Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Resident Evil 5 [X360]

Vastaus: Resident Evil 5 [X360]

Tulipa juuri pelattua tuo "Desperate Escape" lisäri läpi ja pakko sanoa että HUHHUH!!!
Lost In Nightmaresin tappavan tylsään edestakaisin ravaamiseen verrattuna aivan timanttia! Kunnon räminää ja räiskettä, eli just sitä mitä luvattiin. Vielä kun pääsis livessä co-oppina tuota kokeilemaan, vaikka epäilen että tuota tulee ikinä Professional tasolla läpäistyä... :D

Yks asia vaan jäi ihmetyttämään. Mulle tuosta lisäristä pamahti 3 achievementtiä eli 45 gamerscorea. Kun kattoo achievement listaa profiilista niin siellä ne näkyy, mutta ite pisteet ei tullu perille asti. :confused:
 
Vastaus: Resident Evil 5 [X360]

Lost In Nightmaresin tappavan tylsään edestakaisin ravaamiseen verrattuna aivan timanttia! Kunnon räminää ja räiskettä.

Selvästikkään et ole vanhojen Ressojen fani.
Yks asia vaan jäi ihmetyttämään. Mulle tuosta lisäristä pamahti 3 achievementtiä eli 45 gamerscorea. Kun kattoo achievement listaa profiilista niin siellä ne näkyy, mutta ite pisteet ei tullu perille asti. :confused:

Näin tapahtui myös minulle, yritä palauttaa Gamertagisi ja hanki saavutukset uudelleen, itse palautus on minulla vielä kesken, joten en tiedä toimiiko.
 
Vastaus: Resident Evil 5 [X360]

Näin tapahtui myös minulle, yritä palauttaa Gamertagisi ja hanki saavutukset uudelleen, itse palautus on minulla vielä kesken, joten en tiedä toimiiko.

OT:Jotain vikaa boksin käyttiksessä? Itselläni näin kävi Lazy Raidersin achievmenttien kanssa. Aika hämärä juttu.

Paljos tuosta DE:stä irtosi peliaikaa? Lost in Nightmare meni itselläni ensimmäisellä kerralla hieman yli tuntiin läpi, joten ilmeisesti tuon kesto on jotain samaa luokkaa? Itse pidin paljonkin tuosta LiN:nän rauhallisemmasta paikkojen tutkimisesta, todellakin muistutti varsinkin ensimmäistä Ressaa. Siinähän ilmeisesti saa käyttöönsä myös ensimmäisistä osista tutun kamerakulman.
 
Vastaus: Resident Evil 5 [X360]

OT:Jotain vikaa boksin käyttiksessä?

Xbox Liveä ei oltu päivitetty kun saavutukset hankin. Kokeilin palauttaa Gamertagia ja hankkia saavutukset uudestaan, mutta edelleen sama ongelma. Nyt poistin DE:n, palautan Gamertagin ja lataan DE:n uudestaan, toivottavasti se toimii.

Paljos tuosta DE:stä irtosi peliaikaa? Lost in Nightmare meni itselläni ensimmäisellä kerralla hieman yli tuntiin läpi, joten ilmeisesti tuon kesto on jotain samaa luokkaa?

Tunnin luokkaa, mukava DLC kaikinpuolin.
 
Vastaus: Resident Evil 5 [X360]

Xbox Liveä ei oltu päivitetty kun saavutukset hankin. Kokeilin palauttaa Gamertagia ja hankkia saavutukset uudestaan, mutta edelleen sama ongelma. Nyt poistin DE:n, palautan Gamertagin ja lataan DE:n uudestaan, toivottavasti se toimii.
Itselläkin ilmeni sama ongelma. Mitä meinaat tuolla Gamertagin palauttamisella?
 
Vastaus: Resident Evil 5 [X360]

En ole lukenut koko ketjua läpi ja ehkä tämä on jo mainittu, mutta luin juuri uusinta Game Informeria, jossa joku valittaa Resident Evil 5: Gold Edition -versiosta.

Xbox 360 -version (siis Gold Edition) kannessa mainostetaan, miten se sisältää nuo kaksi DLC-osaa, 4 uutta pukua ja jotain online-juttuja, MUTTA ne eivät kuitenkaan ole itse levyllä (ladataan koodilla sitten, joka on mukana). PS3 (siis Gold Edition) -versiossa nuo ovat aidosti mukana levyllä.

En ole ihan varma onko tuo Gold Edition laajemmin edes Euroopassa myynnissä, mutta Jenkkilän Xbox 360 -versio on ainakin "region free" ( Welcome to Video Games Plus Online ). Eli ihan vain tiedoksi niille, jotka ovat tilaamassa ja odottavat että kaikki löytyy levyltä.
 
Vastaus: Resident Evil 5 [X360]

Tämäkin oli lainassa hetken ja eipä voi muuta sanoa kuin että HIRVEÄ pettymys. Kamalat kontrollit ja huono inventaariosysteemi tappoi peli-ilon alle kahdessa tunnissa. Jos oikeasti viedään pelisarjaa enemmän tähän "luotia lentää"-suuntaan, niin voisivat samalla uudistaa ikivanhaa "seison-paikallani-ja-ammun"-mekaniikkaa. Samaan hengenvetoon voisin todeta, että aseilla osuminen (vaikka PAIKALTAAN AMMUTAAN) on sadistisen vaikeata, lasertähtäimistä huolimatta. Kokeilin jopa useampia ohjaustapojakin, valitettavasti mikään ei auttanut. Kaiken lisäksi äijjä liikkuu kuin täi tervassa ja vain skriptatuissa kohdissa jotain nopeutta löytyy.

Ehkä heikoin konsolipeli aikoihin mitä olen pelannut, ei tule koskettua enää koko sarjaan jos noin surkeasti toteuttavat hommansa.

Välinäytökset tosin oli tyylikkäitä ja loi tunnelmaa hyvin, harmi että peli ei muutoin aiheuttanut kuin kiroilua ja tuskastumista.
 
Vastaus: Resident Evil 5 [X360]

Tämäkin oli lainassa hetken ja eipä voi muuta sanoa kuin että HIRVEÄ pettymys.

Olen kyllä eri mieltä, mutta kannattaa kokeilla peliä myös co-op-muodossa kaverin kanssa. Hyvästä pelistä tulee äkkiä pirun hyvä.
 
Vastaus: Resident Evil 5 [X360]

Kamalat kontrollit ja huono inventaariosysteemi tappoi peli-ilon alle kahdessa tunnissa.

Kieltämättä olen samaa mieltä.. peli on ihan kiinnostava ja olen sitä jo pariin eri kertaan
yrittänyt pelailla, myös kaverin kanssa.. mutta ei.. ei vaan sormet taivu noihin aivan
käsittämättömän ontuviin kontrolleihin.. ei toimintapelissä yksinkertaisesti voi olla niin ettei
voi kävellä samalla kun tähtäileepi. muutenkin ei millään vaan omat sormet tunnu taipuvan
tuohon.. Harvoin tulee sellaista peliä vastaan jossa joku yksi tietty puute tappaa koko
peli-ilon mutta ikävä kyllä RE5 kuuluu niihin.
 
Vastaus: Resident Evil 5 [X360]

Itse taas pidin pelistä paljon. Veljen kanssa samalta koneelta pelattiin ja hauskaa oli. En kiellä etteikö liikkuminen ja tähtäys ontuisi mutta ei se peli iloani pilannut. Ei tosin mikään paras toimintapeli ole, mutta pelattava. Viisaus jonka kuulin kaverilta, Paskakin maistuu salaatilta, kun kaksistaan kyntää, älkää ottako vakavasti.)
 
Vastaus: Resident Evil 5 [X360]

Tässähän on pitkälti samat kontrollit kuin RE4:ssä joka oli jättimenestys. RE-pelithän ovat tunnettuja jäykistä kontrolleistaan, varsinkin ensimmäisissä osissa, mutta ne lisäsivät peleihin sitä kauhufiilistä, kun ei pystykään lahtaamaan lähestyvää otusta niin napakasti kuin jossain FPS-pelissä. Itse menin tämän 4 kertaa coopissa läpi, sen verran hauskaa oli. Ei valittamista kontrolleissa, ne ovat vaan omalla tavallaan uniikit. Lisää tällaisia cooppipelejä pitäisi saada.
 
Vastaus: Resident Evil 5 [X360]

RE-pelithän ovat tunnettuja jäykistä kontrolleistaan, varsinkin ensimmäisissä osissa, mutta ne lisäsivät peleihin sitä kauhufiilistä, kun ei pystykään lahtaamaan lähestyvää otusta niin napakasti kuin jossain FPS-pelissä.

Ei se oikeuta huonoja ja jäykkiä kontrolleja että RE-peleissä on aikaisemmin ollut niin. Sehän on vain kehittäjien laiskuutta että kauhu luodaan pelattavuuden kustannuksella. Kyllä jo sarjan viidennessä osassa pitäisi sen verran kehittyä että homma onnistuttaisiin luomaan jotenkin järkevästi. Hyvänä esimerkkinä Dead Space. Pelissä pystyi liikkumaan kun ampui, mutta kauhu oli kokoajan läsnä.
 
Ylös Bottom