin tuon Weskerin juonikuviot, loistava pahis.

Tämä on oikeastaan UC:n jälkeen ainoa Ressa, jota on odotettu. Kun paneuduin noihin vanhoihin osiin/koko sarjaan tuon 4osan ilmestymisen aikoihin. Nyt onkin sitten kaikki osat pelattu paitsi Outbreak 1 + ne pleikkarin hirveät survivor hökötykset.
 
Vastaus: Resident Evil 5 [X360]

Juu. UC paikkaa juuri noiden vanhojen pelien aukot ja vie niiden tuoman mysteerin(sinänsä huono juttu).
Ehkä parasta onkin tuon Weskerin juonikuviot, loistava pahis.

Tämä on oikeastaan UC:n jälkeen ainoa Ressa, jota on odotettu. Kun paneuduin noihin vanhoihin osiin/koko sarjaan tuon 4osan ilmestymisen aikoihin. Nyt onkin sitten kaikki osat pelattu paitsi Outbreak 1 + ne pleikkarin hirveät survivor hökötykset.

Joo ei noi outbreak ja survivorit oikein kiinnosta. Ja kaikenlisäks ainaska survivorit ei kuulu itse päätarinaan, eikä kyllä outbreakitkaan vahvasti.

!!!!Seuraavassa isoja spoilereita, koskien re5:n vihuja!!!
Vanhat kunnon lickerit RE 2:sta palaa!!! Tässä huonolaatuisia kuvia OPM UK -lehdestä(samoja kuvia) :
http://rehorror.net/v20/scans/opmscan1.jpg
http://rehorror.net/v20/scans/opmscan2.jpg
Ja kaikenlisäksi, uusimman trailerin lopussa voi nähdä kuinka kohtaus, jossa Chris ja Sheva seisovat tubegirlin edessä, kuvataan lickerin kuvakulmasta, josta näkyy sen kynnet.
 
Vastaus: Resident Evil 5 [X360]

Jos olet nähnyt achievmentit/trophyt, siellä on semmoinen achievment kuin "Masters of Removing: Work together to save someone special". Tää saattaa viitata siihen, että Jill on birdlady, joka on saannu plagas-viruksen, ja se täytyy poistaa siitä. Näin ainaski ite oon ajatellu asian.

Tässä vielä trophyt, jotka on melko varmasti samat kuin X0:n achievmentit (sisältää lisää pieniä spoilereita): http://www.ps3trophies.org/game/resident-evil-5/trophies/

voinhan se olla Claire Redfield myös
 
Vastaus: Resident Evil 5 [X360]

voinhan se olla Claire Redfield myös

Voihan se juu ollakki, mutta nyt tällä hetkellä ainoo järkevä ratkaisu on Jill, koska haksattu demoinfo + achievmentit + Ressan preview arvostelut ja spoilerit mitä oon lukenut + uustraileri (kuulostaa Jilliltä?) = Jill ??
 
Vastaus: Resident Evil 5 [X360]

nyt kun viimeinkin demoa testasin niin täytyy kyllä jo tältä istumalta sanoa, etten peliä tule itse ostamaan. kontrolleihin kaatuu omalta kohdaltani. eivät tunnu minusta millään tavalla omaksuttavilta. tähtääminen oli ehkä kauheinta ja ah, se liikkumisen mahdottomuus ampuessa
 
Vastaus: Resident Evil 5 [X360]

nyt kun viimeinkin demoa testasin niin täytyy kyllä jo tältä istumalta sanoa, etten peliä tule itse ostamaan. kontrolleihin kaatuu omalta kohdaltani. eivät tunnu minusta millään tavalla omaksuttavilta. tähtääminen oli ehkä kauheinta ja ah, se liikkumisen mahdottomuus ampuessa

Muutama pelikerta ja kontrollit on iha hyvät. Kokeile vaan. Ja en nyt ymmärrä, mistä tommone "liikkumisen mahdottomuus ampuessa" -valitusbuumi on oikein lähtenyt, kun ei ole aikasemmisakaan ressoissa pystyny liikkumaan ja ampumaan. Varmaan Dead Spacesta lähteny liikkeelle, mihin kyseinen tyyli sopiikin..
 
Vastaus: Resident Evil 5 [X360]

Muutama pelikerta ja kontrollit on iha hyvät. Kokeile vaan. Ja en nyt ymmärrä, mistä tommone "liikkumisen mahdottomuus ampuessa" -valitusbuumi on oikein lähtenyt, kun ei ole aikasemmisakaan ressoissa pystyny liikkumaan ja ampumaan. Varmaan Dead Spacesta lähteny liikkeelle, mihin kyseinen tyyli sopiikin..

entiset re:t eivät olleet lähellekään niin nopeatempoisia kuin kaksi uusinta :eek:
 
Ylös Bottom